Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle on tehty useita kauneusleikkauksia

Vierailija
17.10.2014 |

Silikonit laitettu pariin kertaan, nenää kavennettu, huulia täytetty... Haluatko kysyä jotain? :)

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko seksikäs?

Vierailija
22/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattisi, ikäsi ja siviilisääty? Milloin teetetit ensimmäisen leikkauksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ulkomailla ja lähes kaikki toimenpiteet on tehty siellä. Huulet on täytetty aina Suomessa. 

Odotin, että silikonien laittaminen olisi ollut kivuliaampaa tai lähinnä toipuminen, mutta suhteellisen helpolla pääsin. Toki särkylääkkeitä kului ja leikkauksen jälkeen ensimmäiset viikot on tärkeää ottaa ihan rauhassa mutta ei se kipu loppujen lopuksi ollut kovin paha. Esim. sektiosta toipuminen oli paljon kamalampaa. Kai niiden laittamisen pystyy salaamaan läheisiltä, itselläni se ei kyllä olisi onnistunut kun sen verran koko kasvoi. -ap

Vierailija
24/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni seksikäs mutta kaikkein tärkeintä on minusta että on tyytyväinen peilikuvaansa. Sillä, mitä muut ajattelevat, ei ole juurikaan väliä.

Olen noin kolmikymppinen ja kihloissa. Tällä hetkellä olen kotiäiti, koulutukselta tradenomi ja sihteerin töitä olen tehnyt. -ap

Vierailija
25/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin vastata vitosen toiseen kysymykseen, ensimmäinen leikkaus eli silarit laitettiin n. seitsemän vuotta sitten. -ap

Vierailija
26/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, en halua.

Vierailija
27/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon on tullut kustantamaan nämä toimenpiteet? Onko silareista ollut mitään haittaa? Olen meinaan itse kiinnostunut rintojen korjauttamisesta :)
-2

Vierailija
28/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit maksoivat minulla euroissa noin 6500. Leikkaus tehtiin siis ulkomailla ja valuutta oli eri mutta näin nopeaa euroiksi muunnettuna. Mitään suuria haittoja ei tule mieleen, paitsi urheilussa pienet rinnat on jotenkin helpommat mutta tietenkin jos hommaa kunnon urheiluliivit niin ei ongelmaa ja vatsallaan nukkuminen on hankalaa. Muuten voin kyllä täysin suositella, kunhan valitsee ammattitaitoisen paikan. -ap

Vierailija
29/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on implantit(kylläkin maltilliset) ja pariin kertaan olen ottanut pistoksia(mutta en huuliin) ja ihan tavallinen perheenäiti olen. Joten terve vaan! Suomessa olen ottanut.

Vierailija
30/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
31/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko silarit uusimaan kuinka usein?

Vierailija
32/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäsi vartenpa hyvinkin, ei muita varten. Joopa. Jos asuisit metsän keskellä yksin, saisit kaiken tarvitsemasi omasta maastasi jne.et liikkuisi koskaan ihmisten ilmoilla, mutta menisit leikkauksiin ?

Vierailija
33/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia kauneusleikkauksia ei koskaan tehdä itseä varten. Luulotellaan kyllä, että tehdään, mutta kyllä ne tehdään muiden silmää miellyttääkseen.

Vierailija
34/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko ruma ?

Vierailija
35/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:07"]

Itseäsi vartenpa hyvinkin, ei muita varten. Joopa. Jos asuisit metsän keskellä yksin, saisit kaiken tarvitsemasi omasta maastasi jne.et liikkuisi koskaan ihmisten ilmoilla, mutta menisit leikkauksiin ?

[/quote]

Autiollasaarellakortti. Eihän siellä korvessa sitten muutenkaan tehtäisi mitään itsensä vuoksi-ajeltaisi säärikarvoja,pimpinkarvoja, meikattaisi,lakattaisi kynsiä...jos olisi ihan erakkona. Joten ei voi verrata.

Vierailija
36/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin teettää alakasvojenkohotuksen. 

Mitä arvelet, onko ammattitaito ulkomailla parempaa kuin Suomessa? 

Vierailija
37/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun kuppikoko ennen ja jälkeen?

Vierailija
38/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole ap. Ymmärrän hyvin väitettä, että kauneusleikkauksia tehdään itseä varten. Olen esteetikko, kaikki kaunis viehättää. Ei mitään niin ihanaa kuin että itsekin olisi kaunis. Itsensä kanssahan sitä eletään, ei muiden niinkään. Tärkeintä on olla itse tyytyväinen itseensä. 

Vierailija
39/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin on implantit ja otsaa siloteltu.nenäleikkaus on varmaan kivulias?oliko sulle rasvaimua tehty?mä haluaisin vyötäröltä senttejä pois..ja implantit menee uusiks,raskauden ja imetyksen takia.

Vierailija
40/51 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:11"]

[/quote]

Autiollasaarellakortti. Eihän siellä korvessa sitten muutenkaan tehtäisi mitään itsensä vuoksi-ajeltaisi säärikarvoja,pimpinkarvoja, meikattaisi,lakattaisi kynsiä...jos olisi ihan erakkona. Joten ei voi verrata.

[/quote]Oikeasti väität, että niitä tehdään itseä varten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi