Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies osti ihan kamalan kihlasormuksen!

Vierailija
15.10.2014 |

Mies yllätti siis kihloilla ja ilolla suostuin. Mutta kun sormus ei ole yhtään mun tyylinen. Se on ruma. Mulla ei ollut sydäntä sanoa suoraan kun mies oli niin iloinen. Nyt lohduttaudun sillä, että kun naimisiin päästään niin käytän pelkkää vihkisormusta (jonka itse valitsen). Toi on semmonen sormus ettei sitä voi sellasen sormuksen rinnalla edes käyttää minkä haluan. Mies on valinnut sellaisen mikä omaa silmää miellyttää (ovat siis samanlaisia) eikä ole yhtään ajatellut millainen ihminen olen ja mikä voisi minua miellyttää..

Kommentteja?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:10"]

Miehet ei vaan ymmärrä näitä juttuja. Että se sormus on niinku rakkauden symboli. Siinä pitää olla iso timangi. Tai sitten sellanen ihan simppeli sileä rengas, mihin voi laittaa viereen sen vihkisormuksen, missä iso timangi. Ymmärrän sua.

[/quote]

Tuokin on makuasia. Ei se iso timangi ole mun mielestä kummonenkaan rakkauden symboli. Timantti on niin kylmä kivi. Joku tummanpunainen ja tulinen kivi on siihen pajon parempi. Jos varaa käyttää enempi rahaa voi laittaa rubiinisormuksen, mutta ulkonäöltään mun makuun (ja huomattavasti halvempi) on esim granaatti. Tummanpunaisena symboloi mun mielestä intohimoista rakkautta timanttia paremmin.

Vierailija
22/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on mielestäsi nyt jo tyhmä ja tyylitön, niin mitä vittua sä menet sen kanssa naimisiin?

Paksun lompakon takia, kuten av-mammat yleensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:15"]Voivoi. Loinen ei saanut unelmiensa sormusta. Nyt on taas hyvä syy nalkuttaa ja pihdata.

Kunhan saat miehen lopullisesti satimeeen, niin olet tyytyväinen. Sitten voikin loisia antaumuksella.

Kieltäydythän avioehdosta?
[/quote] HAH! Nalkutan kyllä, mutta pihtaa en! Ennemminkin mies joutuu jarruttelemaan mua kun toisinpäin :D Ja meidän suhteessa raha ei vaikuta mitenkään, mutta pakko tähän loisasiaan todeta, että minä tienaan enemmän ;)
Ap

Vierailija
24/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:13"]

Olen sanonut kyllä, että sormus ei sitten sovi haluamani vihkisormuksen kanssa, mutta mies on joko niin tyhmä tai "muotitiedoton" ettei ota tätä kuuleviin korviinsa vaan toteaa vain, että sopiihan. Kuvaa en laita, mutta sormus on koruton, paksu tai massiivinen ja RUMA! Unelmien sormus olisi yksikivinen ja siro eli täysi vastakohta. Olen alkanut epäilemään tätä suhdettakin jo kun mies ei selvästi vieläkään tiedä tyyliäni/tunne mua ollenkaan ja omalta osaltani sitä kun en uskalla sanoa asiasta! Toisaalta ainoa este on se etten halua hänen pahoittavan mieltään. Ap

[/quote]

Tuijotat kyllä mun mielestä liikaa sen sormuksen ulkonäköä. 

Vierailija
25/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:17"]Jos mies on mielestäsi nyt jo tyhmä ja tyylitön, niin mitä vittua sä menet sen kanssa naimisiin?

Paksun lompakon takia, kuten av-mammat yleensä?
[/quote] Jotkut miehet nyt ei vaan ymmärrä muodista ja tyylikkyydestä mitään, mutta mua se ei arjessa haittaa. Rakastan tota ihmistä yli kaiken, mutta harmittaa kun joudun elämään loppuikäni ruman kihlasormuksen kanssa. Ja tohon paksuun lompakkoon voit katsoa vastauksen yltä.
Ap

Vierailija
26/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:13"]

