Minulle on tehty useita kauneusleikkauksia
Silikonit laitettu pariin kertaan, nenää kavennettu, huulia täytetty... Haluatko kysyä jotain? :)
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:07"]
Itseäsi vartenpa hyvinkin, ei muita varten. Joopa. Jos asuisit metsän keskellä yksin, saisit kaiken tarvitsemasi omasta maastasi jne.et liikkuisi koskaan ihmisten ilmoilla, mutta menisit leikkauksiin ?
[/quote]
Autiollasaarellakortti. Eihän siellä korvessa sitten muutenkaan tehtäisi mitään itsensä vuoksi-ajeltaisi säärikarvoja,pimpinkarvoja, meikattaisi,lakattaisi kynsiä...jos olisi ihan erakkona. Joten ei voi verrata.
[/quote]Mainitsemiasi asioita tehdään myös toisia varten.
Tarkoitan sitä, että silarit ja kaikki muutkin kauneusleikkaukset tulisi tehdä itseä varten, ei miellyttääkseen muita, esimerkiksi miestä. Lakkaan kynnet, värjään hiukset, laitan ripsienpidennykset yms. itseäni varten koska haluan näyttää muiden silmissä kivalta ja huolitellulta ja se antaa minulle itsevarmuutta.
En ollut ruma ennen kauneusleikkauksia mutta olen nykyään kyllä näyttävämpi.
16: Esimerkiksi nenäleikkauksen tein vain itseäni varten. Nenä ei ole ikinä miellyttänyt itseäni ja kun katsoin peilistä, vihasin nenääni ja sen takia päätin "korjauttaa" sen. Keneltäkään muulta ihmiseltä en ikinä kuullut negatiivisia kommentteja nenästäni ja monet oli ihmeissään, kun menin nenäleikkaukseen vaikka minulla oli niin kiva nenä. Nyt nenäleikkauksen jälkeen katson peiliin tyytyväisenä ja se on parantanut itsetuntoa, eli voin kyllä sanoa että tein nenäleikkauksen puhtaasti itseäni varten. -ap
Minä kyllä olen sitä mieltä, että kauneusleikkaukset tehdään yksin ja ainoastaan muita ihmisiä varten. Kukaan ei tekisi niitä autiolla saarella.
Perustelen väitettäni sillä, että minä meikkaan aina. Olen aina meikannut. Mutta en meikkaa, kun olen yksin kotona.
Nenäleikkaus oli kyllä aika kivulias ja nenän paraneminen tuntui hitaalta. Rasvaimua ei ole tehty, pidän kropan kunnossa urheilemalla viisi kertaa viikossa mm. salilla, tennistä pelaamalla, nyrkkeilemällä, crossfitissa ja juoksemalla. -ap
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:16"]
Itseäsi vartenpa hyvinkin, ei muita varten. Joopa. Jos asuisit metsän keskellä yksin, saisit kaiken tarvitsemasi omasta maastasi jne.et liikkuisi koskaan ihmisten ilmoilla, mutta menisit leikkauksiin ?
[/quote]
En ole ap. Ymmärrän hyvin väitettä, että kauneusleikkauksia tehdään itseä varten. Olen esteetikko, kaikki kaunis viehättää. Ei mitään niin ihanaa kuin että itsekin olisi kaunis. Itsensä kanssahan sitä eletään, ei muiden niinkään. Tärkeintä on olla itse tyytyväinen itseensä.
[/quote]Höpsis. Kauneusleikkauksiin vaikuttaa mainokset, muoti, toiset naiset, miesten mielipiteet, naisten mielipiteet jne. Kuka edes miettisi, ettei ole kaunis jos noita edellä mainittuja ei olisi?
[/quote]
Höplis höplis, Kauneus on jotakin enemmän kuin mainokset tai muoti tai muut ihmiset. Kun esim. katson jotakin maisemaa, tunnen huumaavaa onnentunnetta kun katson mielestäni kaunista maisemaa. En ole lukenut mistään kirjoista, millaista maisemaa pitää pitää kauniina. Mieli pitää jotain kauniina kasvoissa, maisemassa, rakennuksissa, maalauksissa jne. Kauneus on ajatonta.
Luulen, että ihmiset ovat kyllä erilaisia siinä mielessä, kuinka paljon he arvostavat kauneutta. Toisille esim. käytännöllisyys ja toimivuus on paljon tärkeämpi. Ajatellaan nyt vaikkapa rakentamisessa jossain vaiheessa vallalla ollutta brutalismia. Ei voi väittää, että esim. Tapiolan kirkko olisi kaunis. Ehkä tuon kirkon esiin ottaminen tässä ei ole ihan paikallaan, koska en tunne tarkemmin, mitä arkkitehti on ajatellut. Kaunis se kirkko ei kuitenkaan ole.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:23"]
itseäni varten koska haluan näyttää muiden silmissä kivalta ja huolitellulta ja se antaa minulle itsevarmuutta.
-ap
[/quote]Aha.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:25"]
Minä kyllä olen sitä mieltä, että kauneusleikkaukset tehdään yksin ja ainoastaan muita ihmisiä varten. Kukaan ei tekisi niitä autiolla saarella.
Perustelen väitettäni sillä, että minä meikkaan aina. Olen aina meikannut. Mutta en meikkaa, kun olen yksin kotona.
Kuulut siihen ihmisryhmään, jolle on tärkeää, mitä muut ajattelevat. Kaikki ihmiset eivät ole niin riippuvaisia muiden mielipiteistä.
[/quote]
Mä haluaisin kysyä, mikä saa ihmisen niin epävarmaksi, että menee näihin kaikkiin leikkauksiin. Ettei vaan pysty näkemään sitä kauneutta itsessään ennen kuin kehonosia on siloteltu, pyöristetty, latistettu ja muotoiltu? Ettei pysty olemaan tyytyväinen itseensä ilman kirurgin veistä. Mikä tuhoaa ihmisen itsetunnon niin pahasti, ettei kelpaa itselleen? Itse asiassa haluaisin kysyä tätä yhdeltä ystävältäni, mutta tämäkin käy. Hyvä tietenkin, että olet nyt tyytyväinen itseesi. Usein nämä kauneusleikkaukset vaan tuntuvat vähän lähtevän käsistä ja lopputulos ei ole kovin "normaalin" näköistä.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:31"]
Mä haluaisin kysyä, mikä saa ihmisen niin epävarmaksi, että menee näihin kaikkiin leikkauksiin. Ettei vaan pysty näkemään sitä kauneutta itsessään ennen kuin kehonosia on siloteltu, pyöristetty, latistettu ja muotoiltu? Ettei pysty olemaan tyytyväinen itseensä ilman kirurgin veistä. Mikä tuhoaa ihmisen itsetunnon niin pahasti, ettei kelpaa itselleen? Itse asiassa haluaisin kysyä tätä yhdeltä ystävältäni, mutta tämäkin käy. Hyvä tietenkin, että olet nyt tyytyväinen itseesi. Usein nämä kauneusleikkaukset vaan tuntuvat vähän lähtevän käsistä ja lopputulos ei ole kovin "normaalin" näköistä.
[/quote]
Et sinäkään pysty näkemään/tajuamaan, että jonkin piirteen korjaaminen voi nostaa elämänlaatua paljonkin. Miksi pitäisi yrittää sopeutua johonkin ongelmaan, jos sen voi korjata?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:25"]
Kuulut siihen ihmisryhmään, jolle on tärkeää, mitä muut ajattelevat. Kaikki ihmiset eivät ole niin riippuvaisia muiden mielipiteistä.
[/quote]
[/quote]
meikkaatko sinä, kun olet yksin kotona kissasi kanssa? Jo, niin sitten uskon, että meikkaat vain itseäsi varten.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:16"]
[/quote]
En ole ap. Ymmärrän hyvin väitettä, että kauneusleikkauksia tehdään itseä varten. Olen esteetikko, kaikki kaunis viehättää. Ei mitään niin ihanaa kuin että itsekin olisi kaunis. Itsensä kanssahan sitä eletään, ei muiden niinkään. Tärkeintä on olla itse tyytyväinen itseensä.
[/quote]Höpsis. Kauneusleikkauksiin vaikuttaa mainokset, muoti, toiset naiset, miesten mielipiteet, naisten mielipiteet jne. Kuka edes miettisi, ettei ole kaunis jos noita edellä mainittuja ei olisi?