Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko/tiedätkö naisen raiskaamia miehiä?

Vierailija
07.09.2021 |

Blogisti on huolissaan siitä, että myös miehiä raiskataan. Tiedän, että miehet tätä saattavat tehdä, mutta että naisetkin?

"Suurin osa miehistä ei syyllisty raiskauksiin, vaikka jotkut syyllistyvät. Seksuaalirikoksiin syyllistyneistä 95 % on Suomessa miehiä, mutta uhrikokemuksia väkivallasta on naisilla ja miehillä suunnilleen yhtä paljon. Miehenkin voi raiskata."

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tiedän.

Vierailija
2/6 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kostean illan päätteeksi heräsin kun puolituttu nainen ratsasti päälläni. En tuntenut itseäni hyväksikäytetyksi, outoa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset voi raiskata tai käyttäähyväksi

Vierailija
4/6 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miehen tunnen, joka kertoi, että aikuinen nainen käytti häntä hyväksi, kun hän oli noin 14-15 -vuotias. Kyseessä oli selvästi, yli 20 vuotta vanhempi nainen.

Vierailija
5/6 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan setäni yhden naisystävän...

Olimme vanhalla sukutilalla kesää viettämässä. Setäni ja naisystävä naukkailivat alkoholia aitassa ja minä olin päärakennuksen puolella. Vanhemmat olivat jossain kauppareissulla käymässä.

Nainen tulee keinutuoliin ja alkaa puhua kaikenlaisia sekavia. Kuinka minusta tulee hurmuri. Tule tädin luo. Nipistää poskia, tarjoaa rahaa. Kieltäydyn koska aistin tilanteessa jotain hyvin väärällä tavalla pielessä olevaa. Nainen ei usko vaan tyrkyttää rahaa minulle koko ajan ja kehuu nuorta hurmuripoikaa. Otan väkinäisesti setelin ja poistun lähes juoksien paikalta. Kuvitteliko nainen minun suostuneen johonkin kanssaan?

Sinä iltana lukitsin ulkosaunan oven säpillä. Onneksi, ovea käytiin kokeilemassa.

Vierailija
6/6 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi