Missä USA: osavaltioissa/kaupungeissa olet käynyt?
Kommentit (44)
New Yorkin osavaltiossa oon käyny Newarkissa, Jerseyssä ja Manhattanilla (ehdottomasti pitää palata takaisin ja koluta Brooklynkin)
Floridan osavaltiossa oon käyny melkeinpä kaikissa kaupungeissa Orlandon leveysasteelta alaspäin.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:50"]Texas
[/quote]
Teksas.
L.A., New York, Chigago, Miami, Orlando, Key West
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:00"]
L.A., New York, Chigago, Miami, Orlando, Key West
[/quote]Mä kirjoitan Chicago väärin joka kerta...
Kalifornia, Nevada, Utah, Arizona, New York. Kaupungeista mm. L.A, Las Vegas, San Francisco, New York
Los Angeles ja San Fransisco (California), Portland (Oregon), Seattle (Washington), New York (NY) + parissa pikkukaupungissa Vermontin osavaltiossa.
Maryland, Pennsylvania, New York, Washington D.C.
Mukava nähdä, että täällä on melko paljon USAssa enemmänkin kiertäneitä :)
Nebraska, Kansas, Kalifornia, Etelä-Dakota, Havaiji, Colorado, Chicago, New York, Boston, New Haven
New York, Utah, Texas, New Mexico, Colorado, Wyoming, Idaho, Nevada, Kalifornia, Arizona
...en tosiaan jaksa listata kaupunkeja tähän... :))
Floridassa Miamissa ja Miami Beachilla (eri kaupungit) ja samalla reissulla Fort Lauderdalen kaupungissa yksi päivä.
California: LA, San Diego, Long Beach.
Illinois: Chicago
New York: New York
Nevada: Las Vegas
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 01:49"]
No mitä on syytä pitää mielessä, kun menee ekan kerran USA:aan?
[/quote]
Vaikka tippikulttuuri ja se, että hintoihin lisätään verot vasta kassalla (ei ihan kaikissa osavaltioissa).
Ennakkoluulot kotiin :), mutta se toki koskee kaikkea matkailua.
Massachusetts, New Hampshire, Maine, New York, Flordia, Illinois, Wisconsin, Kalifornia
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:13"]
Av-mammat taas luulee että tää on "missä HALUAISIT käydä"-ketju. ;)
[/quote]
Hahhahhaa... harmittaako? Etkö päässyt koskaan sieltä omalta kylältä mihinkään? Saitko edes koulut käytyä?
Kalifornia. Arizona, Pennysylvania, Virginia, Pohjois- ja Etelä Caroline, Delaware, Georgia, Illinois,Missouri,Alabama, Florida, Louisiana
New York, New Jersey, Memphis, Dallas ja Chicago