Nainen mikä kiihottaa eniten ?
Meneekö se teillä muillakin niin ettei niin usein haluta ilman lämmittelyä mutta halu lähteekin yhtäkkiä nousuun kuin tyhjästä. Näin vasrsinkin jos mies alkaa tehdä aloitetta tai jos antaa ihan miehen mieliksi vähän tuikata takaapäin?
Kommentit (46)
Tähän aikaan kun aloittelee, niin tietty katse, puheet ja kosketus... ;)
varmaan ehkä eniten se kun toinen riisuu/hyväilee vaatteiden alta.
Sytyn heti, jos mies alkaa "väkisin" ottamaan. Joskus myös jostakin yllättävästä kosketuksesta esim. niskan alueelle ja yllätyn itsekin, että siitä saan kiksejä.
Paikka. Kun ulkoa luonnosta löytyy sopiva paikka seksille, tahdon tahdon ja tahdon. Metsässä, rannalla, vuoren rinteellä, autiolla sillalla.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:20"]
Paikka. Kun ulkoa luonnosta löytyy sopiva paikka seksille, tahdon tahdon ja tahdon. Metsässä, rannalla, vuoren rinteellä, autiolla sillalla.
[/quote]
miten päädytte yleisellä paikalla hieromaan toista vaatteiden alta tai sekstailemaan ?
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:02"]
Mulla ei mene koskaan noin. Minä olen sellainen hetkessä nollasta sataan kuumeneva, enkä kaipaa niitä "lämmittelyjä" ollenkaan. Kun sytyn, ja sitä tapahtuu usein, niin haluan rajua seksiä heti ilman lämmittelyjä.
[/quote]
Aika erikoinen nainen olet
Sytyn siitä, että saan olla vähän alistettu. Olen muuten aika dominoiva persoona ja toimin työssäni esimiehenä. Tuo alistusfantasia tosin toimii vain sängyssä. En siis syty siitä, että miesalaiseni vähättelee minua tms. Se lähinnä ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:43"]
Sytyn siitä, että saan olla vähän alistettu. Olen muuten aika dominoiva persoona ja toimin työssäni esimiehenä. Tuo alistusfantasia tosin toimii vain sängyssä. En siis syty siitä, että miesalaiseni vähättelee minua tms. Se lähinnä ärsyttää.
[/quote]
Jaa no oli vähän off topic, luin vain otsikon.
ei mua aina niinkään haluta seksi. jos mies kysyisi, että harrastetaanko nyt, niin sanoisin ei. mutta jos hän tulisi viereen, suutelisi intohimoisesti ja vähän hiplaisi vaatteitten päältä, lämpenisin ja alkaisi haluttaa minuakin.
miehen nautinto kiihottaa minua. etenkin ääntely.
Hierova suihku. En kykene enää seksiin toisen kanssa saamieni haukkujen takia.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:02"]
Mulla ei mene koskaan noin. Minä olen sellainen hetkessä nollasta sataan kuumeneva, enkä kaipaa niitä "lämmittelyjä" ollenkaan. Kun sytyn, ja sitä tapahtuu usein, niin haluan rajua seksiä heti ilman lämmittelyjä.
[/quote]
[/quote]
Miten niin? Olen samanlainen kuin nro 2, ja annan minuutin, pari miehen lämpätä että sille tulis parempi mieli. Itse olin jo valmiina aikaa sitten.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:02"]
[/quote]
[/quote] Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä, eikä pidä arvostella toisen ihmisen tuntemuksia että olisi muka jotenkin erikoinen (outo, viallinen). Tätäkö tarkoitit?
Minua kiihottaa kosketus, erityisesti niskaan ja selkään sekä miehen kiihko.
N55
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:02"] Mulla ei mene koskaan noin. Minä olen sellainen hetkessä nollasta sataan kuumeneva, enkä kaipaa niitä "lämmittelyjä" ollenkaan. Kun sytyn, ja sitä tapahtuu usein, niin haluan rajua seksiä heti ilman lämmittelyjä. [/quote] Aika erikoinen nainen olet [/quote] Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä, eikä pidä arvostella toisen ihmisen tuntemuksia että olisi muka jotenkin erikoinen (outo, viallinen). Tätäkö tarkoitit?
[/quote]
Harvemmin on omat naiset olleet yhtä halukkaita sitä tarkotin
Minä itse teen yleensä aloitteen seksiin, kostun älyttömästi jos saan vähän imeä mulkkua.
N25
Menee joo. Monta kertaa peruskosteeseen ruvettu panemaan ja alun kivun jälkeen nopeesti kostuu ja rupee tuntumaan hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:26"]
Minä itse teen yleensä aloitteen seksiin, kostun älyttömästi jos saan vähän imeä mulkkua.
N25
[/quote]
Kiihottava nainen olet :P
räväkkyys ja odottamattomat yllätykset