Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kävin uuden poikaystävän luona ekaa kertaa ja järkytyin

Vierailija
16.10.2014 |

Hänellä oli jääkaappi-pakastimen koko pakastinosa (eli siis 3-4 sellaista lokeroa) täynnä thaikuutioita. Eiku mahtui sinne myös yksi litra jäätelöä, hän pyysi mua ottamaan sen sieltä ja näin tein löytöni. Oli kivasti järjestetty makujen mukaan. Syö kuulemma vain niitä kotona.

Ottaako vai jättääkö?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat suhdetta ja rupeet kokkailemaan aasialaista ruokaa, kun mies kerran ilmeisesti siitä tykkää :) voi olla että innostuu ruoanlaitosta ja thaikuutiot unohtuu sinne pakastimeen

Vierailija
22/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä asuisin yksin, söisin todennäköisesti juuri thai-kuutioita tai muuta einestä. Vihaan ruuanlaittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos olet synnyttänyt, niin ei se thaikuutio tunnu niin pahalta ja on se ainkain helpompi pitää sisällä, kun ne pikkupallot.

Vierailija
24/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
25/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:10"]Mitä ihmeen thaikuutioita? Onko tämä jokin uusi versio geishapalloista?
[/quote]

Miten joku ei voi tietää mikä on thaikuutio?!
[/quote]t
Mikä vittu on thaikuutio? Liian vaikea sanoa.

Vierailija
26/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka thaikuutiot olis kuinka parhaasta päästä eineksiä, niin kyllä minäkin ihmettelisin, jos koko pakastin olisi täynnä pelkästään thairuokaa. Onhan noita nyt muitakin hyviä valmisruokia, esim. pinaattikeitto. Itse en siis paheksuisi valmisruokia, vaan yksipuolista makumaailmaa. Olisi nyt edes yksi valmispizza jossain.

Vierailija
27/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, mies on luultavasti kehityskelpoinen. Mieheni otti töihin evääksi aina thaikuution ennen kuin aloimme seurustelemaan. Ihmettelin tätä, kun mies kuitenkin osoittautui hyväksi kokiksi. Itse tykkään ruoanlaitosta ja olen meillä ns. "pääkokki". Kummasti ne thaikuutiot eivät maistu enää! Yksi ja sama thaikuutio on pyörinyt pakkasessa jo puoli vuotta.

Vierailija
28/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota. Rikas mies ilmeisesti kun syö yli 4e maksavia annoksia 1e roiskeläppien sijaan.

Vierailija
29/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän ne pakasteessa säilyy. Helppoa täyttää pakastin kerralla (ei niitä sinne ihan mahdottomia määriä mahdu) ja käyttää sieltä pikkuhiljaa. Ehkä ostanut jostain tarjouksesta kerralla kunnon satsin. 

Kyselijä, seuraavan kerran kun käyt kaupassa, katso pakastealtaasta semmoset pahviboksit, joissa on thairuokaa (riisi + kastike). 

Itse söin noita jossain vaiheessa kiireisen työtilanteen vuoksi pari kertaa viikossa, kunnes alkoivat tunkea korvista ulos. 

Vierailija
30/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja jos pakastepizzoja syö niin parasto olla esim. dr. oetker rustica kun se taitaa olla melkein 6€ pakastepizza.

Vierailija
31/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ NE OVAT?

Vierailija
32/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt perkele mikä on thaikuutio? Perkele!

Vierailija
34/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliimpia ne kuutiot on kuin makaroni. Ja varaa näköjään on joten hyvähän se!

Vierailija
35/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, älkää laittako mitään LINKKIÄ vaan KERTOKAA. Kun en osaa itse käyttää googlea enkä malta ODOTTAA, että saisin TIETÄÄ! 

Vierailija
36/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 17:08"]Kertokaa nyt perkele mikä on thaikuutio? Perkele!
[/quote]

Kiitos nro 34. Perkeleesti!

Vierailija
37/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet sinkkuina juuri mitään sen kummempaa syö, kuin valmisruokaa. Tämän olen siis omassa ympäristössäni havainnut.

Omakin mies eli sinkkuaikanaan noutopitsalla ja kaupan einestuotteilla. Vihannesosastolle saattoi korkeintaan vahingossa eksyä etsiessään ketsuppipulloja.

Taitavasti tuo nykypäivänä laittaa ruokaa, eikä meillä juuri koskaan eineksiä syödä. Sitä jaksaa panostaa ruokaan enemmän, kun ei ole yksin syömässä.

Vierailija
39/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulla että tapailevani neiti tilaa Cosmopolitania - aikuinen ihminen! - pitäiskö jättää se?

Vierailija
40/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 17:18"]

Ei ne miehet sinkkuina juuri mitään sen kummempaa syö, kuin valmisruokaa. Tämän olen siis omassa ympäristössäni havainnut.

Omakin mies eli sinkkuaikanaan noutopitsalla ja kaupan einestuotteilla. Vihannesosastolle saattoi korkeintaan vahingossa eksyä etsiessään ketsuppipulloja.

Taitavasti tuo nykypäivänä laittaa ruokaa, eikä meillä juuri koskaan eineksiä syödä. Sitä jaksaa panostaa ruokaan enemmän, kun ei ole yksin syömässä.

[/quote]

Sinkkunaisenakin on turhauttavaa laittaa itse ruokaa - pakkauskoot ovat kovin suuria, samalla ajankäytöllä tekisi ruokaa isommalle joukolle jne. Eli liian usein turvaudun ravintolaruokaan ja sitten joskus niihin eineksiinkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi