Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kävin uuden poikaystävän luona ekaa kertaa ja järkytyin

Vierailija
16.10.2014 |

Hänellä oli jääkaappi-pakastimen koko pakastinosa (eli siis 3-4 sellaista lokeroa) täynnä thaikuutioita. Eiku mahtui sinne myös yksi litra jäätelöä, hän pyysi mua ottamaan sen sieltä ja näin tein löytöni. Oli kivasti järjestetty makujen mukaan. Syö kuulemma vain niitä kotona.

Ottaako vai jättääkö?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa tekemään thairuokaa yhdessä, ehkä tajuaa että itsetehty on parempaa!

Vierailija
62/70 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksinasuva mies ja osaan kyllä laittaa erinomaista ruokaa, mutta kun olen töissä välillä 13-14 tuntiakin päivässä plus n. 1,5 h työmatkoihin, niin ei enää innosta alkaa kokkaamaan. Joskus kun on aikaa niin laitan kerralla eri ruokia niin paljon kuin pakastimeen mahtuu, pakkaan ne annosrasioihin ja lämmitän kun on tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikuutiothan ovat ihan pirun hyviä. Järjestä itsesi miehen kämpille seuraavaksi krapula-aamuksesi ja menet vielä sen kanssa naimisiin.

Vierailija
64/70 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:40"]

Jätä se sika!

[/quote]

Kulunut lause, ei naurata.

Vierailija
65/70 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:10"]Mitä ihmeen thaikuutioita? Onko tämä jokin uusi versio geishapalloista?
[/quote] Mulle tuli kans jotkut pervot, pimpsaan tungettavat jääpalat mieleen. :D

Vierailija
66/70 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:05"]

JSS

[/quote]

Häh? Keksi jotain omaperäisenpää. 

Vierailija
67/70 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:10"]

Mitä ihmeen thaikuutioita? Onko tämä jokin uusi versio geishapalloista?

[/quote]

pakastimesta geishapalloja? mahtaa hampaat kalista kun koittaa käytön aika..

Vierailija
68/70 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh, mammat ;) Meillä mä tein aina ennen ruoat, kun mun  maha ei vaan kestä mitään ylimääräistä hiilarihöttöä, kuten pastat ja perunat. Noh, pastat varsinkin, paitsi munanuudelit. No sitten aloin kestää riisiä, kun muut jätin pois, ja olin tarkka lisäaineista, kasviksista (joita käytän siis paljon), proteiinista, rasvoista, naapurin koiran suolen toiminnasta,appiukon tupeesta, jne... Ja nyt kun tulen yöllä kotiin töistä, syömättä mitään koko päivän aikana, niin kyllä mä kuulkaa vedän sen thaikkulootan oikein onnessani ja kiitän taivaan isää, että oon taas selvinnyt saatanallisesta työpäivästä, ja meidän perheen isää, että on tajunnu ostaa mulle thaikkumolokkuja, kuten itse ihanasti niitä nimittää :D

Vierailija
69/70 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee sinkkuina yleisesti ottaen ite ruuat valmiiksi pakastimeen. Kerralla paljon. Nuo valmispakasteet on enemmän naisten juttuja. 

Vierailija
70/70 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:38"]

Minä olen yksinasuva mies ja osaan kyllä laittaa erinomaista ruokaa, mutta kun olen töissä välillä 13-14 tuntiakin päivässä plus n. 1,5 h työmatkoihin, niin ei enää innosta alkaa kokkaamaan. Joskus kun on aikaa niin laitan kerralla eri ruokia niin paljon kuin pakastimeen mahtuu, pakkaan ne annosrasioihin ja lämmitän kun on tarvetta.

[/quote]

Voisinko mä tulla syömään sun luo? Mä en tykkää kokata, osaan perusjutut, mut en vaan kovin tykkää. Lämmitetään sieltä sun pakkasesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä