Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaa kokeilla. :)

Vierailija
16.10.2014 |

Mä pyysin aamulla luvan vähän leikkiä, runkata, tässä päivän aikana. Mulla alko menkat ja vaikka ei varsinaisia kipuja olekaan, pari ekaa päivää vatsalihakset on jotenkin tiukkana ja sykkyräsä, orkku auttaa. Rentouttaa ja rauhoittaa.

Niin, pyysin siis aamulla luvan ja mies sanoi harkitsevasa ja palaavan asiaan. Vähän ennen kahta tuli puhelu ja sain käskyn hoidella itteni suihkussa. Ja kun olen ekan orkun saanut, saan työstää itselleni toisen heti samantien. Kiitän ja menin suihkuun.

Peräkkäiset orgasmit on mulle vaikeita, mutta joskus onnistun, tosin miehen tekeminä. Nyt sain ekan melko nopeasti ja vaikka yritin vähän säästellä, se oli iso. Miehen käyttämään sana "työstää" kuvasi hyvin toista orgasmia. Mä vaihdoin asentoa, mietin kaikki mahdolliset fantasiat, mutta se ei vaan lähteny tulemaan. Lopulta olin suihkun lattialla ihmeellisestä sykkyrässä, itkin ja hoin miten huono mä oon, lutka ja vaikka mitä, kuulin korvissani miehen pettymyksen ja kiukun, kun en pysty näin yksinkertaista käskyä toteuttamaan. Ja sillon se lähti tulemaan. Ja mä sain. En mitään hirmuorkkua, mutta pienen kuitenkin.

Mä olin ylpeä ja onnellinen kun sain soittaa miehelle töihin, että mä sain kaks orgasmia. Sain jo puhelimessa kehuja, miten hyvä tyttö mä oon. Ja lupauksen palkkiosta jahka mies kotiutuu. Puhelun jälkeen mä nukahdin istualleni sohvalle. Just heräsin. Mulla on niin hyvä ja rento olo.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä