Ystäväpariskunnan miehellä ja mulla synkkaa liian hyvin :(
Vaikea tilanne. Olemme tunteneet jo kouluajoista asti ja olleet aina hyvä neljän tiimi. Ystävyytemme on toiminut aina puolin ja toisin. Emme tavanneet muutamaan vuoteen perhesyistä ja nyt yhtäkkiä ystäväparin miehen ja minun väille on tullut muutakin kuin kaveruutta. Ystäväni on selvästi viilentynyt huomatessaan, että hänen miehensä hymyilee ja katsoo minua jatkuvasti silmiin. Itsekin käyttäydyn välillä liian innokkaasti ja nauran (jälkeenpäin ajateltuna) vähän liikaa. En halua rikkoa ystävyyttä, enkä ihastua ystäväni mieheen. Mies etsii kuitenkin joka tilanteessa läheisyyttäni ja juttu luistaa..:(
Pitäisikö tässä katkaista välit vähäksi aikaa? Kokemuksia?
Kommentit (12)
Hyvä kun olet tiedostanut ongelman. Nyt vain annat pölyn laskeutua ja kokeilette kaveruutta toiste. Äkäy hölmöile.
Jos olette kerran niin hyvä tiimi niin pysytte varmasti puhumaan asiasta avoimesti?!
No eikö sitä tavatessa voi huolehtia siitä, että tosiaan olette neljän tiimi. Eli kaikki tasapuolisesti juttelevat yhdessä. Eikä mitään porukasta eristäytymistä ja nurkassa hihittelyä. Sellainen ärsyttää muita, ei ihme, että ystäväsi viilennyt. Ilmeisesti itsekin olet jotenkin otettu saamastasi huomiosta.
Hyvä keino viilentää sen toisen miehen tunteita on että huomioit seurassa omaa miestäsi. Koskettelet tavallista enemmän, jutellessa käytät sanoja kulta, rakas jne. Teet selväksi kenen nainen olet.
Kyllä itteäkin ärsyttäis jos oma ukko alkais kuolata mun kaverin perään. Ehkä sun kannattais olla vähän tyly sille kaverin miehelle jonkin aikaa. Jos pirulle antaa pikkusormen, se vie koko käden.
Naisten ja miesten välinen ystävyys muuttuu herkästi joksikin muuksi, kun he kuukausien tapaamattomuuden jälkeen tapaavat uudestaan. Nyt vaan jäitä hattuun ja keskittymään omaan mieheen.
Toppuuttelet sitä miestä. Et lähde sen juttuihin mukaan ja keskityt enemmän kaveriisi. Sun kannattaa nyt ihan selkeästi osoittaa kaverillesi että hän on sinulle tärkeämpi kuin hänen miehensä!
Jos ongelmana on toisen naisen mustasukkaisuus niin toimi tavalla, joka sitä vähentää. Enemmän näkyvää huomiota ja julkisia hellyydenosoituksia omalle miehellesi kun olette yhdessä. Hienovaraisesti alkaen mutta siten, että viesti on selvä sekä ystäväpariskunnan miehelle että naiselle.
Vaihtoehdot ovat:
- kokeilette kimppakivaa 2 pariskunnan voimin
- oman miehen kanssa paitapersemeininki seuraavassa tapaamisessa
- ilmoitat omalle miehelle, että nyt pitää pitää tauko tapaamissa, kun kaverimies näyttäisi haluvan syödä kuormasta
Itse kyllä ottaisin välimatkaa tuohon pariskuntaan. Jotain on nyt jo mennyt rikki tuon miehen toimesta. Ette ole enää se hyvä tiimi, vaan siihen on tullut särö. Voi olla, ettette enää saavuta entistä yhteyttä. Tuo mies toimi tyhmästi, mutta sellaistahan elämä joskus on.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 14:44"]
Hyvä keino viilentää sen toisen miehen tunteita on että huomioit seurassa omaa miestäsi. Koskettelet tavallista enemmän, jutellessa käytät sanoja kulta, rakas jne. Teet selväksi kenen nainen olet.
[/quote]
Tässä on vaan se pikkuvaara, että tämä toinen pariskunta näkee tämän näytelmän läpi miehen luulessa, että yrität tehdä hänet mustasukkaiseksi ja nainen sitten taas näyttöä sille, että yrität piettää sillä tätä aiemmin nähtyä.
Pitäisi.