Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset jotka eivät lihoa vaikka söisivät mitä

Vierailija
15.10.2014 |

Vituttaako? Olen itse sellainen

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuosta tehty tutkimuksiakin: todellisuudessa nämä jotkä syövä"mitä haluavat" jäävät kuitenkin kaloreiden saannissa normaaliin. eli eivät liho. Kukaan, ei siis KUKAAN vedä jotain 5000 kulutusta ylittävää kaloria vuorokaudessa ilman että se varastoituu rasvaksi. Ei kukaan.

Vierailija
2/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:13"]

Vituttaako? Olen itse sellainen

[/quote]

Käytät väärin lihoa-verbiä. Se on: ihmiset jotka eivät liho, ei "jotka eivät lihoa". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee. Laiha syö mitä vain ja pysyy laihana. Lihava syö liian vähän, on säästöliekillä ja lihoo.

Vierailija
4/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun juurikin tähän ryhmään. Olen 23-vuotias mies 190cm pitkä ja rakenteeltani melkoisen hoikka. Kiloja ei tule puntariin vaikka söisi joka päivä viikossa pizzaa :D. Olen kerran kokeillut tuollaista "pizzaviikkoakin " lisäksi pitänyt ns lihotuskuureja jolloin syönyt jatkuvasti pitkin päivää myös silloin kun ei ole nälkä. Kuukauden kuurin jälkeen paino nousi 1 kilon. Monet varmaan olisivat onnellisia asemassani mutta itse tahtoisin leventyä hieman. Monet jopa luulevat etten syö ollenkaan :D

Vierailija
5/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sanoa puhuaminen? Haluan puhuta paljon. Jos lihotakin muka oikein..

Vierailija
6/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin laiha suursyömäri n. 30v. asti ja sitten 2. lapsen jälkeen kroppa alkoi muuttua. Enää en voi syödä ja juoda mitä haluan ja olen plösö pullukka. 

Vierailija
7/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan kakara

Vierailija
8/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihöä sää, jös hälyää.

Vierailija
9/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:11"]

Itse kuulun juurikin tähän ryhmään. Olen 23-vuotias mies 190cm pitkä ja rakenteeltani melkoisen hoikka. Kiloja ei tule puntariin vaikka söisi joka päivä viikossa pizzaa :D.

[/quote]

Esimerkiksi Kotipizzan luomuksissa on keskimäärin n. 1000 kcal per läpyskä, eli hoikkakin ihminen voi niitä vetää pari pizzaa päivässä lihomatta. Moni ihminen joko yli- tai aliarvioi ruoan energiamäärät.

Vierailija
10/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20: Noinhan se on. Itsekin söin nuorena ja hoikkana "ihan hirveästi" ja monta kertaa aivan ähkyyn asti, mutta paino ei noussut. Nyt keski-ikäisenä syön enemmän, eikä juuri koskaan ole täyttä oloa.

Vierailija
11/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vai ihan kuukauden :) teepä tuota vaikka 5 vuotta, niin katsotaan sitten uudestaan...

Itse kuulun juurikin tähän ryhmään. Olen 23-vuotias mies 190cm pitkä ja rakenteeltani melkoisen hoikka. Kiloja ei tule puntariin vaikka söisi joka päivä viikossa pizzaa :D. Olen kerran kokeillut tuollaista "pizzaviikkoakin " lisäksi pitänyt ns lihotuskuureja jolloin syönyt jatkuvasti pitkin päivää myös silloin kun ei ole nälkä. Kuukauden kuurin jälkeen paino nousi 1 kilon. Monet varmaan olisivat onnellisia asemassani mutta itse tahtoisin leventyä hieman. Monet jopa luulevat etten syö ollenkaan :D

[/quote]

Vierailija
12/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli koko elämänsä tollainen, ja se söi ihan oikeasti valtavat määrät ruokaa. Lähinnä lihaa ja perunoita ja leipää, eikä koskaan lihonut. Kuoli kuitenkin suht nuorena äkillisesti, joten hoikkuus ei pelastanut.

Vierailija
13/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen aina ollut tuollainen, mutta! en pidä makeasta, enkä syö ylikaloreita, koska kehoni säätelee todella voimakkaasti itse kaloritasapainoa.

Eli voin hyvinkin syödä kokonaisen pizzan huvikseni, mutta en halua enää syödä sen jälkeen mitään koko päivänä. Ylipainoinen ihminen taas haluaa kaloripitoisenkin ruoan jälkeen syödä ja syödä vain lisää.

