Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma mies vs. kaverimies :(

Vierailija
16.10.2014 |

Päätettiin miehen kanssa tehdä remontti makuuhuoneeseen, poistaa tapetit, maalata ym. ja vähän isompaakin rakennustaitoa vaativaa muutosta. Pyysin kaverimieheni tekemään homman, koska hän ennenkin remonttia tehnyt, oma miesystäväni ei koskaan. Kaveri suostui ja tuli katsomaan millaisesta hommasta kyse. Mies on nyt ihan raivona että pyysin vieraan miehen tekemään remontin, kyllä hänkin olisi osannut. Minusta taas ammattilainen osaa kyllä paremmin? Onko mies vain mustasukkainen kun kiukuttelee näin, vai toiminko oikeasti tyhmästi? Haluan että työn jäljestä tulee hyvä, siksi pyysin kaverini joka tekee sitä työkseen. Olenko nyt huono avovaimo?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:33"]

Ehkä toimin sitten väärin! Tiedän vaan kokemuksesta että mies ei osaa koota edes ikean hyllyä, saati sitten rakentaa kokonaista kaapistoa. En halua pelätä yöllä että kaappi kaatuu niskaan! Ajattelin olla omatoiminen ja pyytää apua tutulta ihmiseltä joka on kätevä käsistään. Ulkopuolisten palkkaaminen ei tule kysymykseen, tulisi aivan liian kalliiksi. En oikeasti halua että mies itse tekee mitään, ei se kuitenkaan onnistuisi!

[/quote]

Voi hyvänen aika. Eihän ole kyse siitä, olisiko avomiehesi tehnyt sen remontin vai ei, vaan siitä, että olisitte hänen kanssaan yhdessä sopineet, että kaveri tulee tekemään homman.

Sinulla on tosi kumma käsitys parisuhteesta. Vai oletko kaikissa muissakin suhteissasi yhtä piittaamaton ja jyräävä? Viestisi viimeinen lause kertoo, että suhteenne ei tule kestämään. 

[/quote]

Eihän ap ole yhtään jyräävä, taidat itse olla? Ap oli ajattelematon ja itsekäs pikku lapsimies hermostui. Kuten puolet AV-mammoista, jotka jakavat tämän sielunmaiseman. Miehiä kyörätään täällä ja haukutaan tuolla, miettikääpä ap:n miestä kun yllätätte oman miehenne housut kintuissa ja vieras nainen ottaa tältä suihin, kuinka aina ajattelittekaan pikkupuppelinne tunteita..!

Vierailija
62/65 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:33"]

Ehkä toimin sitten väärin! Tiedän vaan kokemuksesta että mies ei osaa koota edes ikean hyllyä, saati sitten rakentaa kokonaista kaapistoa. En halua pelätä yöllä että kaappi kaatuu niskaan! Ajattelin olla omatoiminen ja pyytää apua tutulta ihmiseltä joka on kätevä käsistään. Ulkopuolisten palkkaaminen ei tule kysymykseen, tulisi aivan liian kalliiksi. En oikeasti halua että mies itse tekee mitään, ei se kuitenkaan onnistuisi!

[/quote]

Voi hyvänen aika. Eihän ole kyse siitä, olisiko avomiehesi tehnyt sen remontin vai ei, vaan siitä, että olisitte hänen kanssaan yhdessä sopineet, että kaveri tulee tekemään homman.

Sinulla on tosi kumma käsitys parisuhteesta. Vai oletko kaikissa muissakin suhteissasi yhtä piittaamaton ja jyräävä? Viestisi viimeinen lause kertoo, että suhteenne ei tule kestämään. 

[/quote]

No, sitten kun sen miehen kanssa on oikein kuunteleva ja piittaava, niin kestääkö se suhde silloin kauemmin? Miten mä oon ymmärtänyt just täällä av:llä, että ei? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 13:05"]

MITEN saan miehen ymmärtämään että hän oli väärässä ja suuttui turhasta? Ei ollut tarkoitus ''astua varpaille'' vaan auttaa! AP

[/quote]

Myönnät itse olleesi väärässä. (niinkuin oletkin)

Vierailija
64/65 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 23:20"]

Ei vitsi onko ihmiset todella näin lapsellisia?? Miehen reviirille astuttu! Mä ymmärrän tuossa sen, että mieheltä olisi voinut kysyä, että voiko kaverimies tehdä remontin, mutta jos se ei olisi mun miehelle ap:n kuvailemassa tilanteessa sopinut niin olisin heittänyt pellolle. Kyllä miehen pitää sen verran ymmärtää, että nainen päättää kotona, mies maksaa ja mahdollistaa. 

Mä en anna miehelle mitään arvoa muutenkaan, ne on tasan oikeita paskoja. Mitä feminiinimpi, sen parempi. 

[/quote]

Olet naisena todellinen ihmisjäte. Pelkkää paskaa.

Vierailija
65/65 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 00:33"]

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 23:20"]

Ei vitsi onko ihmiset todella näin lapsellisia?? Miehen reviirille astuttu! Mä ymmärrän tuossa sen, että mieheltä olisi voinut kysyä, että voiko kaverimies tehdä remontin, mutta jos se ei olisi mun miehelle ap:n kuvailemassa tilanteessa sopinut niin olisin heittänyt pellolle. Kyllä miehen pitää sen verran ymmärtää, että nainen päättää kotona, mies maksaa ja mahdollistaa. 

Mä en anna miehelle mitään arvoa muutenkaan, ne on tasan oikeita paskoja. Mitä feminiinimpi, sen parempi. 

[/quote]

Olet naisena todellinen ihmisjäte. Pelkkää paskaa.

[/quote]

Koitat olla mua parempi, vaikka puheet kertoo jotain ihan muuta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan