Panin naapurin naista ilman ehkäisyä kolmannella tapaamisella
Ja olen naimisissa. Tuleeko tästä seurauksia?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:25"]
Vasta kolmannella? Sinähän olet herrasmies.
[/quote]
Minä en ehdota seksiä ollenkaan vaan odotan että nainen osoittaa haluavansa sitä
-mies
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:25"]
Vasta kolmannella? Sinähän olet herrasmies.
[/quote]
Minä en ehdota seksiä ollenkaan vaan odotan että nainen osoittaa haluavansa sitä
-mies
[/quote]
En todellakaan käy heti toisilla treffeillä naisen perseen kimppuun tai ala päällekäyväksi. Kyllä sitä persettä ehtii hieroa sitten myöhemmin jos jutusta tulee jotain treffailun jälkeen :)
Se nainen kysyi ekalla tapaamisella ettenkö halua edes sänkyyn ja yritti suudella kun olin lähdössä hänen luotaan kun tilanne alkoi käydä kuumaksi. Annoin pakit 2 kertaa mutta kolmas kerta antauduin täysin kaikkeen. Enkä kadu. Parasta seksiä ikinä. Kyllä tuli hyvä olo ja itsetuntokin koheni. Aion ottaa revanssin vielä ja selvittää mitä hän haluaa -Ap
Tästä on tullut tapa. Olen tapapettäjä. Tuntuu niin hyvältä saada naapurin kaunottaren kireää pimppaa ja hänen taitoaan antaa nautintoa pitkään. Notkeakin vielä. Vaimo on lahna. -Ap
Tästä on tullut tapa. Olen tapapettäjä. Tuntuu niin hyvältä saada naapurin kaunottaren kireää pimppaa ja hänen taitoaan antaa nautintoa pitkään. Notkeakin vielä. Vaimo on lahna. -Ap
Jos on totta eikä trollaamista/provoilua niin toivon ainakin niin. Kyllä aikuisen pitää osata ottaa vastuu. D:
Ja sit heräsit yksin tyhjästä yksiöstäsi. Kissakin oli jo karannut pihalle. :(
Vaimossakin on vikaa. Istuu baarissa tai missä lie. Tulee räkäkännissä kotiin ja alkaa tappelun. Kävin tänään taas panemassa naapurin kanssa useammassa asennossa. Yhtä kiihkeää vieläkin. Kummatkin ollaan lapsettomia niin ehkäisyn puute ei haittaa. -Ap