Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siirtyisikö lopullisesti nukkumapetin toiseen huoneeseen?

Vierailija
17.10.2014 |

ja syynä mieheni kuorsaus ja kuolan haju, välillä se haisee todella p...lle miehen syötyään töissä lounaalla tai päivällisellä kotona jotain sellaista, että silloin kuolansakin suoraan sanoen löyhkää ihan kaamealle.

Miten muut olette ratkaisseet em. ongelman?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 17:49"]

Ulospuhallusilman takia on meillä kova tuuny pystyssä patjojen välissä päiden kohdalla.

[/quote] ap. : Mä laitan myös välillä tyynyjemme kohdalla välilemme tyynyt poikittain pystyy, mutta eihän se siinä aina pysy pystyssä, ja sitten ärsyttänyt muutaman kerran, kun ja jos oman tyynyni olen siihen pykännyt pystyyn väliin, niin yön aikana se kuitenkin on jossain vaiheessa eksynyt mieheni pään alle, ja sitten sekin on kuolassa tai hyvällä säkällä ei ole, jos mieheni on uinunut suu kiinni, mutta kyllä se useimmin tuppaa olemaan silleen kivasti huulet töttöröllään ja hieman auki, ja auta armias sitä kuorsauksen äänen voimakkuutta. Äänitin kerran kännykälläni sitä yöllistä "poraamista".

[/quote]ap. korjaa sanat edellisestä oikeinkirjoituksen vahtaajia varten:  ...välillemme...pystyyn...

[/quote]ap. korjaa lisää, en huomannutkaan,että piti kirjoittaa tohon samaan em. lauseeseen: ...tyyny eikä tyynyt...

Vierailija
22/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:23"]

Tottakai. Meillä on ollut omat huoneet ja ainakin sängyt jo parikymmentä vuotta. Olen itse yöihminen, mies aamuihminen. Saa lukea rauhassa ym, kun on yksityisyys. Kuninkaallisillakin on omat makkarit;))

[/quote] ap. :D tuo on varmasti kätevä systeemi, eri sängyt omissa huoneissaan. Mekin olemme olleet jo miltei 30 vuotta yhdessä, mutta viimeisinä vuosina on alkanut enemmän ärsyttämään välillä ja lujasti mieheni kuorsaus, ehkä liittyy meidän molempien ikääntymisprosessiemme kulkuunkin. Vaihdevuoteni näet kärjistyttää joitakin asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeinkirjoituksen vahtaajille korjaan otsikon eli "Siirtäisinkö..... t.ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän