Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun vanha suola alkaa janottamaan (asiaa säädöistä)

Vierailija
05.10.2014 |

Meillä ei koskaan syntynyt mitään syvällistä suhdetta, tai voiko edes sitä suhteeksikaan sanoa, sillä tapasimme vain kerran (ja harrastimme silloin seksiä, en tiedä onko oleellista mutta sanoin kumminki). Noin kolmen kuukauden ajan viestiteltiin. Olen -95 ja mies -94 (jouluun asti intissä eli tämä suurin ongelma suhteen kohdalla). Itse muutin opiskelemaan joten välimatkaa on nyt 360 km, mutta se ei sinänsä mua haittaa, mä haen unelmamieheni vaikka enontekiöltä jos se siellä asuu. Mutta siis. Koko juttu kaatui siihen kun mies sanoi mulle että "ei tällä hetkellä halua mitään" ja totta kai turhaudun siitä, sillä tuli petetty olo ja halusin saada suhteen alkuun ennen muuttoa (sillä uskoin suhteeseen, eikä esim hänen luona käyminen ole ongelma; loistavat junayhteydet ja kotiseutu jonne joka tapaukses meen käymään) ja todella pidin hänestä, joten tuo tuntui kauhealta. Sitten sanoin asioita jota todella nyt kadun, ja mieleni tekee pyytää anteeksi... jätöstä kuitenkin on parin kuukauden verran aikaa, joten onko liian myöhäistä ja taisin sillat polttaa takanani.. En tajua, että miksi häntä aloin nyt kaipaamaan, ehkä ns. Pöly on laskeutunut..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samanlainen tilanne, enkä tiedä uskallanko enää lähestyä. Pelkään vain nolaavani itseni.

Vierailija
2/15 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:10"]Mulla vähän samanlainen tilanne, enkä tiedä uskallanko enää lähestyä. Pelkään vain nolaavani itseni.
[/quote]
Sielunsiskoni! Itse koko ajan alan kallistua siihen ssuuntaan, että otan riskin, eipä kai tässä mitään menetettävää ole...
AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:10"]Mulla vähän samanlainen tilanne, enkä tiedä uskallanko enää lähestyä. Pelkään vain nolaavani itseni. [/quote] Sielunsiskoni! Itse koko ajan alan kallistua siihen ssuuntaan, että otan riskin, eipä kai tässä mitään menetettävää ole... AP

[/quote]

Mulla on, sillä olen tavallaan miehen asiakas. Tapasimme siis harrastuksessani. Jos nyt lähestyn ja mies ei enää halua mitään joudun vaihtamaan harrastuspaikkaa.

t.2

Vierailija
4/15 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:10"]Mulla vähän samanlainen tilanne, enkä tiedä uskallanko enää lähestyä. Pelkään vain nolaavani itseni. [/quote] Sielunsiskoni! Itse koko ajan alan kallistua siihen ssuuntaan, että otan riskin, eipä kai tässä mitään menetettävää ole... AP

[/quote]

Mulla on, sillä olen tavallaan miehen asiakas. Tapasimme siis harrastuksessani. Jos nyt lähestyn ja mies ei enää halua mitään joudun vaihtamaan harrastuspaikkaa.

t.2
[/quote]
Aivan, siinäpä on sulla nyt pohdittavaa..
AP

Vierailija
5/15 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/15 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/15 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/15 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ottaisin yhteyttä ja sanoisin, että asia jäi vaivaamaan ja haluat selvittää sen hiertämästä. Lähde juuri sillä mielellä liikkeelle, että haluat selittää ja pyytää anteeksi. Älä oleta miehen haluavan suhteeseen kanssasi, muista että saatat saada paskaa niskaasi jos olet ollut v-mäinen häntä kohtaan.

Yleensä aina on parempi selvittää asiat jotka jäävät kaihertamaan. Pahan mielen voi saada, mutta sekin on mielestäni parempi kun ikuiset pohdiskelut olisiko sittenkin pitänyt ottaa yhteyttä. Saat asian jollakin tavalla päätökseen ja voit jatkaa eteenpäin kevyemmällä mielellä kun olet pyytänyt omia virheitäsi anteeksi. Jos hyvin käy, mieskin ymmärtää loukanneensa ja pyytää anteeksi, mutta jos näin ei käy, olet oman osasi tehnyt.

Vierailija
9/15 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:16"]Sinuna ottaisin yhteyttä ja sanoisin, että asia jäi vaivaamaan ja haluat selvittää sen hiertämästä. Lähde juuri sillä mielellä liikkeelle, että haluat selittää ja pyytää anteeksi. Älä oleta miehen haluavan suhteeseen kanssasi, muista että saatat saada paskaa niskaasi jos olet ollut v-mäinen häntä kohtaan.

Yleensä aina on parempi selvittää asiat jotka jäävät kaihertamaan. Pahan mielen voi saada, mutta sekin on mielestäni parempi kun ikuiset pohdiskelut olisiko sittenkin pitänyt ottaa yhteyttä. Saat asian jollakin tavalla päätökseen ja voit jatkaa eteenpäin kevyemmällä mielellä kun olet pyytänyt omia virheitäsi anteeksi. Jos hyvin käy, mieskin ymmärtää loukanneensa ja pyytää anteeksi, mutta jos näin ei käy, olet oman osasi tehnyt.
[/quote]
Kiitos rohkaisevista sanoistasi
AP

Vierailija
10/15 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni opetus nuoret naiset; kun mies sanoo naiselle "en tällä hetkellä halua mitään", niin se tarkoittaa sitä, että ei ole kiinnostunut sinusta seurustelumielessä ei nyt eikä myöhemminkään. Sori, mut näin se menee.

Vierailija
11/15 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:33"]

Pieni opetus nuoret naiset; kun mies sanoo naiselle "en tällä hetkellä halua mitään", niin se tarkoittaa sitä, että ei ole kiinnostunut sinusta seurustelumielessä ei nyt eikä myöhemminkään. Sori, mut näin se menee.

[/quote]

Ai? Ei ainakaan oman kokemukseni mukaan.

Vierailija
12/15 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:33"]Pieni opetus nuoret naiset; kun mies sanoo naiselle "en tällä hetkellä halua mitään", niin se tarkoittaa sitä, että ei ole kiinnostunut sinusta seurustelumielessä ei nyt eikä myöhemminkään. Sori, mut näin se menee.
[/quote]
Hyvä tietää.
AP

Vierailija
13/15 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:33"]

[/quote]

Jos mies pitää naista kauniina, haluttavana, kiinnostavana, tyttöystävämateriaalina ja nainenkin näyttää miehelle vihreää valoa, niin silloin mies ei sano, että ei halua nyt mitään, koska olisi liian suuri riski, että joku toinen mies haluaa naisen. Se nyt vaan on niin, että et ole ollut sille miehelle se hänen unelmiensa täyttymys.

Vierailija
14/15 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:33"]

[/quote]

Jos mies pitää naista kauniina, haluttavana, kiinnostavana, tyttöystävämateriaalina ja nainenkin näyttää miehelle vihreää valoa, niin silloin mies ei sano, että ei halua nyt mitään, koska olisi liian suuri riski, että joku toinen mies haluaa naisen. Se nyt vaan on niin, että et ole ollut sille miehelle se hänen unelmiensa täyttymys.
[/quote]
Kiitos
AP

Vierailija
15/15 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teillä olut edes suhdetta, joten ei voi olla vanhaa suolaakaan. Noin nuorta miestä ei aika suurella todennäköisyydellä etäsuhde kiinnosta, jos nyt vakava suhde ylipäätään. Etsi opiskelupaikkakunnaltasi joku kiva mies. Onhan noita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi