Nainen mikä kiihottaa eniten ?
Meneekö se teillä muillakin niin ettei niin usein haluta ilman lämmittelyä mutta halu lähteekin yhtäkkiä nousuun kuin tyhjästä. Näin vasrsinkin jos mies alkaa tehdä aloitetta tai jos antaa ihan miehen mieliksi vähän tuikata takaapäin?
Kommentit (46)
Suutelu..sytyttää nopeasti..varsinkin jos mies pyöräyttää kieltä huulillani..uuh...tulee heti mielleyhtymä miten mies nuolee minun pillua..aah...siinä ei mene kauaa kun otan kalun suuhun ja pidän miestä todella hyvänä...nam..
kehtaattekin kirjoittaa tuollasia. kun tässä ilman jäänyt
Miehen kiihko. Tekstiviesteinkin onnistuu, ellei voida olla yhdessä. Niin myös äsken ;)
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:58"]
Hierova suihku. En kykene enää seksiin toisen kanssa saamieni haukkujen takia.
[/quote] Täällä kohtalotoveri! Mies on nujertanut itsetuntoni aivan nolliin. En enää milloinkaan asetu hänen silmiensä alle ilman vaatteita. Naimme pimeässä ja teeskentelen orgasmit. Ja viimeseen asti yritän vältellä naimista.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 22:07"]
kehtaattekin kirjoittaa tuollasia. kun tässä ilman jäänyt
[/quote]
Sanoppa muuta ku mulkku pystyssä joutuu foorumilla taas istumaan
Minut saa kiimaan suutelemalla niskaa ja selkää. On nimittäin aika usean naisen "hot button" mitä on likkojen kanssa saunailloissa joskus puheltu.
Selkäpuoli on muutenkin jotenkin kosketusherkkä.... Kun mieheni sängyssä tulee selkäni taakse ja suutelee niskaa ja samalla hivuttaa kättään reittä pitkin pakaralle ja puristaa, niin meikätytöllä lirahtaa "makeapissa" heti kättelyssä. Siitä ukko minut kiepauttaa selälleen tai mahalleen ja minä vaan nautin ekaan orgasmiin asti.... Jos on kiireettömästä seksistä kyse, niin jatketaan suuseksillä yms. Minä laukean useasti, mieheni vain kerran-pari.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei mene koskaan noin. Minä olen sellainen hetkessä nollasta sataan kuumeneva, enkä kaipaa niitä "lämmittelyjä" ollenkaan. Kun sytyn, ja sitä tapahtuu usein, niin haluan rajua seksiä heti ilman lämmittelyjä.
ootki jumalan lahja ellei tuo olis J:iin pilkkaamista
Se kiihottaa kun näkee kuinka mies kiihottuu minusta 😏
Vierailija kirjoitti:
Minut saa kiimaan suutelemalla niskaa ja selkää. On nimittäin aika usean naisen "hot button" mitä on likkojen kanssa saunailloissa joskus puheltu.
Selkäpuoli on muutenkin jotenkin kosketusherkkä.... Kun mieheni sängyssä tulee selkäni taakse ja suutelee niskaa ja samalla hivuttaa kättään reittä pitkin pakaralle ja puristaa, niin meikätytöllä lirahtaa "makeapissa" heti kättelyssä. Siitä ukko minut kiepauttaa selälleen tai mahalleen ja minä vaan nautin ekaan orgasmiin asti.... Jos on kiireettömästä seksistä kyse, niin jatketaan suuseksillä yms. Minä laukean useasti, mieheni vain kerran-pari.
Sama ;) on todella kiihottavaa kun mies yllättää kun tulee suihkusta suutelee niskaan ja selkään samalla ottaa hellästi lanteista kiinni ja kuiskaa korvaan jotain hellää tai toisinaan vähän tuhmempaakin ;))
Muhun toimii mm. kun poikaystävä painaa mut seinää vasten hellästi mutta päättäväisesti ja suutelee ja näykkii siinä kiihkeästi ja samalla pitelee mun käsiä ylhäällä. Muutenkin se kun se on ihan hulluna himosta ja näykkäilee, imee, suutelee mun kaulaa ja korvia ja puree hellästi niskaa.
Ja se kun se kaappaa mut käsivarsilleen ja kantaa mua ja vielä se tunne kun poika nostaa mekon helmaa ja tietää just mitä se haluu...
Minunkin kokemuksen mukaan naiset kiihottuvat juuri noin. Olen siis mies. Nyt ongelma onkin se että oma kumppani ei kiihotu mitenkään noin. Kaikkee on yritetty ihan terapiastakin mutta kun ei vaan. Hirveen ristiriitaset puheet on ku sanoo haluavansa mut x määrän viikossa mut ei se kuitenkaan toteudu. Olo on jo todella toivoton kun joka päivä saa huomata että ei se halua.
Ois kellään asiallisia vinkkejä? Toki vaikee sanoo kun ei tunne /tiedä kaikkee mutmut...
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:58"]
Hierova suihku. En kykene enää seksiin toisen kanssa saamieni haukkujen takia.
Täällä kohtalotoveri! Mies on nujertanut itsetuntoni aivan nolliin. En enää milloinkaan asetu hänen silmiensä alle ilman vaatteita. Naimme pimeässä ja teeskentelen orgasmit. Ja viimeseen asti yritän vältellä naimista.
Miksi, oi miksi olet jäänyt tuohon suhteeseen? Heikko ja läheisriippuvainen?
Vierailija kirjoitti:
Minunkin kokemuksen mukaan naiset kiihottuvat juuri noin. Olen siis mies. Nyt ongelma onkin se että oma kumppani ei kiihotu mitenkään noin. Kaikkee on yritetty ihan terapiastakin mutta kun ei vaan. Hirveen ristiriitaset puheet on ku sanoo haluavansa mut x määrän viikossa mut ei se kuitenkaan toteudu. Olo on jo todella toivoton kun joka päivä saa huomata että ei se halua.
Ois kellään asiallisia vinkkejä? Toki vaikee sanoo kun ei tunne /tiedä kaikkee mutmut...
Mitäs ajattelisit näin; miehet kiihottuvat kun niiden kalua hyväilee...mistä vastaavasti naiset? Just niin. Aina ajatellaan jotain hipaisuja tai suudelmia tms naisten höpöä, mutta ei ainakaan mulle.
Dominoiva mies kiihottaa eniten. Sellainen, joka ei kysele. Käy päälle kuin yleinen syyttäjä ja on kuin hurrikaani. Rajua seksiä minulle, kiitos, ja sillä tavalla, että minua viedään ja alistetaan. Hipsuttelu seksin ulkopuolella sitten.
Vierailija kirjoitti:
Dominoiva mies kiihottaa eniten. Sellainen, joka ei kysele. Käy päälle kuin yleinen syyttäjä ja on kuin hurrikaani. Rajua seksiä minulle, kiitos, ja sillä tavalla, että minua viedään ja alistetaan. Hipsuttelu seksin ulkopuolella sitten.
Juuri näin! Ja vielä jos aikuinen mies vie, niin ihan parasta. Aikuisella tarkoitan viidenkympin molemmin puolin :)
Vierailija kirjoitti:
Vaihda sellaiseen, joka haluaa. Ei tarvitse viettää yhteistä aikaa terapiassa vaan sängyssä.
Muutama muukin tästä mainitsi, mutta kyllä se miehen kiihko on niin upeaa. Kun hän voihkii ja huohottaa aivan kiimassa, kulli kivikovana. Oih.
Vierailija kirjoitti:
Sytyn heti, jos mies alkaa "väkisin" ottamaan. Joskus myös jostakin yllättävästä kosketuksesta esim. niskan alueelle ja yllätyn itsekin, että siitä saan kiksejä.
Eli tykkäät kun kiinnostava mies kesken kotitöiden puristaa pyllystä?
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:26"]
Minä itse teen yleensä aloitteen seksiin, kostun älyttömästi jos saan vähän imeä mulkkua.
N25
[/quote]
Ihana nainen! Mulkku rupesi heti jököttämään..