Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ominaisuudet paljastui puolisostasi vasta yhteenmuuton jälkeen.

Vierailija
07.09.2021 |

Mun mies alkoi purkaa työasoitaan mulle. Ihmeellistä negatiivista vaahtoamista, jolle en voi mitään. Raskasta kuunneltavaa

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maksoi ja maksaa enemmän kaikista menoista eikä ikinä ole tehnyt siitä numeroa.

Vierailija
2/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tota.... öööööö.... no se yllätti kuinka tasavertainen kumppani on noin niinkuin perhe-elämässä. Pelkäsin pahempaa. Muuten se on kyllä näyttänyt kaikki puolensa aika avoimesti alusta asti. Se kuinka paljon tekee töitä jokaisen asian eteen eikä luovuta missään, en noin rehellisesti tiennyt, että on sellaisia ihmisiä.

Itse olin aluksi olevinani jokin rauhanlähettiläs, joka ymmärtää kaikkia eikä koskaan suutu. No en vieläkään turhasta suutu, mutten ole sellainen munaton mielistelijä kynnysmatto, joka oikeasti salaa sisällään kitisee kiukusta vaan paljon normaalimpi nykyisin. En ole enää läheisyysriippuvainen ja pelkää hylkäämistä joka käänteessä. Mies tietysti on sanonut yllättyneensä vain kuinka paljon välitön tms, ei mitään tuollaista korutonta ilmaisua käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Ota joku toinen, kivempi. Nuorempana miehistä paljastui nalkutus, viinan juonti, kontrolloivuus, ohjailu, pettäminen, pelimies, mustasukkaisuus, väkivaltaisuus, muun aineen käyttö, riidanhaluisuus jne. Elämää ei kannata kuluttaa sellaisessa seurassa, jossa on sukset ristissä tai on liian negatiivista.

Vierailija
4/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni paljastui natsiksi. Heilaili ihan kotona asti kunnes heitin pihalle nukkumaan. Oppi olemaan

Vierailija
5/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies paljastui kanssa valittajaksi ja muita koko ajan haukkuvaksi. Selän takana haukkui minuakin. Lisäksi paljastui mustasukkaiseksi, löi joskus jos olin hänen kanssaan eri mieltä tai kun tuli riitaa. Ei jatkoon. 

Vierailija
6/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No maksoi ja maksaa enemmän kaikista menoista eikä ikinä ole tehnyt siitä numeroa.

Veikkaan miespuoliseksi.

Vierailija
7/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Ota joku toinen, kivempi. Nuorempana miehistä paljastui nalkutus, viinan juonti, kontrolloivuus, ohjailu, pettäminen, pelimies, mustasukkaisuus, väkivaltaisuus, muun aineen käyttö, riidanhaluisuus jne. Elämää ei kannata kuluttaa sellaisessa seurassa, jossa on sukset ristissä tai on liian negatiivista.

En ottanut vaan jäin yksin kun ei ollut kivempaa.

Vierailija
8/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paljastui sairaalloiseksi masturboijaksi. Alkuun ravasi vessassa toimittamassa asiaansa, mutta pikku hiljaa alkoi tehdä sitä myös minun nähteni. Lopulta oltiin siinä, että avoimesti sohvalla istuessaan saattoi alkaa vetämään käteen.

Vierailija
9/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies paljastui kanssa valittajaksi ja muita koko ajan haukkuvaksi. Selän takana haukkui minuakin. Lisäksi paljastui mustasukkaiseksi, löi joskus jos olin hänen kanssaan eri mieltä tai kun tuli riitaa. Ei jatkoon. 

Montako vuotta olit parittelematta?

Vierailija
10/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies paljastui sairaalloiseksi masturboijaksi. Alkuun ravasi vessassa toimittamassa asiaansa, mutta pikku hiljaa alkoi tehdä sitä myös minun nähteni. Lopulta oltiin siinä, että avoimesti sohvalla istuessaan saattoi alkaa vetämään käteen.

Mäki teen tätä että sohvalla runkkaan pidättelemällä pissaa.

Vierailija
11/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäki teen tätä että sohvalla runkkaan pidättelemällä pissaa.

What?

Vierailija
12/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vikaa tässä on

Vierailija
13/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastui kotihiireksi. Oli paljon aktiivisemman oloinen silloin kun vielä tapailtiin, mutta yhteenmuuton jälkeen selvisi, että hänelle viikon kohokohta on aina sohvalla istuminen ja Valioliiga.

Vierailija
14/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ymmärtänyt vinkkiä?

Vierailija
15/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minunkin vaimo.

Vierailija
16/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vikaa tässä on

Ei siinä olekaan, jos on sairaalloinen masturboija.

Vierailija
17/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ymmärtänyt vinkkiä?

No tuossa vaiheessa kyllä sitten jo ymmärsin, että mies on sairas, ja lähdin. Ehkä olisi pitänyt tajuta aiemmin, näin jälkeenpäin ajatellen.

Vierailija
18/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljastui kotihiireksi. Oli paljon aktiivisemman oloinen silloin kun vielä tapailtiin, mutta yhteenmuuton jälkeen selvisi, että hänelle viikon kohokohta on aina sohvalla istuminen ja Valioliiga.

Mulla täysi vastakohta. Luulin että vihdoin löysin miehen jonka voin vaan käpertyä illalla sohvalle katsomaan elokuvaa, mutta mies alkoikin yllättäen viettämään paljon aikaa kodin ulkopuolella, otti uusia harrastuksia ja alkoi hengailemaan kavereiden kanssa joita ei ollut ennen minun tapaamista nähnyt vuosiin

Vierailija
19/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan miespuoliseksi.

Pieleen meni.

Vierailija
20/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla täysi vastakohta. Luulin että vihdoin löysin miehen jonka voin vaan käpertyä illalla sohvalle katsomaan elokuvaa, mutta mies alkoikin yllättäen viettämään paljon aikaa kodin ulkopuolella, otti uusia harrastuksia ja alkoi hengailemaan kavereiden kanssa joita ei ollut ennen minun tapaamista nähnyt vuosiin

Mies ei tykkää susta. Tarvitsi vaan jonkun joka siivoaa, tekee ruokaa ja antaa reikää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi