Minun pitää oppia riitelemään rakentavasti mistä saan apua?
Jos täällä on joku jolla on aiemmin ollut vaikeuksia riitelyn suhteen, ja joka on saanut apua tai jollakin tapaa itse oppinut riitelemään 'paremmin', niin auttakaa pliis. Olen kovaa vauhtia pilaamassa parisuhteeni koska isompien riitojen aikana räjähdän ja käyttäydyn täysin epäsopivasti. Alan esim. puhumaan pahaa mieheni perheestä tai haluan erota. :-(
Tällainen käyttäytyminen ei ennen ollut osa riitojamme, mutta esikoisen syntymän jälkeen kylläkin. Ja nyt meille on syntynyt kaksoset.... Elämä on todella raskasta tällä hetkellä ja taas riitojamme aikana hiillyn aivan hulluihin lukemiin.....
Mistä saisin apua?? Onko joku saanut apua jostain terapiasta? Joku lukenut kirjan tai käynyt kurssin joka opettaa rauhoittumaan vaikka olisi mikä tilanne päällä ja paineet niskassa.... En halua pilata suhdettani sen takia että en osaa rauhoittua riitojen aikana...
Auttakaa jos voitte pyydän :,-(
Kommentit (3)
Miksi pitää riidellä ollenkaan?
Keskustelkaa asioista sitten, kun ette ole niin helvetin tunteellisia. Ei sitä asiaa ole pakko siinä hetkessä puida.
Terv. nimim. Seitsemän vuotta, ei yhtään riitaa
https://www.perheaikaa.fi/nettikurssit/
Tunnekeskeinen parisuhdekurssi (ilmainen, anonyymi nettikurssi). Tästä on ollut apua meidän parisuhteessa, myös riitelyn kaavan purkamisessa. Parasta olisi, jos voisit katsoa näitä videoita puolisosi kanssa, mutta voit myös käydä kurssia yksin. Suosittelen!!