Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ominaisuudet paljastui puolisostasi vasta yhteenmuuton jälkeen.

Vierailija
07.09.2021 |

Mun mies alkoi purkaa työasoitaan mulle. Ihmeellistä negatiivista vaahtoamista, jolle en voi mitään. Raskasta kuunneltavaa

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastui kotihiireksi. Oli paljon aktiivisemman oloinen silloin kun vielä tapailtiin, mutta yhteenmuuton jälkeen selvisi, että hänelle viikon kohokohta on aina sohvalla istuminen ja Valioliiga.

Mulla täysi vastakohta. Luulin että vihdoin löysin miehen jonka voin vaan käpertyä illalla sohvalle katsomaan elokuvaa, mutta mies alkoikin yllättäen viettämään paljon aikaa kodin ulkopuolella, otti uusia harrastuksia ja alkoi hengailemaan kavereiden kanssa joita ei ollut ennen minun tapaamista nähnyt vuosiin

Mies ei tykkää susta. Tarvitsi vaan jonkun joka siivoaa, tekee ruokaa ja antaa reikää.

Surullista ja valitettavaa.

Monet miehet eivät pidä lapsistaankaan. Pitää illat harrastaa, jotta ei tarvitsisi tavata kotiväkeä.

Vierailija
22/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle periaatteessa sopi, että kävin koulutustani vastaavassa hyväpalkkaisessa työssä, mutta kotitöiden jako ei silti ollut hänelle sopivaa, alussa. Vaikka siitä oli puhuttu ja sovittu. Syy omassa kotikasvatuksessa ja anopin jatkuvassa voivottelussa. Laitoin seinää vasten, mikä oli minulle vaikeaa sillä en ole pirttihirmu-ainesta enkä tykkää määräillä, mutta mitäs muuta teet, kun loppuelämästäsi on kyse? Oppihan mies kun oli pakon edessä, sillä jätin kokkaamatta hänelle (ei osaa itse) ja pesemättä hänen pyykkinsä. Aloitimme siitä, että hän imuroi ja ripusti pyykin kun minä kokkasin. Hitaasti mutta hyvin lopulta meni. Anoppiani jouduin ojentamaan usein, se vähän kyllä rasitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimonsa kertoi miehen tekevän kotihommista vain mattojen tamppaamisen. Mies paljastui hyväksi siivoojaksi, opetteli leipomaan, teki erinomaista ruokaa ja hoiti lapsia erinomaisesti. Eli ei ollut saanut "edellisessä elämässään" edes tilaisuutta näyttää mihin kykenee kun vaimo oli päivät kotona ja mies töissä.

Vierailija
24/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihiireys yllätti täälläkin. Telkkari ja puhelin riittävät näköjään kaikkeen.

Vierailija
25/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex nainen oli minulle kateellinen kaikesta ja yritti sabotoida töitä, harrastuksia, ystävyyssuhteitani. Kai siinä vähän onnistuikin ennen kun laitoin pellolle. Seksillä kontrollointia on esiintynyt muutamassa suhteessa. Onneksi on ollut myös hyviä suhteita ja nyt pitkässä parisuhteessa jo toistakymmentä vuotta. Ilkeitä ja omahyväisiä ihmisiä on yllättävän paljon.

Vierailija
26/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että meillä oli aivan erilaiset siisteyskäsitykset. Mies ei siivoaisi ikinä, minä taas tykkään, että puhdasta ja siistiä olla pitää, jotta koti tuntuu kodilta. Miehen kotona ei ikinä ole ollut siivouspäivää. Hän ei kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi pitää perjantaina siivota koti. Anoppila onkin kuorrutettu lialla.

Noh, tämä erilaisuus on johtanut siihen, että mies pesee kätensä kaikesta perusjärjestyksen ylläpidosta sanomalla:”Se siivoaa, ketä asia häiritsee.”

Eli minun kontollani on sänkyjen petaaminen, likaisten astioiden laitto astianpesukoneeseen, vaatteiden keruu pyykkikoriin, imurointi, WC:n pesu, lakanoiden/pyyhkeiden vaihto, silitys, lattioiden moppaus, pölyjen pyyhintä etc.

Miestä ei kiusaa, että vaatteita lojuu pitkin asuntoa, lattioilla on roskia, nurkissa lojuu jotakin viemättömiä roskapusseja, huoneissa pyörii likaisia astioita, vessanpönttö haisee kuolemalle, ikkunoista ei näe läpi...

Vierailija
27/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että meillä oli aivan erilaiset siisteyskäsitykset. Mies ei siivoaisi ikinä, minä taas tykkään, että puhdasta ja siistiä olla pitää, jotta koti tuntuu kodilta. Miehen kotona ei ikinä ole ollut siivouspäivää. Hän ei kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi pitää perjantaina siivota koti. Anoppila onkin kuorrutettu lialla.

Noh, tämä erilaisuus on johtanut siihen, että mies pesee kätensä kaikesta perusjärjestyksen ylläpidosta sanomalla:”Se siivoaa, ketä asia häiritsee.”

Eli minun kontollani on sänkyjen petaaminen, likaisten astioiden laitto astianpesukoneeseen, vaatteiden keruu pyykkikoriin, imurointi, WC:n pesu, lakanoiden/pyyhkeiden vaihto, silitys, lattioiden moppaus, pölyjen pyyhintä etc.

Miestä ei kiusaa, että vaatteita lojuu pitkin asuntoa, lattioilla on roskia, nurkissa lojuu jotakin viemättömiä roskapusseja, huoneissa pyörii likaisia astioita, vessanpönttö haisee kuolemalle, ikkunoista ei näe läpi...

Ja miten et huomannut tätä ennen yhteenmuuttoa?

Vierailija
28/28 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teidän suhde on vielä aika tuore, niin tee palvelus itsellesi ja lähde. Tuollaisen miehen kouluttaminen sisäsiistiksi on mahdoton urakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän