Mies, haittaisiko sinua rehellisesti jos naisesi leikkasi hiuksensa siiliksi tai kaljuksi?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittais. Naisella nyt vaan on pitkä tukka ja miehellä lyhyt. Ja kyllä, meikä on konservatiivinen. Harvinaista herkkua tänä päivänä..
M29Ennenvanhaan oli miehilläkin... enkä pistä pahakseni tänäpäivänäkään pitkää hyväkuntoista miestukkaa.
Mut silläkin on vaikutusta millaisella miehellä pitkä tukka on. Esim pitkä tukka Janne Naakalla löytyy ig NaaG vai pitkä tukka Samuel Rossilla ig Siloposkisusanna. Rossi on miehekäs pitkällä tukalla, Naakka ei.
Siilitukkainen nainen suorastaan huokuu miesvihaa
Haittaisi, hiukset on naisen kruunu
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittais. Naisella nyt vaan on pitkä tukka ja miehellä lyhyt. Ja kyllä, meikä on konservatiivinen. Harvinaista herkkua tänä päivänä..
M29Ennenvanhaan oli miehilläkin... enkä pistä pahakseni tänäpäivänäkään pitkää hyväkuntoista miestukkaa.
Mut silläkin on vaikutusta millaisella miehellä pitkä tukka on. Esim pitkä tukka Janne Naakalla löytyy ig NaaG vai pitkä tukka Samuel Rossilla ig Siloposkisusanna. Rossi on miehekäs pitkällä tukalla, Naakka ei.
Itse katselen heteromiehiä ja heitä tuolla tarkoitin.
Olen nainen joka halusi monta vuotta leikata tukkani kaljuksi, mieheni inhosi ideaa. Minulla on ollut melkein aina huikean paksu pitkä tukka, mikä myös antoi kamalia päänsärkyjä.
Kunnes näimme toisen naisen kaljuna ja sitten mieheni pehmeni ideaan ja kaljuksi menin 😊
Pari kertaa leikkasi itseni sen jälkeen kaljuksi, mutta nyt mieheni haluaa että kasvatan tukkani plus työn takia ei varmaan sovi. Olen sanonut muutaman kerran, mutta jopa lapset sanoo EI.
Sain olla enemmän rauhassa kun olin kalju, muitten miesten katseilta, mk oli yksi syy miksi halusin kaljuksi. En ollut ruma kaljuna, mutta kalju. 😁
Ei hitto tätä palstaa taas. Miten voi niinkin triviaali asia kuin tukkamuoti aiheuttaa ahdistusta ja vihaa näissä yhtenäiskulttuurin kannattajissa. Siis mahtaa teillä olla elämä päivästä päivään melkoista taistelua omien pelkojenne kanssa. :D
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse katselen heteromiehiä ja heitä tuolla tarkoitin.
Niin no miehekästä homoa pitkillä hiuksilla ei ole olemassakaan. Satuolentoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50% on rehellisiä
30% vastaa mitä tietävät vaimon haluavan kuulla
20% naisia katsomassa vastauksia
Oikeastiko ajattelet, että jokainen mies tykkää samoista asioista? Missä tynnyrissä olet kasvanut?
Noin niin kuin vakavammin puhuttuna, minkähän takia kaltaisillesi ihmisille on niin tärkeää, että kaikki muut ajattelisivat samalla tavalla ja pitäisivät samoista asioista kuin sinä? Onko se jotain pelkoa siitä, että jos ihmisillä on ihan omat halunsa ja ajatuksensa, niin et osaa ennustaa heidän toimintaansa ja voit tulla yllätetyksi? Vai mikä siinä oikein ahdistaa?
Joku taisi leikata päästään tukan mukana myös huumorintajun.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto tätä palstaa taas. Miten voi niinkin triviaali asia kuin tukkamuoti aiheuttaa ahdistusta ja vihaa näissä yhtenäiskulttuurin kannattajissa. Siis mahtaa teillä olla elämä päivästä päivään melkoista taistelua omien pelkojenne kanssa. :D
Saahan sitä jumaliste mielipiteensä esittää. Rehellisesti kysyttiin. Ja sit ku niitä tulee ni tulee itku. Älkää olko niin herkkähipiäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen joka halusi monta vuotta leikata tukkani kaljuksi, mieheni inhosi ideaa. Minulla on ollut melkein aina huikean paksu pitkä tukka, mikä myös antoi kamalia päänsärkyjä.
Kunnes näimme toisen naisen kaljuna ja sitten mieheni pehmeni ideaan ja kaljuksi menin 😊
Pari kertaa leikkasi itseni sen jälkeen kaljuksi, mutta nyt mieheni haluaa että kasvatan tukkani plus työn takia ei varmaan sovi. Olen sanonut muutaman kerran, mutta jopa lapset sanoo EI.Sain olla enemmän rauhassa kun olin kalju, muitten miesten katseilta, mk oli yksi syy miksi halusin kaljuksi. En ollut ruma kaljuna, mutta kalju. 😁
Laita linkki missä sanotaan että pitkä tukka tekee päänsäryn :D reps !!!!!
Ei meidän perheeseen mitään lesboja.
Oikeasti kaunis nainen ei tarvi hiuksia näyttääkseen hyvältä. Toki näitä oikeasti kauniita on harvassa.
M33
Vierailija kirjoitti:
Missä näet vihaa tai ahdistusta? Mielipiteitä täällä porukka laukoo mut siihen on oikeus. Jos sun mies on sinut sun kaljuutesi kanssa niin hyvä homma sulle ja kaikille. Mut kaikki miehet ei pidä kaljua naista puoleensavetävänä.
Tää tulee kohta poistumaan. Hys hys :D
Ei mua haittaisi, se suhde vaan loppuisi sillä silmänräpäyksellä. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haittaa. Mun mielestä naisella pitkät hiukset on upeet ja varsinkin omalla tyttöystävällä on pitkä ja paksu ruskea tukka. Hyvässä kunnossa. Tuoksuu aika ihanalle.
Miksi noin paljon alapeukutusta jos joku mies sattuu pitämään puolisonsa pitkistä hiuksista?
Sanotaan että miehet on sikoja jne mutta minusta tuossa oli aika nätisti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä jumaliste mielipiteensä esittää. Rehellisesti kysyttiin. Ja sit ku niitä tulee ni tulee itku. Älkää olko niin herkkähipiäisiä.
Täh? Itsehän te täällä väitätte, että jokaista planeetan miestä on tämän asian haitattava, ei riitä että se sinua jostain käsittämättömästä syystä haittaa. Se on aika eri asia kuin OMAN mielipiteen ilmaiseminen, että yritetään sanella muidenkin mielipiteitä.
Minulla ei muuten ole tapana itkeä keskustellessani trollien kanssa lasten trollipalstalla. Ymmärrän, että voit kuvitella niin, jos se sinulle on yleistä.
Taas näitä galluppeja miehille joissa on vain yksi "oikea" vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaisi, se suhde vaan loppuisi sillä silmänräpäyksellä. Piste.
Tää.
M30
Haittaa on ehkä hieman vahva termi... Toivon toki, että ei leikkaa/ajele hiuksiaan, mutta jos se hänen tahtonsa olisi, niin eipä siinä paljon auttaisi vastaan sanoa ja kyllä sen kanssa tottuisi elämään. Ja toimiihan tämä toisinkin päin, ei vaimo aikanaan erityisemmin riemastanut, kun aloin kasvattaa partaa, mutta on sen kuitenkin hyväksynyt eikä asiasta nurise.