Mies, haittaisiko sinua rehellisesti jos naisesi leikkasi hiuksensa siiliksi tai kaljuksi?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä galluppeja miehille joissa on vain yksi "oikea" vaihtoehto.
Onhan tossa useempi vaihtoehto. Ota pää pois p er s ee s tä si
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen joka halusi monta vuotta leikata tukkani kaljuksi, mieheni inhosi ideaa. Minulla on ollut melkein aina huikean paksu pitkä tukka, mikä myös antoi kamalia päänsärkyjä.
Kunnes näimme toisen naisen kaljuna ja sitten mieheni pehmeni ideaan ja kaljuksi menin 😊
Pari kertaa leikkasi itseni sen jälkeen kaljuksi, mutta nyt mieheni haluaa että kasvatan tukkani plus työn takia ei varmaan sovi. Olen sanonut muutaman kerran, mutta jopa lapset sanoo EI.Sain olla enemmän rauhassa kun olin kalju, muitten miesten katseilta, mk oli yksi syy miksi halusin kaljuksi. En ollut ruma kaljuna, mutta kalju. 😁
Laita linkki missä sanotaan että pitkä tukka tekee päänsäryn :D reps !!!!!
Laita vaikka nutturalle yli metrin verran hiuksia kun menet nukkumaan kun et halua vauvasi ja miehesi niihin hukkuvat! Get your own link or life. 😁
Minulla oli lyhyet hiukset, kun tapasin eksäni. Jossain vaiheessa kasvatin pitkiksi ja niin oli useamman vuoden. Kunnes sitten taas leikkasin lyhyiksi. Ja jopa ex totesi, että sopii minulle paremmin, lyhyet siis. Vaikka tiedän että yleisesti tykkää pidemmistä. Minulla kasvojen ja pään muoto sellainen, että paremmin sopii lyhyet, on hyvän muotoinen pää. Miesten mielipiteet ei kiinnosta, en ole lepakko tai mitään muutakaan. Ja muuten naisellinen, ei ne hiukset siihen juuri vaikuta. Nyt tosin on taas vähän pidempi, tykkään vaihtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto tätä palstaa taas. Miten voi niinkin triviaali asia kuin tukkamuoti aiheuttaa ahdistusta ja vihaa näissä yhtenäiskulttuurin kannattajissa. Siis mahtaa teillä olla elämä päivästä päivään melkoista taistelua omien pelkojenne kanssa. :D
Missä näet vihaa tai ahdistusta? Mielipiteitä täällä porukka laukoo mut siihen on oikeus. Jos sun mies on sinut sun kaljuutesi kanssa niin hyvä homma sulle ja kaikille. Mut kaikki miehet ei pidä kaljua naista puoleensavetävänä.
Minä olen mies ja hetero, joten minulla ei ole miestä. En myöskään ole kalju.
Juuri tuo on sitä teidän ahdistusta ja vihaa, että yritätte väkisin pakottaa jokaisen olemaan samaa mieltä jostain niin käsittämättömän triviaalista asiasta kuin hiusmuodista. Ja vieläpä sellaisella tasolla, että sen pitäisi oikein HAITATA jokaista planeetan miestä, että joku nainen leikkaa hiuksensa (tai ne eivät kasva).
Pakottamista? Ku vaihtoehtoja on useita josta jokainen ketjuun tuleva voi valita mieleisensä. Eri asia jos vaihtoehdot olis kaikki kyllä vastauksia.
Ei ainakaan voi sanoa että onpas sinulla kaunis kampaus ja onnistunut väri, jos maantien värinen sänkäpää. Mutta kai se menee mutta ei tietenkään kehuttava ole.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kysyjä itse ensimmäisellä sivulla ilmoittaa, että kun joku mies kertoo, ettei häntä tietenkään moinen haittaisi, niin hän ei voi olla mies. En tosiaan tiedä, miksi hän sitten tällaisen kyselyn on tehnyt.
Mä olen lyhyttukkainen nainen. Mieheni ei olisi halunnut, että leikkaan hiukseni. Minä en pidä mieheni parrasta (ja olen sen hänelle sanonut), mutta hänellä on sellainen siitä huolimatta. Ollaan molemmat aikuisia ihmisiä ja ymmärretään, että aikuinen ihminen saa tehdä tällaiset päätökset omasta ulkonäöstään itse. Ja silti rakastetaan toisiamme, parroista ja lyhyistä hiuksista huolimatta.
Ei koska kyse olisi syövän hoidosta tai muusta vastaavasta
Sä mikää mies ole kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto tätä palstaa taas. Miten voi niinkin triviaali asia kuin tukkamuoti aiheuttaa ahdistusta ja vihaa näissä yhtenäiskulttuurin kannattajissa. Siis mahtaa teillä olla elämä päivästä päivään melkoista taistelua omien pelkojenne kanssa. :D
Missä näet vihaa tai ahdistusta? Mielipiteitä täällä porukka laukoo mut siihen on oikeus. Jos sun mies on sinut sun kaljuutesi kanssa niin hyvä homma sulle ja kaikille. Mut kaikki miehet ei pidä kaljua naista puoleensavetävänä.
