Onko olemassa ihmisiä jotka ei syö päivittäin hedelmiä ja kasviksia?
Kommentit (67)
Ihan oikeastiko aikuisen ihmisen pitää kysyä tuollaista.
En ole syönyt yhtä ainutta kasvista 20 vuoteen.
Mä en voi sietää hedelmiä. Kasviksia menee päivittäin varmaan vajaa kilo yhteensä.
Ihmisen aivot rupesivat kehittymään kun ruvettiin kypsentämään lihaa nuotiolla tai padassa. Tulevaisuudessa syödään myös ihmisiä.
En syö hedelmiä ollenkaan, kasviksiksi palstan luokittelemia pari-kolme kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kyllä tylsää ja mautonta ruokaa, jos ei saisi syödä kasviksia ja marjoja. Mutta kaikille ruuan maulla ja ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä.
Kaikki eivät pidä hedelmistä tai vihanneksista. Smoothien saan alas, mutten esim. kiiviä sellaisenaan. Marjat ovat usein huoksi menneitä tai epätäydellisiä ja mustikat poksuvat suussa ikävästi kokonaisina.
Minkälaista ruokaa laitat? Suurin osa syömistäni kasviksista tulee ruuan mukana. En oikein keksi mitä laittaisin, jos ei saisi käyttää kasviksia.
Eilen söin kaalilaatikkoa ja thaimaalaistyyppistä kanakeittoa, tänään kanasalaattia ja papucurrya, mikään näistä ei onnistuisi ilman runsasta määrää kasviksia.
En kyllä syö hedelmiä päivittäin, mutta kasviksia menee senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kyllä tylsää ja mautonta ruokaa, jos ei saisi syödä kasviksia ja marjoja. Mutta kaikille ruuan maulla ja ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä.
Kaikki eivät pidä hedelmistä tai vihanneksista. Smoothien saan alas, mutten esim. kiiviä sellaisenaan. Marjat ovat usein huoksi menneitä tai epätäydellisiä ja mustikat poksuvat suussa ikävästi kokonaisina.
Minkälaista ruokaa laitat? Suurin osa syömistäni kasviksista tulee ruuan mukana. En oikein keksi mitä laittaisin, jos ei saisi käyttää kasviksia.
Eilen söin kaalilaatikkoa ja thaimaalaistyyppistä kanakeittoa, tänään kanasalaattia ja papucurrya, mikään näistä ei onnistuisi ilman runsasta määrää kasviksia.
En puhunut täysin itsestäni, paitsi hedelmien ja marjojen suhteen. :D Olen kasvissyöjä, joten pakostakin tulee vähän syötyä kasviksia, jos laitan ruokaa ylipäätään. Makaronia, tofua ja porkkanaa on yksi perusruoka.
En syö hedelmiä päivittäin, koska syön usein ja mieluummin marjoja.
Lasketaanko jos syö kasvissyöjiä?
Mä en tykkää kasviksista ja monelle hedelmälle olen allerginen, joten en syö päivittäin kumpiakaan.
Minä en syö hedelmiä enkä kasviksia.
N40.
Tankkasin tänään ihan täyteen. ST1:llä kävin.
Vierailija kirjoitti:
N40.
Mitä sinä sitten syöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40.Mitä sinä sitten syöt?
No kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikkea muuta.
Anna esimerkkejä. Mitä söit tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikkea muuta.
Anna esimerkkejä. Mitä söit tänään?
No kaikkea muuta paitsi kasviksia. En ala luetteloa tähän tekemään. Mieti itse, mikä ruoka ei ole kasvista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli hauska. Voin helposti elää viikkoja syömättä kasviksia ja marjoja sinällään. Pizzan päällä ehkä jotain. Tai pastan seassa. Olen ammatiltani kokki ja kasvissyöjä vuodesta -96. Ruokaan saa makua mausteilla, ihan vinkkinä.
Hedelmiä ja marjoja syön harvoin, kasviksia melkein joka päivä.