Nainen mikä kiihottaa eniten ?
Meneekö se teillä muillakin niin ettei niin usein haluta ilman lämmittelyä mutta halu lähteekin yhtäkkiä nousuun kuin tyhjästä. Näin vasrsinkin jos mies alkaa tehdä aloitetta tai jos antaa ihan miehen mieliksi vähän tuikata takaapäin?
Kommentit (46)
Älykäs, hyväkroppainen mies. Flirtti, joka kulkee hienoisesti sillä puolella rajaa, että aina voi ajatella, että ihan viatontahan tämä Pää halkeaa kohta, kun tätä on jatkunut jo kuukausia.
Se kun näkee että miestä panettaa niin että sen näkee pitkälle mutta yrittää silti käyttäytyä asiallisesti. Sellainen vain vaivoin piilossa pysyvä voimakas halu, jonka aistii.
Myös tilanteet, joissa mies ei kysele. Ottaa vaan minkä haluaa. Hiton kiihottavaa.
Miehen kiihko minua kohtaan. Myös semmoinen Reipasotteisuus ja määrätietoisuus. Vähän kun lämmittelee ja hippaa niin kyllä se mieli yleensä alkaa tehdä vaikkei aluksi tekisikään.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kiihko minua kohtaan. Myös semmoinen Reipasotteisuus ja määrätietoisuus. Vähän kun lämmittelee ja hippaa niin kyllä se mieli yleensä alkaa tehdä vaikkei aluksi tekisikään.
Ei hippaa vaan hiplaa:D
Minua kiihottaa miehinen mies, hieman hikinen, juo olutta ja lievä ylipaino. Jokin primitiivinen kiinnostus herää väkisinkin. En osaa perustella syitä. Vähän hävettää sanoa tämä.