Miksi mies pelkää jään yöksi kun kyseessä seksisuhde myös puoleltani
Kommentit (42)
Koska se menee jakeluun, että seksisuhde ja parisuhde ovat eri asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako ap jäädä yöksi vai ei? Ei selvinnyt tuosta. Ei kai kukaan seksisuhteessa halua itse jäädä yöksi, eikä toisenkaan jäävän.
Olen seksisuhteessa ja me kyllä yötytään toistemme luona ja sekstaillaan vielä aamullakin. Otetaan aina kunnon sessiot.
Mullakin oli tällainen seksisuhde joskus. Nyt oltu viisi vuotta naimisissa ja yksi lapsi. Kannattaa pitää varansa jos ei hae sitoutumista :D
Vierailija kirjoitti:
Seksisuhde on seksisuhde, ei parisuhde jossa nukutaan lähekkäin
Niin tätä juuri ihmettelenkin. Ollaan siis tapailu joskus hetken aikaa ennen tätä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluaako ap jäädä yöksi vai ei? Ei selvinnyt tuosta. Ei kai kukaan seksisuhteessa halua itse jäädä yöksi, eikä toisenkaan jäävän.
Ei tosiaan selvinnyt. Käsittämätöntä miten joku ei viitsi oikolukea kirjoittamaansa.
Jos olet pelkkä seksi suhde,ei syytä jäädä yöksi.Noloa jos oven taakse tulee muut seksi suhteet,jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seksisuhteessa ja me kyllä yötytään toistemme luona ja sekstaillaan vielä aamullakin. Otetaan aina kunnon sessiot.
Mullakin oli tällainen seksisuhde joskus. Nyt oltu viisi vuotta naimisissa ja yksi lapsi. Kannattaa pitää varansa jos ei hae sitoutumista :D
Ei onneksi ole sellainen tyyppi, jonka kanssa voisi haluta parisuhteeseen.
Jospa aamun aamupala ja keskustelut ovat ahdistavia? Jos haluaisit myös aamupalan, onko kyseessä pelkkä seksisuhde? Helposti aamupala venähtää, sitten tarvitaankin jo lounas ja...
Mikä suhde on sitten sellainen jossa tavataan silloin tällöin, harrastetaan seksiä ja nukutaankin yö yhdessä, tai vietetään vaikka viikonloppu. Ei se vielä parisuhdetta nukkuminen siitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa lähteä keskellä yötä seikkailemaan kotiin päin? Samahan se on nukkua siellä ja häippästä aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Jospa aamun aamupala ja keskustelut ovat ahdistavia? Jos haluaisit myös aamupalan, onko kyseessä pelkkä seksisuhde? Helposti aamupala venähtää, sitten tarvitaankin jo lounas ja...
Hoh hoh. Ihan oikeesti? Ootko tosissas? Toinen alkaakin luulemaan pelkästä aamupalasta jtn. Ja lounaasta. Jos ei tunne tasolla ole mitään niin miksi ei voisi syödä aamupalaa tai vaan nukkua. Mitä pahaa siin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa lähteä keskellä yötä seikkailemaan kotiin päin? Samahan se on nukkua siellä ja häippästä aamulla.
Näyttää olevan jollekkin se raja siinä et kotiin passitetaan yöllä takaisin kun ei muuta haluta
Vierailija kirjoitti:
Jos olet pelkkä seksi suhde,ei syytä jäädä yöksi.Noloa jos oven taakse tulee muut seksi suhteet,jää kiinni.
Miksi jonkun mielestä se on Ok ja joidenkin EI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yövyitte jos ette mitään toisistanne halunneet ???? Eikö meistä haitannut et jäit yöksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksisuhteessa pitäisi olla yhdessä nukkumista?
No mitä haittaakaan siittä on?
Onko miehillä tapana antaa olettaa muuta jos nainen alkaa kiinnostumaan niin että seksi suhde jatkuisi? Mulla ehkä näin..
Mies haluaa nukkua yönsä kunnolla, jotta heräisi aamulla levänneenä.
Siksi koska mies inhoaa s-suhde naisia, vaikka siihen hommaan kelpaa. Tämä oli arvio pelimiehistä mitä päässä liikkuu.
Unohtui. Miehellä voi olla jo tyttöystävä, avovaimo tai vaimo muualla. Sivusuhteet voivat olla sille miehelle eri asia, jotka pitää piilottaa. Tai työ vie aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaankaan pidä sinusta. Haluaa vain reikää.
Lähinnä sen reiän reunat, on se juttu + siinä on jotain niin oikeaa 🎼🎶🎵🎙🎹😃👍
Tuskin Ap haikailee. Vaan.. Mitä siinä on enemmänkin onglema ”enemmänkin” Kumppanille jos seksi kumppani täytyy häätää jos pohjautuu vaan seksiin?