Mitä naiset näkevät Jungnerissa???
Siis oikeesti, millä lihaksilla tuo käppänä saa kauniita naisia??
Kommentit (37)
Joskus kuulin Jungnerin äänen radiossa ja järkytyin miten seksikäs ja olemukseen epäsopiva ääni sillä miehellä on. Mutta näin muuten, raha, itsetunto ja valta siinä varmaan ihmisiä viehättää. Ulkonäöstä huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 16:59"]
Se linnun näköinen mies.
[/quote]
Minulle tulee Jungnerin naamasta piirrettyjen Maantiekiitäjä mieleen.
Minä en näe kyllä yhtikäs mitään. Ulkonäköä en arvostele, mutta en pidä persoonallisuudestakaan, ja juupas-eipäs-erotaan-yhteen-pelleily iltalehtien palstoilla Maria Jungnerin kanssa vei viimeisetkin uskottavuuden rippeet. Maria on kyllä todella kaunis nainen, ja olen joskus ihmetellyt, miten nuo kaksi päätyivät yhteen - mutta persoonallisuus on kai samanlainen kummallakin. Rasittavaa sakkia.
Toisaalta minä olen ihastunut Carl Haglundiin, joten ei ehkä pitäisi sanoa mitään...
Kyllähän se Jungner taitaa iskemisen tekniikat, koska on jakanut aiheesta vinkkejäkin: http://www.iltalehti.fi/viihde/2014101618664033_vi.shtml
Täytyy vastaisuudessa noudattaa mestarin oppeja yksityiskohtaisesti, katsotaan toimivatko ilman Jungnerin asemaa ja varallisuutta... :)
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 16:49"]
En ymmärrä...Olis pitäny sen Marian vai olikohan maria liian fiksu sille.
[/quote]
Ylen pääjohtajana kelpasi, rividemarina ei enää kelvannut. Kummallakin ihan selvä agenda.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 17:06"]
Naiset näkee kai Jugnerissa samaa kuin mitä Harkimossa. Rajattoman itsetunnon ja hyvän supliikin sekä julkisuudessa vilkkuvan nassun.
[/quote]
Eikös naiset näe Harkimossa lähinnä bisnesmiehen isot rahat. Jungnerilla ei taida kuitenkaan mitään poikkeuksellisen suurta varakkuuttakaan olla..?
Juoksisin kauhusa karkuun, jos yrittäisi iskeä mua. Aika lailla vasakohta ok-näköiselle miehelle.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 17:42"]
Jungnerilla ei taida kuitenkaan mitään poikkeuksellisen suurta varakkuuttakaan olla..?
[/quote]
Nykyiset tulot taitavat olla normaalit kansanedustajan tulot, mutta toki hän Ylen toimitusjohtajana ansaitsi enemmän.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 17:23"]
Minä en näe kyllä yhtikäs mitään. Ulkonäköä en arvostele, mutta en pidä persoonallisuudestakaan, ja juupas-eipäs-erotaan-yhteen-pelleily iltalehtien palstoilla Maria Jungnerin kanssa vei viimeisetkin uskottavuuden rippeet. Maria on kyllä todella kaunis nainen, ja olen joskus ihmetellyt, miten nuo kaksi päätyivät yhteen - mutta persoonallisuus on kai samanlainen kummallakin. Rasittavaa sakkia.
Toisaalta minä olen ihastunut Carl Haglundiin, joten ei ehkä pitäisi sanoa mitään...
[/quote]
Mutta Carl Haglund onkin eri asia
Terv. Toinen ihastunut
Miksi se ei voi ostaa muodikkaita silmälaseja? Rahasta ei varmaan ole puute.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:58"]
Miksi se ei voi ostaa muodikkaita silmälaseja? Rahasta ei varmaan ole puute.
[/quote]
Jungner vai? Samantyyliset kuin Haglundilla kenties?
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 16:21"]
Siis oikeesti, millä lihaksilla tuo käppänä saa kauniita naisia??
[/quote]
Millä lihaksilla se ylipäätään saa yhtään naista?
minua sen enempää Jugner kuin Harkimokaan ei innosta, mutta molemmilla on pakko olla karismaa ja itsevarmuutta, siis rahan ja vallan lisäksi. Ja itsevarmuudella ja karismallahan saa paitsi naisia myös rahaa ja valtaa.
En ole kumpaakaan livenä tavannut, lehtien ja telkkarin perusteella se karsima ei kyllä noiden kahden tapauksessa erityisemmin välity. Tai ehkä se on sellaista, joka ei ihan kaikkiin iske.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 16:59"]
Se linnun näköinen mies.
[/quote]
Minulle tulee Jungnerin naamasta piirrettyjen Maantiekiitäjä mieleen.
Ehkäpä vielä enemmän itse Kelju K. Kojootti
Valta ja varallisuus. Ne kompensoivat heikohkon ulkonäönkin. Jos kyseessä olis putkimies-pera Pihtiputaalta niin ulkonäköä ja supliikkia sanailua pitäisi olla asteen verran enemmän.