Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka eivät lihoa vaikka söisivät mitä

Vierailija
15.10.2014 |

Vituttaako? Olen itse sellainen

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 18-vuotias ärtyvän suolen oireyhtymästä kärsivä ja viime talvena laihduin tän "läpipaskuuden" takia ihan luurangoksi. Nyt onneks tullut muotoja takas, eikä enää niin paha kausi menossa, mutta en todellakaan liho helposti vaikka söisin mitä. Mieluummin ottaisin sen normaalin suoliston toiminnan kun sen että saa pelätä, koska tulee paska housuun

Vierailija
22/87 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 07:31"]

Mutta millä tämä selittyy? Mun mies syö päivässä reippaasti yli kulutuksensa, saattaa päivässä mennä sipsit, suklaat, munkit, pizzat, hampparit jne. Silti ei liho ei millään. Mies on niin hoikka että melkein läpi näkyy! 

[/quote]

Lihava on säästöliekillä ja ei sen takia laihdu vaikka ei syö mitään. Laiha on juuri tuollainen ahmatti, syö valtavasti roskaruokaa ja makaa sohvalla koska heillä ei ole lihavuusgeeniä. Ota faktoista selvää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se ei oikeasti syö yli kulutuksen. Kuluttaa siis enemmän kuin arvioit.

Vierailija
24/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:45"]

Onkos ap jo käynyt verikokeilla? Monelle langanlaihalle tulee yllärinä, kun arvot ja verenpaineet on pilvissä. Tiedän mäkin jopa hoikkia ihmisiä, jotka on saaneet jonkun veritulpan tai aivoverenkiertohäiriön kolmikymppisinä.

[/quote]

Laihat stressaavat enemmän, mikä nostaa verenpainetta. Ja kun stressaa, ruoka kulkee nopsaa suoliston läpi.

Ei vaan, verenpaine ja kolesteroli eivät liity sinänsä painoon, vaan eniten geeneihin ja toiseksi eniten elämäntapoihin. Hoikalla voi hyvin olla korkea verenpaine johtuen esim. stressistä, suolansyönnistä, liikunnan puutteesta, geeneistä jne... Samoin lihavalla voi olla korkea verenpaine johtuen aivan samoista syistä.

Vierailija
25/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:21"]22. Tykkään terveellisestä ruuasta mm. Salaatista tosi paljon, mutta välillä syön viikon putkeen ainoastaan pizzaa ja sipsejä sekä muita epäterveellisiä ruokia. Ei vaikuta painoon. Ap
[/quote]

Kyllähän tuo vielä parikymppisenä onnistuu. Minäkin luulin, että olen immuuni lihomiselle. Vaan enpäs sitten päälle kolmikymppisenä enää ollutkaan.

Vierailija
26/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:21"]22. Tykkään terveellisestä ruuasta mm. Salaatista tosi paljon, mutta välillä syön viikon putkeen ainoastaan pizzaa ja sipsejä sekä muita epäterveellisiä ruokia. Ei vaikuta painoon. Ap
[/quote]

Sama mulla. Kukaan ei uskois kuin paljon syön ihan järkyttävän rasvasta/suolasta ruokaa. Lihomatta.

Vierailija
28/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:21"]22. Tykkään terveellisestä ruuasta mm. Salaatista tosi paljon, mutta välillä syön viikon putkeen ainoastaan pizzaa ja sipsejä sekä muita epäterveellisiä ruokia. Ei vaikuta painoon. Ap
[/quote]

Kyllähän tuo vielä parikymppisenä onnistuu. Minäkin luulin, että olen immuuni lihomiselle. Vaan enpäs sitten päälle kolmikymppisenä enää ollutkaan.
[/quote]

Mä odotin tota kolmeakymppiä just ton takia semisti kauhulla, mut ei ainakaan viel 34 vuotiaana o tapahtunu mitään painonnousua.

Vierailija
29/87 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voin syödä mitä vain lihomatta. Tai oikeammin, mun ei ole koskaan tarvinnut miettiä, mitä syön, silti koko aikuisikäni olen painanut suunnilleen saman verran eli 57 kg, pituutta 170cm. Nuorena saatoin vetäistä vaikka pizzan ja litran jätskiä, nykyään en enää pysty syömään niin paljon. Jos syön yhden pizzan, mun ei tarvitse enää samana päivänä syödä mitään muuta, olen vain ihan ähky. Nyt ikää jo 34 v ja edelleen olen siis hoikka, ilman syömisten miettimisiä. Perusruokavalio mulla on kyllä terveellinen, en esim. juo juuri ikinä limsaa, karkeista tai suklaasta puhumattakaan. Ei johdu siitä että lihomisen takia jättäisin syömättä, vaan siitä että yksinkertaisesti inhoan niiden makua.

