Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sektio ja kohdun paraneminen

Vierailija
04.11.2014 |

Synnytin sektiolla vuosi sitten. Haluaisin toisen lapsen,mutta pelottaa kohdun kestäminen. Voiko esim lääkäri ultrata kohtua ja varmistaa tilanteen? Lisäksi haluaisin synnyttää alateitse. Onnistuukohan se vai tuleeko suoraan sektio?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eka synnytys sektio ja kohtuun jouduttiin lisäksi tekemään iso apuviilto, jotta vauva saatiin ulos. Leikkuujälki kohdussa oli normaalista vaakasuuntaisesta viillosta poiketen T:n mallinen. Mua painotettiin alatiesynnytykseen toisessa raskaudessa, vaikka ekan jäljiltä minulle suositeltiin jatkossakin sektiota kohdun repeämäriskin vuoksi. Joiden lääkärien mielestä olisin siis voinut synnyttää kohonneesta riskistä huolimatta. Jos sektiosi on sujunut normaalisti, saat luultavasti synnyttää alakautta halutessasi.

Vierailija
2/3 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on navasta alas päin viilto. Koska vauvan vointi heikkeni yhtäkkiä. Oon miettonyt onko tilanne erilainen ku vaaka viilossa? Ja voiko kohdun ja haavan paranemisen jotenkin varmistaa. Enneku uskaltaa ajatella uutta vauvaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kyl varmaan pitäisin viiden vuoden tauon ennenku miettisin uutta vauvaa. Eipä tommosesta isosta leikkauksesta parane hetkessä.