Vierailija

??

• ylös 3
  • alas 6

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Ehkä hän pelkää itse sitoutumista jos tullut itselle tunteita ? Voisi tämä selittää myös?

• ylös 5
  • alas 10
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi mies pelkää, että jään yöksi vaikka kyseessä on seksisuhden myös minun osalta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaankaan pidä sinusta. Haluaa vain reikää. 

Eikö tuo ole aikalailla seksisuhteen määritelmä.

• ylös 24
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Otsikosta päätelleen mies maksaa viron tytölle...

Vierailija

Haluaako ap jäädä yöksi vai ei? Ei selvinnyt tuosta. Ei kai kukaan seksisuhteessa halua itse jäädä yöksi, eikä toisenkaan jäävän.

• ylös 15
  • alas 3
Vierailija

Jotkut naiset ovat kyllä hyviä seksikumppaneiksi mutta aivan liian tyhmiä pidempään yhdessä nuhjaamiseen.

• ylös 3
  • alas 10
Vierailija

No häntä ei vain kiinnosta olla enemmän tekemisissä kanssasi vaan pelkkä seksi riittää. Häntä voi alkaa ärsyttää, jos jäät pitemmäksi aikaa, kun hän haluaa olla ihan yksi rauhassa kotona. 

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Paneminen ehkä onnistuu kun pitää silmät kiinni mutta tiedätkö sen tunteen kun aamulla avaa silmät jonkun variksen vierestä?

Ei millään pahalla.

• ylös 16
  • alas 3
Vierailija

Koska olet vain patja mitä tarvitsee vain saadakseen purkaa itsensä eikä välitä sinusta muuten

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haluaako ap jäädä yöksi vai ei? Ei selvinnyt tuosta. Ei kai kukaan seksisuhteessa halua itse jäädä yöksi, eikä toisenkaan jäävän.

Olen seksisuhteessa ja me kyllä yötytään toistemme luona ja sekstaillaan vielä aamullakin. Otetaan aina kunnon sessiot. 

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Miksi itse kyselet tuota ja haikailet miehen perään, jos mielestäsi on kyse vain seksistä? Olet miehelle vain vastaanotin, johon lastit pruitataan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän pelkää itse sitoutumista jos tullut itselle tunteita ? Voisi tämä selittää myös?

Voisi olla. En vain ymmärrä
Tätä komboa kun selkesti hän on mustis välillä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään väliä, olisi se ihan Ok jäädä ihan sen takia kun kaveri pohjalla tässä muutenkin ollaan? Frieds With benefit asenteella et mitä sil on väliä, jäänkö yöks kun ei tunteita ole itselläni? Enemmän tulee törkeä ja hyvöksikäytetty fiilis siittä jos ei pystyy ja ei pysty kaveri pohjalla olemaan ja nukkumaan sen pohdin vierekkäin? En ymmärrä. Mies joskus
Mustis jos lisään hyvännäköisen kuvan ym et selkeästi pitää mua top naisten joukossa mut veikkaan hän luulee mua johkin peli naiseksi

• ylös 1
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole aikalailla seksisuhteen määritelmä.

Ei halua mitään sellaista kuvaa luoda et nukutte yhdessä jos alatte pitämään toisitanne tai sä hänestä. Ei halua alkaa pitämään susta sillälailla eli ei yökyliä

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.