Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä oikeasti hyvä viileän värinen kulmaväri?

Vierailija
07.09.2021 |

Haluaisin värjätä kulmat, mutta tarvitsen jonkin tuhkaisan, kylmän ruskean värin. Olen tällä hetkellä törmännyt kaupassa vaan sellaisiin missä taitaa olla lämmin sävy. Osaako joku auttaa? Jos tiedätte jonkun tosi hyvän merkin niin nettikaupatkin käy.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://lyko.com/fi/refectocil/refectocil-vari-3.1-vaaleanruskea

Osaako joku sanoa, oisko tämän merkkinen väri hyvää ja oiskohan tämä sellainen viileä ruskea?

Vierailija
2/9 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma itselläkin. Oon kokeillut tuota ja muistaakseni oli lämmin ruskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Monet värit ovat jotenkin punaiseen taittavia tai sitten ihmeellisen "musteensinisiä". Mulla on suht tummat kulmakarvat.

Vierailija
4/9 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen ruskean sekaan tippa harmaata tai mustaa väriä niin se taittaa punaisuutta pois.

Vierailija
5/9 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://lyko.com/fi/refectocil/refectocil-vari-3.1-vaaleanruskea

Osaako joku sanoa, oisko tämän merkkinen väri hyvää ja oiskohan tämä sellainen viileä ruskea?

Ei ole viileä tämä. Imen myöskin etsinyt viileitä sävyjä mutta en ole löytänyt. Olen tuosta kokeillut sekä vaalean että keskiruskean mutta molemmat taittavat punaiseen ja näyttävät tosi oudolta minun värisellä ihmisellä (viileä vaalea)

Vierailija
6/9 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan vieläkään löytäny viileän ruskeaa kulmien kestoväriä?

Vierailija
7/9 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut emotionista "Depend" merkkisen kulmavärin+vetyperoxidin, sävynä brown-black. Sävy on mielestäni kylmä. Tyttäreni käyttää sävyä Brown joka on selkeästi lämpimämpi.

Vierailija
8/9 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut emotionista "Depend" merkkisen kulmavärin+vetyperoxidin, sävynä brown-black. Sävy on mielestäni kylmä. Tyttäreni käyttää sävyä Brown joka on selkeästi lämpimämpi.

Laitan vielä lisäyksenä, että tuota Dependiä saa myös sellaisena sekoitettavana geelihässäkkänä josta en tykännyt=liian monimutkainen sekoitettava. Mulla on siis samanlainen kuin vanha kunnon reflectosil versio eli väriaine pienestä tuubista ja vetyperoxidi pikkupullosta. 

Vierailija
9/9 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan vielä lisäyksenä, että tuota Dependiä saa myös sellaisena sekoitettavana geelihässäkkänä josta en tykännyt=liian monimutkainen sekoitettava. Mulla on siis samanlainen kuin vanha kunnon reflectosil versio eli väriaine pienestä tuubista ja vetyperoxidi pikkupullosta. 

Sama versio ja sama väri käytössä. On viileä ja muutenkin hyvä. Tosi riittoisaa myös. Vahva suositteluni tälle.