Synnytyskokemuksia Seinäjoella?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 14:55"]Muuttaisin kyllä ennen lapsen saamista johonkin muualle, että hänellä olisi asiallinen mahdollisuus kasvaa sivistyneeksi ja järkeväksi ihmiseksi.
[/quote]
Mikäs täällä on vikana?
Olen kaksi kertaa synnyttänyt Seinäjoella. Hyvät kokemukset henkilökunnasta, etenkin vierihoito-osastolta. Synnytyssalin puolella ehkä hieman liukuhihnameininki. äjos sua kiinnostaa hieman aktiivisempi rooli synnytyksessä, kannattaa hieman miettiä asiaa ennakkoon. Seinäjoella kyllä on aktiivisempaan synnytykseen perehtyneitä kätilöitä, mutta se ei ehkä ole siellä se yleisin juttu.
En ole Seinäjokelainen, mutta on lähin synnytyssairaala. Ikävä kyllä en osaa kertoa hyviä kokemuksia.
Muutama pissis kätilö löytyy, muut ammattitaitoisia. Järkyttävä kiire ja ahdasta.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:35"]
En ole Seinäjokelainen, mutta on lähin synnytyssairaala. Ikävä kyllä en osaa kertoa hyviä kokemuksia.
[/quote]
Saako kysyä, mikä teki kokemuksestasi ikävän?
5
Seinäjokeen en ole kokeillut vielä mutta mereen tuikautin pari vauvaa
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:38"]Mielummin sinne kuin Vaasaan.
[/quote]
Perustelut?:)
Tutulla pahat repeämät kun lääkäri ei suostunut sektioon, nyt jonottaa leikkaukseen jossa korjataan vaurioitunut sulkijalihas... Mutta näitä nyt kuulemma sattuu.
Oon synnyttänyt kolmasti kättärillä ja nyt 2kk sitten S-joella. Ihan hyvä fiilis jäi. Ihan mukava nuori kätilö, joka itse ehdotti kylpyammetta (en oo koskaan kokenu mutta aina halunnu). Kivat isot taulut saleissa ja rauhallinen fiilis, vaikka tuona elokuisena päivänä kuulema kaikki salit täynnä. Anestesialääkäri tuli nopeasti antamaan epiduraalin. Ei oo huonoa sanomista.
Ei oo kokemuksia, mutta mun toinen nimi on annettu kätilön mukaan. :)
Ihan ok. 2 synnytystä sjoella. Molemmat nopeita tapauksia, joten salissa ei oltu kauaa. Mukavat kätilöt oli molemmilla kerroilla. Puudutteen ehdin saamaan tokalla kertaa, ekalla en, vaikka lääläri oli nopeasti paikalla, oli jo myöhäistä..
Vierihoito-osastolla oli hoitajilla kiire. Ekalla kertaa en saanut mielestäni tarpeeksi ohjausta imetykseen, vasta kolmantena päivänä, kun vauva huusi koko ajan nälkäänsä :/ tokalla kertaa olin melki koko päivän hoitajaa näkemättä, mutta kaikki meni vanhasta muistista enkä ollut kipeä ja maitokin nousi heti... Seuraavana pv kotiin ☺
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:47"]Ei oo kokemuksia, mutta mun toinen nimi on annettu kätilön mukaan. :)
[/quote]
miksi alapeukkua? Eiköhän äidillä oo tosi hyviä kokemuksia tuolta, kun nimes mut kätilön mukaan.
Synnytin siellä alkuvuodesta ja tosi hyvä mieli jäi. Salissa huomioitiin hyvin omat ja tukihenkilön toiveet. Vierihoito-osaston väki oli ihanan huomaavaista ja osasivat kuunnella ja tukea tuoretta äitiä. Huolehtivat että ehdin itse syödä hyvin ja auttoivat imetyksen alkuvaiheessa.
Muuttaisin kyllä ennen lapsen saamista johonkin muualle, että hänellä olisi asiallinen mahdollisuus kasvaa sivistyneeksi ja järkeväksi ihmiseksi.