Juuri tuo on sitä teidän ahdistusta ja vihaa, että yritätte väkisin pakottaa jokaisen olemaan samaa mieltä jostain niin käsittämättömän triviaalista asiasta kuin hiusmuodista. Ja vieläpä sellaisella tasolla, että sen pitäisi oikein HAITATA jokaista planeetan miestä, että joku nainen leikkaa hiuksensa (tai ne eivät kasva).
Pakottamista? Ku vaihtoehtoja on useita josta jokainen ketjuun tuleva voi valita mieleisensä. Eri asia jos vaihtoehdot olis kaikki kyllä vastauksia.
Voi luoja teitä, jotka osaavat kirjoittaa mutta eivät lukea. Kun heti ekalla sivulla sanon, että ei haittaisi, ja sitten aletaan vänkäämään, että olen oikeasti nainen, koska jokainen planeetan mies ajattelee asiasta oikeasti samalla tavalla. Lopetan nyt keskustelun tähän, meillä aikuisilla kun on töitäkin. Moro sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kysyjä itse ensimmäisellä sivulla ilmoittaa, että kun joku mies kertoo, ettei häntä tietenkään moinen haittaisi, niin hän ei voi olla mies. En tosiaan tiedä, miksi hän sitten tällaisen kyselyn on tehnyt.
Anonyymi palstalla kuka vaan voi leikkiä "aapeetä". Jossain toisessa ketjussa joskus kysyin neuvoa pulmaani ja lupasin ilmoittaa kunhan käynyt lääkärillä mikä minua vaivasi. Menin ketjuun ja siellä oli jo joku "ap" osannut kertoa että mulla oli matoja :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai haittaisi. Halusin naisellisen naisen, ja tärkeä osa tätä on vaimoni pitkät hiukset. Siilin tai kaljun kanssa harvempi nainen olisi enää naisellinen, ja jos sitten hiukset eivät pysy päässä, voisiko harkita peruukkia?
On tää jännää. Karvat on niin kauan naiselliset, kunhan ne ei kasva jaloissa, käsissä, kasvoissa, kainaloissa tai intiimialueilla. Mutta tukkaa täytyy löytyä. Syöpähoitojen vuoksi paksut hiukseni menettäneenä ja nykyisenä siilipäisenä naisena on aivan se ja sama kauanko kalju paistaa tai hiusten kasvu kestää, kunhan elossa saa pysyä. Peruukkia en pidä epämuuvuutensa vuoksi, huiveja kyllä. Pahoittelen, jos aiheutan inhoa sinussa.
Älä pahoittele. On sen toisen osapuolen häpeä, ei sinun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tossa useempi vaihtoehto. Ota pää pois p er s ee s tä si
Hienosti meni pointti yli hilseesi (pun intended).
Ei haittaisi. Itse asiassa siili olisi tosi, tosi hot. Olisi ihana silitellä ja hyväillä vaimon siiliksi leikattua, vahvaa tukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vastaa itsellesi kun teet itsestäsi nolon.
Katkerat lepakot vinkumassa. Kun näyttävät hevonperseeltä eivätkä miestä saa.
Minua haittaisi, jos mieheni vetäisi tukkansa siiliksi.. :/ t nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen joka halusi monta vuotta leikata tukkani kaljuksi, mieheni inhosi ideaa. Minulla on ollut melkein aina huikean paksu pitkä tukka, mikä myös antoi kamalia päänsärkyjä.
Kunnes näimme toisen naisen kaljuna ja sitten mieheni pehmeni ideaan ja kaljuksi menin 😊
Pari kertaa leikkasi itseni sen jälkeen kaljuksi, mutta nyt mieheni haluaa että kasvatan tukkani plus työn takia ei varmaan sovi. Olen sanonut muutaman kerran, mutta jopa lapset sanoo EI.Sain olla enemmän rauhassa kun olin kalju, muitten miesten katseilta, mk oli yksi syy miksi halusin kaljuksi. En ollut ruma kaljuna, mutta kalju. 😁
Laita linkki missä sanotaan että pitkä tukka tekee päänsäryn :D reps !!!!!
Laita vaikka nutturalle yli metrin verran hiuksia kun menet nukkumaan kun et halua vauvasi ja miehesi niihin hukkuvat! Get your own link or life. 😁
Olen kalju joten tyhjästä on paha nyhjästä! Voin toki tehdä nutturan vi t t u kar voista ni koska niitä riittää vastapainoksi
Vierailija kirjoitti:
Minua haittaisi, jos mieheni vetäisi tukkansa siiliksi.. :/ t nainen
Hyvähän siitä homonhoukuttimesta on kiinni pitää kun sträppärillä molottaa kakkoseen. Tykkään tyylistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaa maa. Nainen päättää itse kehostaan.
Tottakai. Mutta tässä olikin vaan kyse siitä haittaako se miestä vai ei. Ja se ei tarkoita sitä että mies saa päättää kumppanin hiustyylin. Kyllähän on myös vapautta kulkea miehenä mekossa, silti voi kysyä haittaisiko se naispuolista kumppania semmoinen.
Vapaa maa. Nainen päättää itse kehostaan. Ei haittaisi. Eräs seksikkäimmistä naisista joka on jäänyt mieleeni eräästä median ohjelmasta veti itselleen taannoin siilin ja ei haitannut, jos ei oteta lukuun että pidin entistä enemmän hänestä, ehkä se ei kaikille sovi kuten ei miehillekään, mutta ei se haittaa. Jääpuikko perseessä haittaa