En ole muutenkaan kovin nälkäinen, syön vain pari kertaa päivässä, eli kalorit on melko alhaiset, vaikka saatankin syödä aamiaiseksi vaikka kokonaisen ranskispussin, rasiallisen kalapuikkoja ja vielä kokonaisen ranskanleivän (syön siis välillä oikeasti noin). Jos syön vaikka jättiläisbrunssin ravintolassa aamulla, olen koko loppupäivän syömättä.

Vierailija
14/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syödään mieheni kanssa ihan samalaisia annoksia ja muutenkin ruokarytmi on samalainen. Ollut näin jo yli 10v mitä yhdessä on oltu. Silti miehen bmi on 25 ja minun 16. Se, minkä verran syöt ei todellakaan ole kaikki kaikessa vaan kyllä siihen ihmisen geenitkin vaikuttavat. Tämän olen kuullut jo neljältä lääkäriltäkin näiden vuosien aikana. Mun paino ei ole liikkunut mihinkään suuntaan kohta 15 vuoteen. Paitsi raskausaikoina. Miehellä on ollut muutama kilo meidän alkuajoista.

Ja sanotaan vielä, että kummatkin ollaan terveitä. Mun verenpaineet on matalat ja muutenkin verikokeissa arvot hyviä. Ikääkin jo yli 30v. Mun äiti on ollut aina samalainen. Laihaluikku koko ikänsä vaikka normaalisti syö ja herkuttelee.

Vierailija
15/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin samanlainen.... kunnes mittariin tuli 24 vuotta. Yhtäkkiä kiloja alkoi kertyä ja niitähän ehti tulla aika paljonkin ennen kuin ymmärsin ryhtyä funtsimaan ruoka-asioita uudestaan. Nykyäänkin syön välillä pitsaa ja sipsiä, mutta vastapainoksi lenkkeilen ja pidän arkisyömisen terveellisenä/kohtuullisena.

Nimimerkki 45 kg aina 24-vuotiaaksi saakka

Vierailija
16/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nuorena kuvittelin olevani sellainen, joka voi syödä mitä vain. Mutta jos ainoa ateria päivässä on pizza ja suklaapatukka, niin eihän se kalorimääräisesti lihota, on muuten vain epäterveellistä. Loppujen lopuksi viikkotasolla söin kaloreita yhteen laskettuna aika vähän suhteessa liikuntamäärääni.

Vierailija
17/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:21"]

22. Tykkään terveellisestä ruuasta mm. Salaatista tosi paljon, mutta välillä syön viikon putkeen ainoastaan pizzaa ja sipsejä sekä muita epäterveellisiä ruokia. Ei vaikuta painoon. Ap

[/quote]

Joo, yleistähän tuo on tuossa iässä vielä. Vanhetessa aineenvaihdunta hidastuu. Sitten oletkin syömistottumuksinesi pulassa. Tuonikäisten arkiaktiivisuus (opiskelut paikasta toiseen siirtymisineen, yöjuoksut jne.) on myös yleensä korkeammalla kuin myöhemmin konttorirottana. Eli odota vain, kyllä sinunkin vuorosi tulee.

[/quote]

Olen pian kuusikymppinen ja saan edelleen syödä tosi paljon, etten laihtuisi. Olen elämässäni pitänyt monet lihotuskuurit, ei vaan tehoa. Tunnen muuten kaiken ikäisiä hoikkia, joten ei se kaikkien vuoro tule.

Vierailija
18/87 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:19"]Heh, vai ihan kuukauden :) teepä tuota vaikka 5 vuotta, niin katsotaan sitten uudestaan...

[/quote]
[/quote]

Niin, kilo kuukaudessa onkin sitte 12kg vuodessa. .

Vierailija
19/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen tuollaisen ihmisen. On aivan alipainon ylärajoilla ja joutuu käyttää ruoassaan lisärasvaa ettei lipsahda alipainon puolelle. Saattaa syödä päivittäin suklaalevyn ja aivan tavallisesti syö kyllä ruoalla kun ollaan vietetty viikonloppuja samassa paikassa. Myös kun leivottiin iso määrä niin kaveri vetäisi ihan yksin huomaamattaan kokonaisen pellillisen suklaapiirakkaa.. Ihan käsittämätöntä ja pelkäsinkin jo että sillä on bulimia, mut ei..

Mä lihon noiden viikonloppujen aikana AINA 1-2kg kun käyn heillä. Kun ollaan meillä, kaveri pyytää jatkuvasti saisko ottaa syötävää.

Vierailija
20/87 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni on tällainen. Juo limsaa 2 litraa päivässä ja suklaata 500 grammaa, ruoka-annokset ovat valtavia ja ei liho ei sitten millään! Nyt ollaan molemmat vaihdettu terveelliseen ruokavalioon, toivottavasti ei ala laihtumaan... Vinkkejä miten sais terveellisesti lisää painoa? :)