Olen sanonut kyllä, että sormus ei sitten sovi haluamani vihkisormuksen kanssa, mutta mies on joko niin tyhmä tai "muotitiedoton" ettei ota tätä kuuleviin korviinsa vaan toteaa vain, että sopiihan. Kuvaa en laita, mutta sormus on koruton, paksu tai massiivinen ja RUMA! Unelmien sormus olisi yksikivinen ja siro eli täysi vastakohta. Olen alkanut epäilemään tätä suhdettakin jo kun mies ei selvästi vieläkään tiedä tyyliäni/tunne mua ollenkaan ja omalta osaltani sitä kun en uskalla sanoa asiasta! Toisaalta ainoa este on se etten halua hänen pahoittavan mieltään. Ap

[/quote]

Tuijotat kyllä mun mielestä liikaa sen sormuksen ulkonäköä. 
[/quote] ehkä. Pystyn kyllä asian kanssa elämään, nyt vaan harmittaa.
Ap

Vierailija
27/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:17"]Jos mies on mielestäsi nyt jo tyhmä ja tyylitön, niin mitä vittua sä menet sen kanssa naimisiin? Paksun lompakon takia, kuten av-mammat yleensä? [/quote] Jotkut miehet nyt ei vaan ymmärrä muodista ja tyylikkyydestä mitään, mutta mua se ei arjessa haittaa. Rakastan tota ihmistä yli kaiken, mutta harmittaa kun joudun elämään loppuikäni ruman kihlasormuksen kanssa. Ja tohon paksuun lompakkoon voit katsoa vastauksen yltä. Ap

[/quote]

Taidat olla aika nuori, harvoin se kestää koko loppuelämää.... Sori kyynisyys.

Vierailija
28/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ostakaa uusi yhdessä. Ei mies siitä pahastu. Sano vain että nykyinen on hieno, mutta vaikka epäkäytännöllinen. Siksi tarvitset uuden ja siron.

Vierailija
29/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:17"]Jos mies on mielestäsi nyt jo tyhmä ja tyylitön, niin mitä vittua sä menet sen kanssa naimisiin? Paksun lompakon takia, kuten av-mammat yleensä? [/quote] Jotkut miehet nyt ei vaan ymmärrä muodista ja tyylikkyydestä mitään, mutta mua se ei arjessa haittaa. Rakastan tota ihmistä yli kaiken, mutta harmittaa kun joudun elämään loppuikäni ruman kihlasormuksen kanssa. Ja tohon paksuun lompakkoon voit katsoa vastauksen yltä. Ap

[/quote]

Taidat olla aika nuori, harvoin se kestää koko loppuelämää.... Sori kyynisyys.
[/quote] nuori ja nuori. Odotat ilmeisesti, että olen 16 v, mutta lähempänä kolmeekymppiä kuin kahtakymppiä ;) Ja kyllä odotan tämän kestävän, en kai muuten olisi menossa naimisiin. Se mitä tulevaisuus tuo tullessaan en osaa ennustaa, mutta nyt uskon vakaasti tämän kestävän.
Ap

Vierailija
30/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:20"] [quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:17"]Jos mies on mielestäsi nyt jo tyhmä ja tyylitön, niin mitä vittua sä menet sen kanssa naimisiin? Paksun lompakon takia, kuten av-mammat yleensä? [/quote] Jotkut miehet nyt ei vaan ymmärrä muodista ja tyylikkyydestä mitään, mutta mua se ei arjessa haittaa. Rakastan tota ihmistä yli kaiken, mutta harmittaa kun joudun elämään loppuikäni ruman kihlasormuksen kanssa. Ja tohon paksuun lompakkoon voit katsoa vastauksen yltä. Ap [/quote] Taidat olla aika nuori, harvoin se kestää koko loppuelämää.... Sori kyynisyys. [/quote] nuori ja nuori. Odotat ilmeisesti, että olen 16 v, mutta lähempänä kolmeekymppiä kuin kahtakymppiä ;) Ja kyllä odotan tämän kestävän, en kai muuten olisi menossa naimisiin. Se mitä tulevaisuus tuo tullessaan en osaa ennustaa, mutta nyt uskon vakaasti tämän kestävän. Ap

[/quote]

Ai tässä viestissä uskot vakaasti suhteen kestävän, kun aikaisemmassa viestissä kirjoitit, että olet alkanut epäilemään, kun miehesi ei vielälään tiedä tyyliäsi. Jos suhde on tuolla pohjalla, unohda koko homma.

Vierailija
31/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies tunne sua ollenkaan, niin kuin sanoit, niin sitten todellakin kannattaa miettiä kaksi, miksei kolmekin kertaa sitä vastausta. Mutta jos mies nyt vain osti ruman sormuksen eikä tiedä tyyliäsi, niin eipä sitä parisuhdetta nyt sen takia kannata epäillä.

Meillä mies valitsi kihlat, minä vihkisormuksen. Kihla ei ole sellainen, jonka olisin itse alunperin halunnut mutta nyt pidän siitä siksi, että onhan se miehen minulle tarkoin valitsema.

Nimimerkillä 10v yhdessä, joista 2 naimisissa ja mies ostaa edelleen rumia (omasta mielestään kauniita) koruja. On silti maailman ihanin mies ja tuntee minut läpikotaisin, koruasioissa nyt vaan on ihan onneton.

Vierailija
32/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äijäs kuolis äkisti niin sormus taitais tuntua aika pikkujutulta?

Vierailija
33/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekös, mammat, mistä tuo blingeily on kotoisin? Amerikasta. Ennen vanhaan kysyttiin kauniisti ja tarjottiin korkeintaan lounas, mutta sitten timantteja monopolisoiva yhtiö totesi, että rakkaus pitää osoittaa kalliilla jalokivellä, ja mainoskampanja upposi kaikkiin.

Vähän samalla tavalla kuin kaikki karvanpoistot ja isänpäivät, ja Suomen lähihistoriassa Halloween. Ihan turhaa, mutta kun mainos kerran käskee, niin kyllähän meidän on pakko ostaa kaikkea. Muuten ollaan ihan paskoja ihmisiä, tai kaikista pahinta, tyylittömiä.

Kun minun mieheni alkoi vihjailla kosinnasta, varmistin ensimmäisenä, ettei hän ole tuhlaamassa rahojaan mihinkään tyhjäpäisten kuluttajien palvomaan hiilenpalaseen.

Vierailija
34/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
35/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:10"]Miehet ei vaan ymmärrä näitä juttuja. Että se sormus on niinku rakkauden symboli. Siinä pitää olla iso timangi. Tai sitten sellanen ihan simppeli sileä rengas, mihin voi laittaa viereen sen vihkisormuksen, missä iso timangi. Ymmärrän sua.
[/quote]
Ja mikä piru on TIMANGI.

Vierailija
36/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida kovin pahat ongelmat olla sulla kun monilla ole edes kihlattuja :D

Vierailija
37/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:04"]

Mies yllätti siis kihloilla ja ilolla suostuin. Mutta kun sormus ei ole yhtään mun tyylinen. Se on ruma. Mulla ei ollut sydäntä sanoa suoraan kun mies oli niin iloinen. Nyt lohduttaudun sillä, että kun naimisiin päästään niin käytän pelkkää vihkisormusta (jonka itse valitsen). Toi on semmonen sormus ettei sitä voi sellasen sormuksen rinnalla edes käyttää minkä haluan. Mies on valinnut sellaisen mikä omaa silmää miellyttää (ovat siis samanlaisia) eikä ole yhtään ajatellut millainen ihminen olen ja mikä voisi minua miellyttää.. Kommentteja?

[/quote]

Todella säälittävää ja ala-arvoista käytöstä. Jos miehesi tietäisi kenen kanssa seurustelee niin olisi lähtenyt jo ovet paukkuen. AP:n mielestä avioliitto ja kihlat tarkoittavat pelkästään sormuksia. Käy ite ostamassa itsellesi se "täykky" sormus ja mene itsesi kanssa naimisiin, sen verran itsekeskeiseltä vaikutat.

Vierailija
38/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: minä pyysin koruttoman kihlasormuksen tilalle miestä hankkimaan sormuksen, kun ensimmäinen ja ainoa lapsemme saatiin. Käytän nyt lapsi-sormusta (jonka itse valitsin) vihkisormuksen kanssa. Ei siis edelleenkään arvaa, etten niin välittänyt kihlasormuksesta, mutta ymmärtää miksi halusin parittaa vihkin ja muksun.

Vierailija
39/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ap jos ryhtyisit sinkuksi ja ostaisit ihan juuri sellaisen rinkulan sormeesi jota kehtaat käyttää.

Vierailija
40/58 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.