oletko yläpeukuttanut täällä omia viestejä/kommenttejasi?
Varmasti olet!!! Kaikkihan niin tekevät ;)
Kommentit (12)
Yläpeukutan, jos viestiin on tullut yksi yläpeukku, koska muuten näyttää siltä että olen vaan itse yläpeukuttanut :)
En koskaan. Toisin kuin muut minä en ole omahyväinen itsensäylentäjä. Sairasta. Harvemmin tosin alapeukutan toisten viestejä myöskään.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 23:58"]
En koskaan. Toisin kuin muut minä en ole omahyväinen itsensäylentäjä. Sairasta. Harvemmin tosin alapeukutan toisten viestejä myöskään.
[/quote]
Jumankauta! Nyt kaikki omien viestin yläpeukuttajat hoitoon! Vois melkein olla jo yksi M1-kriteereistä tollainen sairas yhteiskuntaa tuhoava teko!
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 23:52"]
Yläpeukutan, jos viestiin on tullut yksi yläpeukku, koska muuten näyttää siltä että olen vaan itse yläpeukuttanut :)
[/quote]Sama :)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 23:52"]
[/quote]Sama :)
[/quote]
Mulla kans tämä :D
Ei ne teidän viestit sen paremmiksi muutu vaikka kuinka yläpeukuttaisitte.
No en. Sama ku facebookissa ihmiset jotka tykkää omista jutuistaan. Ei ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 23:58"]
[/quote]
Soittakaa valkotakit paikalle! Aion nyt yläpeukuttaa oma kommenttiani.
Av-mammulit ovat juuri tuollaisia omahyväisiä ja itseriittoisia raukkoja.
tietenkin. aina.