kävin uuden poikaystävän luona ekaa kertaa ja järkytyin
Hänellä oli jääkaappi-pakastimen koko pakastinosa (eli siis 3-4 sellaista lokeroa) täynnä thaikuutioita. Eiku mahtui sinne myös yksi litra jäätelöä, hän pyysi mua ottamaan sen sieltä ja näin tein löytöni. Oli kivasti järjestetty makujen mukaan. Syö kuulemma vain niitä kotona.
Ottaako vai jättääkö?
Kommentit (70)
No mun mielestä thaikuutiot on parempi kuin lihapiirakat tai pakastepizzat, mutta en arvosta ihmisiä jotka eivät panosta ruokaan tai syö monipuolisesti. Rahasta tämä ei ole kiinni, ei nuo mitään halpoja ole.
Voi herranjumala. Onpa KAUHEETA!!!!!! Taitaa olla miehelle parempi et jätät sen jos tuosta tulee ongelma :D
No ei kai tuo nyt ratkaiseva tekijä ole. Ei varmaan vaan osaa kokata. Voisitte alkaa yhdessä opettelemaan.
On vissiin siisti ihminen sentään, kun on pakastinkin värikoordinoitu.
Nehän on hyviä. Voisin itsekin elää niillä, mutta tulis turhan kalliiksi.
Syötte joko sinun luona tai ulkona mahdollisimman useasti
Hihiiih onhan tuo varmaan ollut aika järkytys:D mutta ihan tosi, aika moni tuntemani yksin asuva mieshenkilö syö pelkkää valmisruokaa. Ja nuo thai-kuutiot on ihan parhaasta päästä, mitä valmisruokiin tulee!
Oho! Luulin lukevani likaisesta, sekaisesta kämpästä tai vastapainona luxus-kodista, mutta että pakastekaapin sisällöstä:)! Ja sielläkään ei mitään maata mullistavaa ollut. Mitkähän sulla on kriteerit seurusteluun? No, voithan toki kysäistä tuosta ruokapuolesta häneltä.
Varmaan nuori kaveri kyseessä. Ruokailutapoihin voi tehdä muutoksia milloin tahansa, joten jospa alkaisit toimia hänelle sapuskoinnin suhteen positiivisena vaikuttajana.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:05"]Hihiiih onhan tuo varmaan ollut aika järkytys:D mutta ihan tosi, aika moni tuntemani yksin asuva mieshenkilö syö pelkkää valmisruokaa. Ja nuo thai-kuutiot on ihan parhaasta päästä, mitä valmisruokiin tulee!
[/quote]
Jumalauta, vieläkö ihmiset ei opeta poikia tekemään ruokaa!? Kyllä meillä vaan tekee kaikki.
Mitä ihmeen thaikuutioita? Onko tämä jokin uusi versio geishapalloista?
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:05"]Hihiiih onhan tuo varmaan ollut aika järkytys:D mutta ihan tosi, aika moni tuntemani yksin asuva mieshenkilö syö pelkkää valmisruokaa. Ja nuo thai-kuutiot on ihan parhaasta päästä, mitä valmisruokiin tulee!
[/quote]
Jumalauta, vieläkö ihmiset ei opeta poikia tekemään ruokaa!? Kyllä meillä vaan tekee kaikki.
[/quote]
Kyse on enempi siinä että ei yksin kiinnosta kokata. Syö töissä ja jotain helppoa kotona.
Jos asuisin yksin niin en varmasti kokkaisi.
Se järkytti että syö melkeinpä pelkkää valmisruokaa, itse syön harvoin. Täytyy opetella yhdessä ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:10"]Mitä ihmeen thaikuutioita? Onko tämä jokin uusi versio geishapalloista?
[/quote]
Miten joku ei voi tietää mikä on thaikuutio?!
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:05"]Hihiiih onhan tuo varmaan ollut aika järkytys:D mutta ihan tosi, aika moni tuntemani yksin asuva mieshenkilö syö pelkkää valmisruokaa. Ja nuo thai-kuutiot on ihan parhaasta päästä, mitä valmisruokiin tulee! [/quote] Jumalauta, vieläkö ihmiset ei opeta poikia tekemään ruokaa!? Kyllä meillä vaan tekee kaikki. [/quote] Kyse on enempi siinä että ei yksin kiinnosta kokata. Syö töissä ja jotain helppoa kotona. Jos asuisin yksin niin en varmasti kokkaisi.
[/quote]
Sama täällä. Jos asuisin yksin niin en tekis ruokaa itse. Aikaa kuluis paljon enemmän ja kauhee sotku. Ostaisin vaan jotain valmissalaatteja ja broilerinfilettä tms. grillitiskiltä.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:10"]Mitä ihmeen thaikuutioita? Onko tämä jokin uusi versio geishapalloista?
[/quote]
Miten joku ei voi tietää mikä on thaikuutio?!
[/quote]
Kyllä mulle tuli mieleen joku thailihaliemikuutio ja apn miehellä joku pakkomielle thaimaalaiseen ruokaan, mutta hetken mietittyä muistin mitä aapee sillä tarkoitin. Itsekään hirveästi valmisruokaosastoilla käy joten syy siinä.
Mikä tuossa niin järkytti, sekö että syö niin yksipuolisesti vai ettei tee itse ruokaa vaan syö valmisruokia? Vai se, että ne thaikuutiot ei ole kovin ekologisia? Eihän ne mitenkään erityisen epäterveellisiä taida olla, parempia ainakin kuin pizza tai hampurilaisateria - ruokavalio ainakin?
Minäkin olen sellainen, että voin syödä samaa ruokaa vaikka joka päivä, ja söisinkin, ellen töissä saisi vähän vaihtelua. Ja valmisruokaa saatan myös syödä, tosin sen kanssa toki salaattia, ja lisäksi paljon hedelmiä ja kasviksia. En vaan viitsi tehdä ruokaa kun suuren osa ajasta asun yksin (eronnut, lapsikin jo täysi-ikäinen ja asuu enemmän isällään, siellä enemmän tilaa).
Otat, jos saat luvan, mutta muussa tapauksessa jätät tietysti kuutiot sinne kaappiin.