Vierailija
30/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:16"]

Kyllä lihöä sää, jös hälyää.

[/quote]

Hääyönä saa

Vierailija
31/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:48"]

Et varmasti ole. Joko kulutat paljon tai kuvittelet syömisesi isommiksi kuin ne ovat. Olen myös riisikeppi ja kuulen joskus kommenttia siitä, miten voin syödä niin epäterveellisesti ja olla niin laiha. Vaikka mättäisin yhden päivän pelkkää hiilaripaskaa niin ei se missään näy, koska seuraavana päivänä voin syödä kuin lintu. Huonot ruokailutottumukset.

[/quote]

Sama. Voin syödä välillä pitsaa parikin päivää putkeen hyvällä omalla tunnolla, kun muuten saattaa mennä monta päivää pelkällä ruisleivällä ja hedelmillä. Suklaatakin voin syödä puoli levyä kerralla, mutta en todellakaan voisi syödä niin päivittäin. Välillä olen kyllä vähän väsynyt....

Vierailija
32/87 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää koko ajan jankuttaa samaa??? Laiha syö ja makaa eikä liho, kun on sellainen geeni. Lihava ei syö kuin kevyttä ruokaa ja liikkuu, mutta ei laihdu ja pidetään ahneena ja laiskana, vaikka on tosi ahkera ja kohtuullinen ruoan kanssa. Miksi ei mene jakeluun???

Vierailija
33/87 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, toiset ei vaan usko siihen että jotkut voi oikeasti syödä mitä vain lihomatta. Suotakoon se heille, antaa olla uskomatta sitten. Toisaalta se on ihan hyväkin. Saan töissä jatkuvasti kuulla niin työkavereilta kuin asiakkailta hyvästä itsekuristani. En ole viitsinyt korjata että mulla ei ole ikinä ollutkaan itsekuria, voin vain syödä mitä vain, vaikka 5 munkkia kerralla jos haluan, en vain liho.

Toisaalta kun olen itse tämmöinen, mun on myös helppo uskoa että jotkut ei syö juuri mitään ja ovat silti isokokoisia. Esim. se Teiniäitien Emilia. En usko että on vain syömällä tullut siihen kuntoon, kyllä siihen vaaditaan myös taipumus lihomiseen. Vaikka itse söisin samanlaisia määriä kuin hän, olisin luultavasti yhtä hoikka mitä olen nytkin. BMI mulla noin 20.

Vierailija
34/87 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:56"]Heh, toiset ei vaan usko siihen että jotkut voi oikeasti syödä mitä vain lihomatta. Suotakoon se heille, antaa olla uskomatta sitten. Toisaalta se on ihan hyväkin. Saan töissä jatkuvasti kuulla niin työkavereilta kuin asiakkailta hyvästä itsekuristani. En ole viitsinyt korjata että mulla ei ole ikinä ollutkaan itsekuria, voin vain syödä mitä vain, vaikka 5 munkkia kerralla jos haluan, en vain liho.

Toisaalta kun olen itse tämmöinen, mun on myös helppo uskoa että jotkut ei syö juuri mitään ja ovat silti isokokoisia. Esim. se Teiniäitien Emilia. En usko että on vain syömällä tullut siihen kuntoon, kyllä siihen vaaditaan myös taipumus lihomiseen. Vaikka itse söisin samanlaisia määriä kuin hän, olisin luultavasti yhtä hoikka mitä olen nytkin. BMI mulla noin 20.
[/quote]

Niin, sulle riittää 5 munkkia, joku toinen syö 15.

Vierailija
35/87 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö JATKUVASTI yli kulutuksen, niin lihoo. Miksi joidenkin on niin vaikea uskoa tätä??

Vierailija
36/87 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorena juuri tällainen, että vaikka söi mitä en lihonnut. Muuta ootahan sinäkin kun kasvat naiseksi, niin kyllä ne kilot kertyy niinkuin pitääkin!

