Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit ei tervehdi?!

Vierailija
08.09.2021 |

Siis mikä on, kun ei tervehdi edes takaisin jos itse tervehtii?! Ja usein vielä uudet naapurit, muuttaa tänne, eikä edes tervehdi? Hitto mikä junttila, varmaan jostain metsästä taas muuttanut ja alue muutenkin slummiutuu, huomaa tästä asiakaskunnasta.

Onko se vaikeaa olla peruskohtelias, missä on ihmisten käytöstavat?!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa naapureistani (jo entisistäkin) ei tervehdi. Entinen esim ei tervehtinyt, ja minä kun olen tällainen reipas ihminen se tulee itsestään. Sitten kun tämä tuli miehensä kanssa, niin vastasivat duettona tervehdykseen. On se luonnekysymys minusta miten tuolla menee. Usein mikä nurinkurista käy joku vieras täällä ja tervehtii rapussa reippaasti. Onko se sitten niin, että syynä voikin olla pelko johtaako tervehdys esim keskusteluun HUI.

Vierailija
42/47 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuules sen merkki, että ne naapurit, jotka eivät tervehdi, eivät halua olla sun kanssa missään tekemisissä. 

Voipi olla kokemuksia tuollaisista entisistä naapureista, jotka ovat sitten saaneet riesan siitä tervehtijästä. Miks muuten vieraiden ihmisten pitää sua tervehtiä?

Me saatiin hemmetinmoinen riesa naapurista. Koko ajan jotain oli vailla. Lähetti penskansa kerjäämään sitä ja tätä. Itse ne vanhemmat kerjäsi autoa lainaksi, rahaa, kyytejä ja vaikka mitä. Ne luuli , että ollaan sen verran tuttuja , että pitäähän meidän heille antaa sitä sun tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajat varmaan miehiä ja naisnaapurit niitä jotka ei tervehdi tai katso päin.

Vierailija
44/47 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä talossa vain yksi moukka.

Vierailija
45/47 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa asuinmaassa kuuluu tervehtiä myös esimerkiksi kuntosalin pukuhuoneeseen tai lääkärin vastaanottoaulaan mennessä muita siellä olevia. Sitten ihmetellään kun suomalaiset kuolevat yksin asuntoihinsa kemenenkään huomaamatta kun jääräpäisyyttään ei suostuta edes seinänaapuria moikkaamaan. 

Vierailija
46/47 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nykyään hkissä ei oo yhteisöllisyyttä. Kun olin lapsi, naapurit olivat ystävällisiä toisilleen.

Mutta se on musta vielä omituisempaa, että miestäni tervehditään lähtökohtaisesti (ei asu täällä) ja monet samat ihmiset ei tervehdi mua, naista. :D kivaa naisvihaa.

Jotkut mulkoilee epäluuloisina, mutta eivät vastaa tervehdykseen. Toivoisin että kaikki nämä epäsosiaaliset muuttaisi takaisin maalle omakotitaloon..

Kerran eräs naapurin nainen ei koskaan vastannut tervehdykseen, kunnes kerran ympäripäissään aloitti puhetulvan.

Kyllä perus kohteliaisuussosiaalisuutta pitäisi olla ilman alkoakin.

Vierailija
47/47 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nykyään hkissä ei oo yhteisöllisyyttä. Kun olin lapsi, naapurit olivat ystävällisiä toisilleen.

Mutta se on musta vielä omituisempaa, että miestäni tervehditään lähtökohtaisesti (ei asu täällä) ja monet samat ihmiset ei tervehdi mua, naista. :D kivaa naisvihaa.

Jotkut mulkoilee epäluuloisina, mutta eivät vastaa tervehdykseen. Toivoisin että kaikki nämä epäsosiaaliset muuttaisi takaisin maalle omakotitaloon..

Kerran eräs naapurin nainen ei koskaan vastannut tervehdykseen, kunnes kerran ympäripäissään aloitti puhetulvan.

Kyllä perus kohteliaisuussosiaalisuutta pitäisi olla ilman alkoakin.

Kerran yks naapuri käveli ohi ja ei tervehtinyt. Voe kauheeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan