Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyskokemuksia Seinäjoella?

Vierailija
16.10.2014 |

Kertokaas? :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt kolme kertaa siellä..kätilöissä ym.hoitojenkilökunnassa on huimia eroja..kerran sattui tosi tympeä keski-ikäinen kätilö.antoi hyvin ymmärtää että minun olisi pitänyt olla reippaampi..ompeli alapäätä ja tiuski ja huuti että jalat leveämmälle ja kaiken kruunasi läimäytys reisille kun en kuulemma tarpeeksi levittänyt jalkoja..valitin asiasta..mutta turhaan.äitipolilla on hyvä henkilökunta Lukuunottamatta erästä miestä m.heikkilä!! Käyttäytyminen ja kunnioitus naista kohtaan jotain ihan hirveetä!! Valitin ja vastaukseksi sain että hän nyt sattuu olemaan temperamenttien ja kyllä me hoitajatkin olemme osamme saaneet..lienee eläkkeellä..tai toivottavasti on saanut niin monta valitusta että on potkittu pellolle..tämän tietää kaikki jotka ovat sattuneet kyseisen lääkärin huonona päivänä vastaanotolle! Kiitos kun sain avautua!

Vierailija
22/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:57"]Olen synnyttänyt kolme kertaa siellä..kätilöissä ym.hoitojenkilökunnassa on huimia eroja..kerran sattui tosi tympeä keski-ikäinen kätilö.antoi hyvin ymmärtää että minun olisi pitänyt olla reippaampi..ompeli alapäätä ja tiuski ja huuti että jalat leveämmälle ja kaiken kruunasi läimäytys reisille kun en kuulemma tarpeeksi levittänyt jalkoja..valitin asiasta..mutta turhaan.äitipolilla on hyvä henkilökunta Lukuunottamatta erästä miestä m.heikkilä!! Käyttäytyminen ja kunnioitus naista kohtaan jotain ihan hirveetä!! Valitin ja vastaukseksi sain että hän nyt sattuu olemaan temperamenttien ja kyllä me hoitajatkin olemme osamme saaneet..lienee eläkkeellä..tai toivottavasti on saanut niin monta valitusta että on potkittu pellolle..tämän tietää kaikki jotka ovat sattuneet kyseisen lääkärin huonona päivänä vastaanotolle! Kiitos kun sain avautua!
[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku varmaankin siksi ettei tuota joku usko..uskoisit jos olisit ollut kärpäsenä katossa!

Vierailija
24/24 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin viime vuonna seinäjoella, tosi hyvät kokemukset! Ainut miinus että tosi täyttä oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi