Onko olemassa ihmisiä jotka ei syö päivittäin hedelmiä ja kasviksia?
Tuntuu oudolta
Kommentit (67)
On paljonkin. Mulla on pari kolme sukulaista, jotka syö oikeastaan vain perunaa ja lihaa.
Lasketaanko hillosipulit ja oliivit mukaan? Niitä mä olen tänään syönyt aika reippaasti.
Olisipa kyllä tylsää ja mautonta ruokaa, jos ei saisi syödä kasviksia ja marjoja. Mutta kaikille ruuan maulla ja ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä.
En aina muista. Banaanin syön rutiinisti, mutta en välttämättä muuta. Viime aikoina en ole oikein muutenkaan jaksanut laittaa ruokaa. Keitän vaan kananmunia ateriaksi.
Vierailija kirjoitti:
En aina muista. Banaanin syön rutiinisti, mutta en välttämättä muuta. Viime aikoina en ole oikein muutenkaan jaksanut laittaa ruokaa. Keitän vaan kananmunia ateriaksi.
Sun pierut mahtaa haista aika tömäkälle 😳
Vierailija kirjoitti:
No mitäs kananmunat on, jos ei ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Olisipa kyllä tylsää ja mautonta ruokaa, jos ei saisi syödä kasviksia ja marjoja. Mutta kaikille ruuan maulla ja ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä.
Kaikki eivät pidä hedelmistä tai vihanneksista. Smoothien saan alas, mutten esim. kiiviä sellaisenaan. Marjat ovat usein huoksi menneitä tai epätäydellisiä ja mustikat poksuvat suussa ikävästi kokonaisina.
Riippuu onko sillä ihmisellä varaa ostaa niitä vai joutuuko odottamaan pitkään, entä onko kaupassa tuoreita vai homehtuvia saatavilla (muualla kuin kehäkolmosen sisäpuolella) ja maittaako ruoka. Kasvikset voivat salaattina lisätä nälkää, leivän päällä ja ruuassa se voi täydentää. Hedelmät ovat usein huonoja Treen alueella lähikaupassa, onko automarketissa parempi laatu. Porkkana voi aiheuttaa vatsaongelmia, ellei ole hyvälaatuinen.
Mä syön hedelmiä/marjoja aniharvoin, banaaneita saatan joskus ostaa, mutta enpä oikein muuta. Kasviksia syön päivittäin ainakin leivän päällä, lisäksi kyllä usein myös ruoan kanssa, mutta eipä taida puolta kiloa tulla päivässä kovin usein täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs kananmunat on, jos ei ruokaa?
Tarkoitin tietysti vähän monipuolisemman ruoan laittoa.
Vierailija kirjoitti:
On paljonkin. Mulla on pari kolme sukulaista, jotka syö oikeastaan vain perunaa ja lihaa.
Eikö peruna ole kasvis?
Olen usein ajatellut kuinka onnekas olen, sillä tykkään ihan oikeasti kasviksista. Mutta tunnen kyllä ihmisiä, jotka eivät tykkää, eikä myöskään syö niitä. Että kyllä sellaisia on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pierut mahtaa haista aika tömäkälle 😳
Miten niin? Monet ihmiset syö sen 1-2 kananmunaa päivässä.
On.