Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies pelkää jään yöksi kun kyseessä seksisuhde myös puoleltani

Vierailija
07.09.2021 |

??

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse kyselet tuota ja haikailet miehen perään, jos mielestäsi on kyse vain seksistä? Olet miehelle vain vastaanotin, johon lastit pruitataan.

Tuskin Ap haikailee. Vaan.. Mitä siinä on enemmänkin onglema ”enemmänkin” Kumppanille jos seksi kumppani täytyy häätää jos pohjautuu vaan seksiin?

Vierailija
22/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se menee jakeluun, että seksisuhde ja parisuhde ovat eri asioita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako ap jäädä yöksi vai ei? Ei selvinnyt tuosta. Ei kai kukaan seksisuhteessa halua itse jäädä yöksi, eikä toisenkaan jäävän.

Olen seksisuhteessa ja me kyllä yötytään toistemme luona ja sekstaillaan vielä aamullakin. Otetaan aina kunnon sessiot. 

Mullakin oli tällainen seksisuhde joskus. Nyt oltu viisi vuotta naimisissa ja yksi lapsi. Kannattaa pitää varansa jos ei hae sitoutumista :D

Vierailija
24/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhde on seksisuhde, ei parisuhde jossa nukutaan lähekkäin

Niin tätä juuri ihmettelenkin. Ollaan siis tapailu joskus hetken aikaa ennen tätä

Ap

Vierailija
25/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako ap jäädä yöksi vai ei? Ei selvinnyt tuosta. Ei kai kukaan seksisuhteessa halua itse jäädä yöksi, eikä toisenkaan jäävän.

Ei tosiaan selvinnyt. Käsittämätöntä miten joku ei viitsi oikolukea kirjoittamaansa.

Vierailija
26/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pelkkä seksi suhde,ei syytä jäädä yöksi.Noloa jos oven taakse tulee muut seksi suhteet,jää kiinni.

Vierailija
27/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seksisuhteessa ja me kyllä yötytään toistemme luona ja sekstaillaan vielä aamullakin. Otetaan aina kunnon sessiot. 

Mullakin oli tällainen seksisuhde joskus. Nyt oltu viisi vuotta naimisissa ja yksi lapsi. Kannattaa pitää varansa jos ei hae sitoutumista :D

Ei onneksi ole sellainen tyyppi, jonka kanssa voisi haluta parisuhteeseen. 

Vierailija
28/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa aamun aamupala ja keskustelut ovat ahdistavia? Jos haluaisit myös aamupalan, onko kyseessä pelkkä seksisuhde? Helposti aamupala venähtää, sitten tarvitaankin jo lounas ja...

Vierailija
29/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suhde on sitten sellainen jossa tavataan silloin tällöin, harrastetaan seksiä ja nukutaankin yö yhdessä, tai vietetään vaikka viikonloppu. Ei se vielä parisuhdetta nukkuminen siitä tee.

Vierailija
30/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa lähteä keskellä yötä seikkailemaan kotiin päin? Samahan se on nukkua siellä ja häippästä aamulla.

Vierailija
31/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa aamun aamupala ja keskustelut ovat ahdistavia? Jos haluaisit myös aamupalan, onko kyseessä pelkkä seksisuhde? Helposti aamupala venähtää, sitten tarvitaankin jo lounas ja...

Hoh hoh. Ihan oikeesti? Ootko tosissas? Toinen alkaakin luulemaan pelkästä aamupalasta jtn. Ja lounaasta. Jos ei tunne tasolla ole mitään niin miksi ei voisi syödä aamupalaa tai vaan nukkua. Mitä pahaa siin on?

Vierailija
32/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa lähteä keskellä yötä seikkailemaan kotiin päin? Samahan se on nukkua siellä ja häippästä aamulla.

Näyttää olevan jollekkin se raja siinä et kotiin passitetaan yöllä takaisin kun ei muuta haluta

Vierailija
33/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet pelkkä seksi suhde,ei syytä jäädä yöksi.Noloa jos oven taakse tulee muut seksi suhteet,jää kiinni.

Miksi jonkun mielestä se on Ok ja joidenkin EI?

Vierailija
34/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yövyitte jos ette mitään toisistanne halunneet ???? Eikö meistä haitannut et jäit yöksi?

Vierailija
35/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksisuhteessa pitäisi olla yhdessä nukkumista?

No mitä haittaakaan siittä on?

Vierailija
36/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehillä tapana antaa olettaa muuta jos nainen alkaa kiinnostumaan niin että seksi suhde jatkuisi? Mulla ehkä näin..

Vierailija
37/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa nukkua yönsä kunnolla, jotta heräisi aamulla levänneenä.

Vierailija
38/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska mies inhoaa s-suhde naisia, vaikka siihen hommaan kelpaa. Tämä oli arvio pelimiehistä mitä päässä liikkuu.

Vierailija
39/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui. Miehellä voi olla jo tyttöystävä, avovaimo tai vaimo muualla. Sivusuhteet voivat olla sille miehelle eri asia, jotka pitää piilottaa. Tai työ vie aikaa.

Vierailija
40/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaankaan pidä sinusta. Haluaa vain reikää. 

Lähinnä sen reiän reunat, on se juttu + siinä on jotain niin oikeaa 🎼🎶🎵🎙🎹😃👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän