Paras ystäväni alkoi seurustella eksäni kanssa
Ja lopetti yhteydenpidon kuin seinään! Minua ei vaivaa heidän seurustelunsa aloittaminen, päinvastoin. Hankin jopa kaverilleni miehen puhelinnumeron ja toimin alkuun viestinvälittäjänä. Nyt kun he ovat lyöneet yhdessäolonsa lukkoon, niin on alkanut tapahtua ihan kummallisia asioita. Olen niin vihainen, etten meinaa saada kirjoitettua kunnolla mitä tässä on tapahtunut, mutta mietin mitä teen väärin. Hän räjähti minulle puhelimessa aivan yhtäkkiä jostain aivan typerästä viime kuussa, ja sen jälkeen en kuullut hänestä henkilökohtaisesti pihaustakaan. Lisäksi huomasin, että hän pisti minut estolistalle Facebookissa, joten ajattelin asian olevan sillä selvä.
Kunnes tänään..
Kirjauduin Facebookiin tässä aamulla, ja yksi yhteinen tuttumme kysyi miksi olen ärsytttänyt tätä naista, kaveriani. Kun kyselin tarkemmin, niin kaveri otti kuvankaappauksia hänen seinältään, jotka hän toimitti sähköpostiini. Kaverin lähettämät kuvat kertoivat karua kieltä ja olen vieläkin ihan shokissa. Kaverini seinä oli täynnä jonkun ottamia kuvankaappauksia minun seinältäni ja hämmästyin, kun huomasin, että hän oli tarkasti analysoinut ne tekstit kapsia raiskaten miten ne liittyvät häneen ja hänen mustamaalaamiseensa (vaikka oikeasti ne tekstit eivät liity häneen mitenkään, vaan vanhaan työkaveriini josta olen seinälläni kirjoittanut, se ihminen ei ole edes facebookissa ja kaikenlisäksi mies.) En tiedä kuka rotta on toimittanut nuo kuvat hänelle, ja mietin jo mitä voin tehdä. Nuo syytökset ovat aika härskejä, ja kaveripiiristämme puolet on tuossa nyt mukana huutamassa, että tapetaan se huora.
Kommentit (12)
Onkohan eksäsi panetellut valheellisesti sinua uudelle naiselleen eli tuolle sinun ystävällesi, ja rakastuneena ystävä on mennyt uskomaan panettelut ja siksi ei halua olla tekemisissä kanssasi?
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 14:59"]
White trash problems.
[/quote]
Niin, kaverini puolelta. Enköhän mä ole aika syytön tähän soppaan. Haluan vain tietää miten mä saan sen lopettamaan ton raivoamisen.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 14:56"]
Onkohan eksäsi panetellut valheellisesti sinua uudelle naiselleen eli tuolle sinun ystävällesi, ja rakastuneena ystävä on mennyt uskomaan panettelut ja siksi ei halua olla tekemisissä kanssasi?
[/quote]
Mä olen lähinnä varoitellut kaveriani tuosta miehestä. Suhteemme päättyi miehen uskottomuuteen (toinen nainen ja lapsi naisen kanssa) mutta kaverini ei uskonut sitä tai ottanut liian vakavasti. Nyt juttu on vaihtunut niin päin, että olen mustamaalannut miestä tahallani ja pilannut hänen mainettaan.
No jos olet itse haukkunut/mustamaalannut jotain ihmistä netissä, niin minusta saat ihan juuri sitä mitä olet tilannutkin. Aikuisen pitäisi ymmärtää pitää mölyt mahassaan, tai jos on pakko puhua niin puhua suoraan asianomaiselle. Kun menee päivittelemään epämääräisiä haukkuja toisista ihmisistä, altistaa itsensä juuri tälle mitä olet nyt saanut kokea.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:03"]
[/quote]
Mä olen lähinnä varoitellut kaveriani tuosta miehestä. Suhteemme päättyi miehen uskottomuuteen (toinen nainen ja lapsi naisen kanssa) mutta kaverini ei uskonut sitä tai ottanut liian vakavasti. Nyt juttu on vaihtunut niin päin, että olen mustamaalannut miestä tahallani ja pilannut hänen mainettaan.
[/quote]
Ja sit sä vielä yhytit parhaan ystäväsi ja sikamaisen eksäsi? Jalo teko :D
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:03"]
[/quote]
[/quote]
Eli joo, on juuri niin että nyt ystäväsi on ihastunut mieheen ja on siinä vaiheessa ettei näe hänessä mitään vikoja. Kaikki mitä olet sanonut eksästä, kuulostaa hänestä kohtuuttomalta, ja mies varmaan on innokas myös ystävällesi vakuuttamaan että olit muutenkin kumma ilkeä ämmä jonka jutut on valhetta.
Taas näitä naamarikirjaongelmia. Itse en näe mitään syytä, miksi pitäisi olla siellä.
Laittisin tyynen rauhallisen päivityksen seinälle, että ketään en ole mustamaalannut ja selittäisin tilannetta lyhyesti. Sen jälkeen unohtaisin exän, entisen parhaan kaverin sekä muut asiasta riehuneet kokonaan. Jotkut naiset pimahtavat aivan täysin, kun alkavat seurustella. Entinen kaverisi on varmaan mustasukkainen siitä, että sinulla on ollut jotakin hänen nykyisensä kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:37"]
Laittisin tyynen rauhallisen päivityksen seinälle, että ketään en ole mustamaalannut ja selittäisin tilannetta lyhyesti. Sen jälkeen unohtaisin exän, entisen parhaan kaverin sekä muut asiasta riehuneet kokonaan. Jotkut naiset pimahtavat aivan täysin, kun alkavat seurustella. Entinen kaverisi on varmaan mustasukkainen siitä, että sinulla on ollut jotakin hänen nykyisensä kanssa.
[/quote]
Mitäs hyötyä tuosta olisi, jos kerran ap:n sivuilta on olemassa kuvakaappauksia, joissa hän nimenomaan haukkuu jotain tyyppiä..? Eikö tuo vaan todistaisi entistä paremmin millainen valehtelija ap on?
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 14:59"]White trash problems.
[/quote]
White trash- hullu ei ole suomalainen.
Saako kukaan tuosta mitään selvää? Olen ihan pihalla, mistä tuollainen raivo edes kumpuaa! Miten saan sen entisen kaverini lopettamaan! Ajatella että olen edes kutsunut häntä joskus parhaaksi ystäväkseni..