Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ensin alkaa naukuminen ja kun en reagoi siihen niin astelee Saksalaista paraatimarssia naamani yli. Mikä avuksi?

• ylös 19
  • alas 0

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mun kissa pentuna taputteli tassullaan silmäluomia, jolloin heräsin. Varmaan ihmetteli silmien liikettä suljettujen luomien alla.

Vierailija

Minun kissoillani on sääntö, että minua ei saa herättää ennen, kuin itse osoitan elonmerkkejä. Herkkäunisena on pakko toimia näin, että saan tarpeeksi (syvää) unta.

Jos kissa tulee häiritsemään nukkumistani torun kovaan ääneen, sähisen ja työnnän kissan pois. Jos tulee takaisin niin lähtee lennokkaammin. Enkä palkitse kissaa nousemalla ylös.

Kaikki kolme kissaani oppivat nopeasti ja vain muutaman kerran vuodessa täytyy enää itsepäisintä yksilöä muistuttaa siitä miten homma toimii.

Päivällä ovat tervetulleita viereeni/syliini.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun kissoillani on sääntö, että minua ei saa herättää ennen, kuin itse osoitan elonmerkkejä. Herkkäunisena on pakko toimia näin, että saan tarpeeksi (syvää) unta.

Jos kissa tulee häiritsemään nukkumistani torun kovaan ääneen, sähisen ja työnnän kissan pois. Jos tulee takaisin niin lähtee lennokkaammin. Enkä palkitse kissaa nousemalla ylös.

Kaikki kolme kissaani oppivat nopeasti ja vain muutaman kerran vuodessa täytyy enää itsepäisintä yksilöä muistuttaa siitä miten homma toimii.

Päivällä ovat tervetulleita viereeni/syliini.

Aune-täti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanooko myös kurrr?

Enemmänkin se kuulostaa nälkäisen saksalaisen upseerin ärjynnältä.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaimoni herättää minut istumalla alastomana naamalleni.
Siistii!

Vierailija

Istuuko naamallesi jos et nouse ylös heti? Oma katti teki näin jos naamani päällä kävely ei auttanut. Nousin ylös melko nopeasti kun kerran haistoin pazkanhajun kun neiti oli juuri käynyt vääntämässä tortun hiekkalaatikkoon.