Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa ihmisiä jotka ei syö päivittäin hedelmiä ja kasviksia?

Vierailija
07.09.2021 |

Tuntuu oudolta

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nirsot tai allergiset ehkä. Vitamiinien saanti jää vähiin, jos ei syö mitään tuoretta.

Vierailija
62/67 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joskus kiireessä tehdään pelkkä ruoka tyyliin keitetään perunat ja tehdään kastike, tai tehdään joku uuniruoka. Lapset aina kysyy silloin, että eikö meillä ole mitään salaattia tai vihanneksia. Ollaan totutettu ilmeisesti siihen. Itsekin kaipaan aina jotain tuoretta. Olin vähän ihmeissäni, kun olin ystävälläni sovitusti syömässä. Hän kysyi, pitäisikö tehdä joku salaatti, kun hän ei edes muista, milloin olisi viimeksi tehnyt ostanut esim. kurkkua. Joten kaikki eivät tosiaan syö jotain tuoretta. Meillä syödään joka aamu ja iltakin, kun leivän päällä on aina tomaattia, kurkkua tai paprikaa, ei sen eksoottisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljonkin. Mulla on pari kolme sukulaista, jotka syö oikeastaan vain perunaa ja lihaa.

Peruna on kasvis...

Vierailija
64/67 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä en pysty syömään niitä pahojen allergioiden ja vatsaongelmien vuoksi.

Vierailija
65/67 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin hedelmissä on niin paljon sokeria, että pyrin siksi välttelemään niitä. Kasviksia kyllä syön päivittäin tai lähes päivittäin.

Vierailija
66/67 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Ja esim. kebab-pizzeriassa kuulin, yksi perhe tilasi kebab-annokset koko perheelle ilman salaattia. 

Vierailija
67/67 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle lapsen kaverille on idut, varsiselleri, kyssäkaali, nauris tms tomaatista poikkeavat olleet ihan vieraita juttuja.

Monella on edelleen se pari tomaattilohkoa ja 5 siivua kurkkua lautasen reunalla ja kuvitellaan että on syöty kasviksia.