Vierailija
37/87 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön mitä sattuu ja paljon kerralla, mutta tarkkailen myös painoani säännöllisesti (kerran viikossa tai kahdessa vaa'alla). Jos se on noussut ja housunkaulus puristaa, syön tietoisesti vähemmän muutaman viikon. Luulen että tämä on monen muunkin painonhallinnan salaisuus. :) Mitään jojoilua asiaan ei liity, koska painonvaihtelu pysyy viiden kilon (eli yhden vaatekoon) sisällä. Moni lihava on yksinkertaisesti päästänyt itsensä lihomaan, eli ei ole tarttunut toimeen aikanaan, kun on ollut vielä normaalipainoinen, ja nyt laihdutettava määrä tuntuu mahdottomalta. Sitten on tietysti ne, jotka ovat olleet lapsesta saakka pulleita. :( Heille on tullut huonot kortit jaossa, onko sitten geenit vai vanhemmat syypäitä, sitä en osaa sanoa tällä viisaudella.

Vierailija
38/87 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, juhli asiaa jos vielä neljäkymppisenäkin voit syödä "vaikka mitä ja kuinka paljon" -etkä siltikään liho. 22 -vuotias on vielä niin nuori, ettet tiedä vielä oikein mitään elämästä ja sen tuomista asioista :)

Vierailija
39/87 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:56"]Heh, toiset ei vaan usko siihen että jotkut voi oikeasti syödä mitä vain lihomatta. Suotakoon se heille, antaa olla uskomatta sitten. Toisaalta se on ihan hyväkin. Saan töissä jatkuvasti kuulla niin työkavereilta kuin asiakkailta hyvästä itsekuristani. En ole viitsinyt korjata että mulla ei ole ikinä ollutkaan itsekuria, voin vain syödä mitä vain, vaikka 5 munkkia kerralla jos haluan, en vain liho. Toisaalta kun olen itse tämmöinen, mun on myös helppo uskoa että jotkut ei syö juuri mitään ja ovat silti isokokoisia. Esim. se Teiniäitien Emilia. En usko että on vain syömällä tullut siihen kuntoon, kyllä siihen vaaditaan myös taipumus lihomiseen. Vaikka itse söisin samanlaisia määriä kuin hän, olisin luultavasti yhtä hoikka mitä olen nytkin. BMI mulla noin 20. [/quote] Niin, sulle riittää 5 munkkia, joku toinen syö 15.

[/quote]

Käsi ylös, kuka haluaa JA pystyy syömään 15 munkkia kerralla? En minä ainakaan, varmaan tulis kymmenennen kohdalla jo oksennus. Kun sanon, että voin syödä mitä vain lihomatta niin tarkoitan että voin syödä mitä mieli tekee, enkä liho. Kyllä kai mäkin lihoisin jos söisin 15 mäkkäriateriaa PÄIVÄSSÄ ja saman verran munkkeja päälle, mutta en vaan pystyisi enkä tiedä oikeasti ketään kuka siihen pystyisi. Taidat nyt ottaa liian kirjaimellisesti tuon että joku voi syödä mitä vain lihomatta.

Vierailija
40/87 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:56"]Heh, toiset ei vaan usko siihen että jotkut voi oikeasti syödä mitä vain lihomatta. Suotakoon se heille, antaa olla uskomatta sitten. Toisaalta se on ihan hyväkin. Saan töissä jatkuvasti kuulla niin työkavereilta kuin asiakkailta hyvästä itsekuristani. En ole viitsinyt korjata että mulla ei ole ikinä ollutkaan itsekuria, voin vain syödä mitä vain, vaikka 5 munkkia kerralla jos haluan, en vain liho. Toisaalta kun olen itse tämmöinen, mun on myös helppo uskoa että jotkut ei syö juuri mitään ja ovat silti isokokoisia. Esim. se Teiniäitien Emilia. En usko että on vain syömällä tullut siihen kuntoon, kyllä siihen vaaditaan myös taipumus lihomiseen. Vaikka itse söisin samanlaisia määriä kuin hän, olisin luultavasti yhtä hoikka mitä olen nytkin. BMI mulla noin 20. [/quote] Niin, sulle riittää 5 munkkia, joku toinen syö 15.

[/quote]

Käsi ylös, kuka haluaa JA pystyy syömään 15 munkkia kerralla? En minä ainakaan, varmaan tulis kymmenennen kohdalla jo oksennus. Kun sanon, että voin syödä mitä vain lihomatta niin tarkoitan että voin syödä mitä mieli tekee, enkä liho. Kyllä kai mäkin lihoisin jos söisin 15 mäkkäriateriaa PÄIVÄSSÄ ja saman verran munkkeja päälle, mutta en vaan pystyisi enkä tiedä oikeasti ketään kuka siihen pystyisi. Taidat nyt ottaa liian kirjaimellisesti tuon että joku voi syödä mitä vain lihomatta.

[/quote]

Aika moni pystyy syömään 15 munkkia kerralla. Muun muassa minä! Sitten tekee kyllä jo mieli suolaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä