Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehesi kehuu ulkonäköäsi?

Vierailija
14.10.2014 |

Ja mitä kehui viimeksi?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kateellinen alapeukuttaa? :D

Vierailija
22/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli alapeukuttaja. Olet sinäkin kaunis *iso halaus*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:53"]Älä huoli alapeukuttaja. Olet sinäkin kaunis *iso halaus*
[/quote]

:D oisko ikis? Se on ollu taas linjoilla..

Vierailija
24/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen päivä<3 äsken sanoi ennenku nukahti et "näytät kulta hyvältä" ja vetäs kainaloon :)) tässä kainalossa mä palstailenkin :D

Vierailija
25/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kehunut ikinä. Kerran sanoi, että olen vähän kaunistunut. No en minä nyt mikään kaunotar olekaan, mutta yritän parhaani niillä resursseilla mitä mulle on annettu.

Vierailija
26/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka päivä. Jää tuijottamaan ja kysyn, että onko mulla nokea nenässä tms. ja ukko vastaa että ei, katselin vaan kun olet niin kaunis.

Vierailija
27/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:58"]Ei ole kehunut ikinä. Kerran sanoi, että olen vähän kaunistunut. No en minä nyt mikään kaunotar olekaan, mutta yritän parhaani niillä resursseilla mitä mulle on annettu.
[/quote]

just... Onko se savolainen? Savoksihan tuo tarkoittaa että olet hänen mielestään supermegahyvännäköinen. Jos ei ukolta kehuja heru niin minä sanon sulle nyt että olet kaunis :)

Vierailija
28/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kateellinen olen teille mutta myös vilpittömästi iloinen kehuista. Olen joskus miettinyt mikä miehessäni on "vikana" kun ei voi koskaan sanoa minusta mutään kaunista, itse häntä olen useinkin kehunut, mutta en oikeastaan enää kun en ikinä saa mitään vastakaikua edes, saati sitten oma-aloitteista kehua :( t. Nr 10

Vierailija
29/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Olen ihan ok-näköinen ja vuosien varrella vieraat miehet ovat kehuneet useinkin. Kerran mies sanoi, että eräs kaverinsa oli sanonut mua todella nätiksi. Mutta siihenkään mies ei itse kommentoinut mitenkään. Fb-tykkäyksien perusteella näyttää tykkäävän nuorista naisista tai sitten hyvin treenatuista, jotka laittelevat itsestään biksukuvia. Nuorena en oikeastaan edes kaivannut kehuja, mutta nyt vanhempana on tullut ihmeellinen tarve kuulla itsestään jotain positiivista ja nimenomaan omalta mieheltä. Mutta kai sitä on enää vain lähinnä pelkkä huonekalu tai jokin olento, johon on tottunut :( Ja itse kyllä kehun mieheni ulkonäköä.

Vierailija
30/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta yhdessä ja ei vielä kertaakaan ole kehunut.

Vierailija
31/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:03"]

Ei koskaan. Olen ihan ok-näköinen ja vuosien varrella vieraat miehet ovat kehuneet useinkin. Kerran mies sanoi, että eräs kaverinsa oli sanonut mua todella nätiksi. Mutta siihenkään mies ei itse kommentoinut mitenkään. Fb-tykkäyksien perusteella näyttää tykkäävän nuorista naisista tai sitten hyvin treenatuista, jotka laittelevat itsestään biksukuvia. Nuorena en oikeastaan edes kaivannut kehuja, mutta nyt vanhempana on tullut ihmeellinen tarve kuulla itsestään jotain positiivista ja nimenomaan omalta mieheltä. Mutta kai sitä on enää vain lähinnä pelkkä huonekalu tai jokin olento, johon on tottunut :( Ja itse kyllä kehun mieheni ulkonäköä.

[/quote]

kuin mun suusta! T. Nr 10

Vierailija
32/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:58"]

Ei ole kehunut ikinä. Kerran sanoi, että olen vähän kaunistunut. No en minä nyt mikään kaunotar olekaan, mutta yritän parhaani niillä resursseilla mitä mulle on annettu.

[/quote]

Sama kysymys sinullekin kun neloselle, eli onko siinä miehessä sitten muita erityisen hyviä ominaisuuksia jonka vuoksi pidät sen?

Vierailija
33/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:58"]

[/quote]

Sama kysymys sinullekin kun neloselle, eli onko siinä miehessä sitten muita erityisen hyviä ominaisuuksia jonka vuoksi pidät sen?
[/quote]
Eipä oikeastaan ole. Siinäpä tuo olla möllöttää omaa elämäänsä. Eikä ole savolainen. Ne kai varmaan puhuisikin jotain? Omani sanoo korkeintaan "saatana ku paskattaa" tai "perseestä se meidän pomo".

Vierailija
34/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on savosta... T.nr 10

Vierailija
35/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 23:21"]Oma mieheni on savosta... T.nr 10
[/quote]

se selittää jo jotain. Ne ei koskaan sano suoraan mitä tarkoittaa. Meillä ei esim koskaan sano että rakastaa, vaan sanoo että miä tykkään siusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi