Kehuskele asioilla joilla et normaalisti kehtaa!
Asioilla jotka ovat oikeastaan melko mitättömiä mutta mielesi tekisi manita se joka kerta kun tulee puheeksi.
Voin aloittaa: Tunnen kaksi lajinsa maailmanmestarin. Eräällä tutullani on samanlainen sohva kun friedeissä Monicalla ja Rachelilla (ja olen istunut siinä!! ;)) ja minulla on samanlainen aamutakki kun californicationissa Hankilla
Kommentit (178)
Tienaan paremmin kuin yli 95 % suomalaisista.
Opin todella nopeasti uusia asioita ja muistan yksityiskohtia ihan naurettavuuksiin asti.
Mulla ei ole raskauden jäljiltä mahassa yhtäkään arpea, iho ei roiku ja vatsa on muutenkin litteä, vaikka en ole sen eteen pahemmin mitään tehnyt. Ja raskausvatsani oli iso!
Olen voittanut lotossa monta miljoonaa, enkä ole kertonut asiasta kenellekään. Tuore seurustelukumppanikaan ei tiedä vielä paljonko tililtä löytyy...
Yksi perheenjäseneni on voittanut aikoinaan lajissaan maailmanmestaruuden ja MM-pronssia.
Mulla kanssa upeat tisut pienennysleikkauksen jälkeen. Ihanat ovat!
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:16"]Olen voittanut lotossa monta miljoonaa, enkä ole kertonut asiasta kenellekään. Tuore seurustelukumppanikaan ei tiedä vielä paljonko tililtä löytyy...
[/quote]
Ihan fiksusti toimittu mun mielestä. Toki kertoisin perheelleni, en voisi olla kertomatta. :D
Osaan manipuloida ihmisiä hullun hyvin.
Minulla on kauniit, tasaiset ja vaaleat hampaat huolimatta vuosikymmenten tupakanpoltosta ja kahvinjuonnista. On vain niin hyvät geenit:-)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:16"]Olen voittanut lotossa monta miljoonaa, enkä ole kertonut asiasta kenellekään. Tuore seurustelukumppanikaan ei tiedä vielä paljonko tililtä löytyy... [/quote] Ihan fiksusti toimittu mun mielestä. Toki kertoisin perheelleni, en voisi olla kertomatta. :D
[/quote]
En uskalla kertoa, koska pelkään että heidän suhtautumisensa minuun muuttuu.
Pääsin opiskelemaan psykologiaa ja musta tulee ihan pian psykologi.
Otin opiskeluaikana asuntolainan ja muutaman vuoden päästä olen maksanut sen kokonaan. Omilla rahoillani. Minulla on siis velaton asunto Helsingissä, sporalinjojen sisällä, ennen kuin olen täyttänyt 30v.
Buuu mun tissit kasvo C kupista DD kuppiin pienennysleikkauksen jälkeen.. no mutta paremmat nää silti on kuin ne entiset utareet.
Asiaan. Mulla on todella ainutlaatuinen persoona ja monet sanoo että eivät ole koskaan tavanneet samanlaista ihmistä kuin minä. Tästä oon aika ylpeä että oon niin "ainutlaatuinen" ihmisten ja omastakin mielestäni, vaikka kaikkihan me ollaan oikeasti ainutlaatuisia :) Ehkä voisi pikemminkin sanoa että poikkean luonteeltani hyvin paljon valtavirrasta.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:16"]Olen voittanut lotossa monta miljoonaa, enkä ole kertonut asiasta kenellekään. Tuore seurustelukumppanikaan ei tiedä vielä paljonko tililtä löytyy... [/quote] Ihan fiksusti toimittu mun mielestä. Toki kertoisin perheelleni, en voisi olla kertomatta. :D
[/quote]
En uskalla kertoa, koska pelkään että heidän suhtautumisensa minuun muuttuu.
[/quote]
No eikö susta ole kurjaa kun et voi iloita rahoista kenenkään kanssa? Mä aina ajattelen, että ei vaan se raha, vaan se, että on joku jonka kanssa sitä käyttää. :)
Osaan valehdella todella uskottavasti
Oon perkeleen hyvä pano ja suihinottaja. Oon myös tosi mukava ja rento naiseksi enkä nipota turhasta, oikeastaan unelma vaimo monellekin miehelle. Mulla on yber lihaksikas ja komea mies jolla todella iso muna. Olen maalaisjärjeltäni 97% fiksumpi kuin muut. Olen ihana
Näen tulevaisuuteen, tosin vaan omaani ja se helpottaa asioita aika lailla:) Mutta ihmiset pitäisi hulluna jos tota hirveesti mainostais.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:23"]
Näen tulevaisuuteen, tosin vaan omaani ja se helpottaa asioita aika lailla:) Mutta ihmiset pitäisi hulluna jos tota hirveesti mainostais.
[/quote]
Kerro lisää. Miten on näkynyt käytännössä?
Olen voittanut Suomen seksikkäin kisan. Sitä en tosin kerro minä vuonna ettei mua tunnisteta ;D