Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei haluakaan lasta, olen raskaana

Vierailija
16.10.2014 |

Yhteisymmärryksessä, tietoisesti olemme yrittäneet lasta puolitoista vuotta. Nyt olen raskaana. Mies kiukuttelee ja nyt ei ehkä haluaisikaan lasta.

Minä taas haluan. Mutta en jaksa kuunnella kiukuttelua. Olen sanonut, että mies voi ottaa eron, jos ei halua elämäänsä minua ja lasta. Surettaa lapsen puolesta, että isä ei häntä nyt haluakaan, mutta pärjäämme kyllä.

Miksei mies sitten vain lähde? En ihan oikeasti jaksaisi jakuvaa tappelua ja kiukkuamista enää.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksei?

Vierailija
2/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surku :( mikäs miehen pään nyt noin sai kääntymään? Onnea sinne vauvan johdosta vaikka tilanne nyt ruusuinen olekaan. Ehkä mies vielä muuttaa mieltään :) pidä sinä nyt kuitenkin tiukka linja lapsen kohdalla

Vierailija
4/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

37v.

Vierailija
5/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei lähde,vaan ainoastaan kiukuttelee,heitä se pihalle. Kai nyt aikuinen ihminen ymmärtää,että jos lapsi on jo tulossa,on myöhäistä muuttaa mieltään. Jos taas mies ei ole aikuinen vaan kiukuttelee asiasta jolle ei mitään mahda,tuskin on kovin hyvä isä.

Vierailija
6/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko avo- vai avioliitossa?

Tuo on valitettavasti kai suhteellisen yleistä. Jos itse toivot lasta, niin pärjäät kyllä. Ilman miestäkin.

Vierailija
7/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:52"]

Voi surku :( mikäs miehen pään nyt noin sai kääntymään? Onnea sinne vauvan johdosta vaikka tilanne nyt ruusuinen olekaan. Ehkä mies vielä muuttaa mieltään :) pidä sinä nyt kuitenkin tiukka linja lapsen kohdalla

[/quote]

Tottakai lapsi on minulle toivottu ja rakastettu ja odotettu. Minulla tuskin edes on toista mahdollisuutta lapsen tekoon. Miehen räyhääminen ja pahan olon purkaminen vain stressaa ja hermostuttaa. Jos hän ei voi pitää mölyjä mahassaan, toivoisin, että hän joko olisi hiljaa tai menisi suosiolla muualle. 

Vierailija
8/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

[/quote]

Mikä tämä kysymys oikein on. Tässä tilanteessa ei oikein auta iän kysyminen. Ja tilanne on sama missä iässä tahansa.

Vierailija
9/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:54"]

Jos mies ei lähde,vaan ainoastaan kiukuttelee,heitä se pihalle. Kai nyt aikuinen ihminen ymmärtää,että jos lapsi on jo tulossa,on myöhäistä muuttaa mieltään. Jos taas mies ei ole aikuinen vaan kiukuttelee asiasta jolle ei mitään mahda,tuskin on kovin hyvä isä.

[/quote]

Tätä minäkin pelkään. Että sama meno jatkuu lapsen syntymän jälkeen...

Vierailija
10/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävä tilanne, tsemppiä sulle! Voi olla että miehelle on iskenyt paniikki nyt kun asia on realisoitumassa. Ehkä tokeentuu siitä ehkä ei.

Vierailija
11/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä petti ehkäisy ja mies järkyttyi raskaudesta ja oli heti sitä mieltä että abortti on ainoa vaihtoehto :( Melkein neljä viikkoa pähkäilin ja punnitsin onko minusta kasvattamaan lasta yksin tai onko minusta tekemään abortti. 

Mieti tarkkaan mitä SINÄ haluat ja oletko valmis mahdollisesti kasvattamaan lapsen yksin. Tsemppiä sinulle!

Vierailija
12/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä pelottaa isäksi tuleminen ja elämänmuutos?

Oletteko jutelleet asiasta?

Vierailija
13/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:55"]

[/quote]

Tottakai lapsi on minulle toivottu ja rakastettu ja odotettu. Minulla tuskin edes on toista mahdollisuutta lapsen tekoon. Miehen räyhääminen ja pahan olon purkaminen vain stressaa ja hermostuttaa. Jos hän ei voi pitää mölyjä mahassaan, toivoisin, että hän joko olisi hiljaa tai menisi suosiolla muualle. 

[/quote]

Sanot sille suoraan että menis nyt muualle kiukuttelemaan. Jos ei lähde, niin ehkä sinulla on joku läheinen kelle voit hetkeksi mennä. Ehkä se avaa vähä tilanteen tajua miehelle

Vierailija
14/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yks muija, joka on vokotellut miehen isäksi.

Vierailija
15/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tulee yks elätettävä mulle veronmaksajana lisää. EI kiitos!

Vierailija
16/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:54"]

Oletteko avo- vai avioliitossa?

Tuo on valitettavasti kai suhteellisen yleistä. Jos itse toivot lasta, niin pärjäät kyllä. Ilman miestäkin.

[/quote]

Avioliitossa. Olemme tunteneet kymmenen vuotta. Mies on aina aiemmin sanonut haluavansa lapsia, nyt, kun lapsi on tulossa, niin ei haluakaan.... Huoh.

Vierailija
17/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:56"]

Tosi ikävä tilanne, tsemppiä sulle! Voi olla että miehelle on iskenyt paniikki nyt kun asia on realisoitumassa. Ehkä tokeentuu siitä ehkä ei.

[/quote]

Aluksi minäkin yritin ajatella näin, että kyllä se siitä järkytyksestä toipuu... Mutta eipä ole muutamassa kuukaudessa muuttunut. Mikään, mitä puhun raskauden etenemisestä, ei kiinnosta, pikemminkin nyrpeä suhtautuminen ja käyttäytyy niin kuin ei edes kuuntelisi.

Vierailija
18/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:00"]

[/quote]

Oh my god! Miten sä pystyt siihen??? Riittääkö rahat enää mihinkään???

Vierailija
19/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:56"]

Meillä petti ehkäisy ja mies järkyttyi raskaudesta ja oli heti sitä mieltä että abortti on ainoa vaihtoehto :( Melkein neljä viikkoa pähkäilin ja punnitsin onko minusta kasvattamaan lasta yksin tai onko minusta tekemään abortti. 

Mieti tarkkaan mitä SINÄ haluat ja oletko valmis mahdollisesti kasvattamaan lapsen yksin. Tsemppiä sinulle!

[/quote]

Tottakai olen valmis kasvattamaan lapsen yksinkin. En kai muuten olisi lasta edes halunnut, koska ainahan on se riski, että mies lähtee. Kiitos!

Vierailija
20/48 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:00"]

[/quote]

Millä perusteella? Mies mahdolliset elarit maksaa.