Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ihmeellinen exä ja miehen perhe

Vierailija
17.10.2014 |

Olen ollut mieheni kanssa nelisen vuotta ja mies oli vuotta aiemmin eronnut exästään. He ovat hyvissä väleissä ja minäkin olen tutustunut tähän naiseen ja voin sanoa että pidänkin hänestä. Mutta... Mies ja etenkin hänen perheensä (vanhemmat ja siskot) ovat aina kehumassa tätä exää. Kuinka hän on niin hauska ja ihana ja älykäs. Usein juhlapöydässäkin (varsinkin jos on otettu alkoholia) exää ylistetään ja kysellään kuulumisia ja nauretaan yhdessä vanhoille jutuille joihin exä liittyy.
Olen alkanut inhota tätä naista, tuntuu etten koskaan pääse samaan asemaan miehen perheen silmissä. Miehen isä on jopa minun kuullen sanonut että toivoisi että mies ja exä palais yhteen! Ja "on kuin oma tytär" miehen äidille!
Miehen siskot ja miehen ex ovat suunnilleen samanikäisiä ja minä olen aika paljon nuorempi. Exä ja miehen sisko pitävät paljon yhteyttä ja heillä on niin paljon yhteistä, tunnen itseni ihan ulkopuoliseksi.
Mies ja exä eivät kuulemma halunneet mennä naimisiin koska eivät usko avioliittoon. Olin siis onneni kukkuloilla kun mies vuosi sitten kosi minua. Ajattelin että vihdoin pääsisin eroon kateudestani. Kuulin sitten yhteisiltä kavereilta että miehen exä oli juuri mennyt naimisiin pienin menoin uuden miehensä kanssa.
Ahdistaa niin. Mies haluaisi (suvun painostuksesta) kutsua exänsä meidän häihin, ja en kestä jos minun häissänikin miehen perhe vaan pyörii exän kanssa ...
:(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:06"]

Oon puhunut mutta miehen mielestä olen vaan turhaan mustasukkainen ja kaikilla saa olla menneisyys jne. Mies on pahoitellut vanhempiensa käytöstä mutta on myös puolustellut sitä että he olivat niin pitkään yhdessä että tuo on ihan luonnollista. Ap

[/quote]

Älä mene naimisiin!

Vierailija
22/22 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aika sama tilanne kun aplla ja en ole ekan nöyryyttävän joulun jälkeen ollut juurikaan tekemisissä tällaisten tyyppien kanssa.
Nyt meillä on lapsiakin, ei olla edes sukusynttäreitä viitsitty järkkäillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi