Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

skeittipojut♥

Vierailija
16.10.2014 |

Joo tiiän että tää ei kuulu ehkä tänne vauva mummo palstalle ja joku varmaa tuleekin tänne dissaa et painu sinne demiisi takaisin(en edes lue demiä tai käy keskustlupalstalla) mutta haluan sanoa vain että haluan skeittipoikaystävän♥ sellaisen yper söpö swag pojan jolla on kiharaiset pöyhkeät hiukset,skeittaa,käyttää skeittityyli vaatteita jne.. HALUAN. ja mulla ei koskaa oo ollu ees poikaystävää:( ärsyttä vaa ku nään tommosii poikii nii pää räjähtää.Ja mun ikäluokassa ei ees oo tommosii poikii :( kaikki on 16-18.. ja oon ite 14. Ja tosiaan älkää ottako itteenne sitö että tulin kertoo mun unelmapoikaystävästä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeittipojut on narkkeja. Varo niitä. Ne joko on tai ovat tulevia narkkivätyksiä.en suosittele.

Vierailija
2/3 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 17:00"]Skeittipojut on narkkeja. Varo niitä. Ne joko on tai ovat tulevia narkkivätyksiä.en suosittele.
[/quote]ei ei... enne skeitti pojat olivat narkkeja nykypäivänä he ovat oikein mukavaa ja rentoa porukkaa. Ei mitään kalja hippejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla mä tyylin itken täällä ku nään jonku nii mukavan persoonan ihana tyylisen skeittarijäbän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä