Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehesi kehuu ulkonäköäsi?

Vierailija
14.10.2014 |

Ja mitä kehui viimeksi?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki, paljonkin. On hyväntahtoinen, eikä koskaan sano minulle mitään loukkaavaa, lisäksi on hyvä isä meidän lapsille. Mutta olisi kiva saada joskus positiivista palautetta ulkonäöstä omalta mieheltä, juuri siltä henkilöltä jolta kehuja eniten haluaisi. 

Vierailija
2/35 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 18:36"]

On toki, paljonkin. On hyväntahtoinen, eikä koskaan sano minulle mitään loukkaavaa, lisäksi on hyvä isä meidän lapsille. Mutta olisi kiva saada joskus positiivista palautetta ulkonäöstä omalta mieheltä, juuri siltä henkilöltä jolta kehuja eniten haluaisi. 

[/quote]

oho, ei mennytkään alkuperäisen viestin perään, siis nelonen vastaa :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Naimisissaan olkaa oltu nyt vuosi ja yhdessä 3vuotta

Vierailija
4/35 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla istuin koiran kanssa lattialla ja tuijotin jotain artikkelia sohvalla olevalta läppäriltä, kun (suomenruotsalainen kielimuuri-)mieheni sanoi että mulla on jalkapallon kokoiset silmät! :D Tämä oli siis tarkoitettu kohteliaisuutena, viikonloppuna kun tuumasi mulla olevan tuuheat huulet! :)

Ollaan alusta asti molemmat jaksettu sanoa joka päivä toiselle jotain kivaa, ja joka ilta kun mennään nukkumaan iltapusun yhteydessä muistetaan sanoa i-love-youut, ollaan ehkä ällöjä mut tää on meidän juttu! :3

Vierailija
5/35 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen alasti. Siis usein.

Vierailija
6/35 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kehunut 12 vuoden yhdessäolon aikana. Ei sanallakaan.

Vierailija
7/35 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä

Vierailija
8/35 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 18:36"]

[/quote]

onks sulla mun mies? T. Nr 10.... Meillä asiat just näin. Ja kyllä, oikeasti se tuntuu joskus tosi pahalta kun ei saa kuulla kehuja. Hyvä isä, kiltti mies joka ei koskaan loukkaa sanoillaan, mutta ei myöskään sano mitään kaunista minusta :( joo, voi se esim. Kehua tekemääni ruokaa mutta eihän se nyt sama asia ole :(

Vierailija
9/35 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Kun tulee kotiin, halaa ja pussaa "ihanaa ja kaunista vaimoaan"

Vierailija
10/35 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin tai ainakin melkein. Tänään sanoi, että: "Mulla on liian kaunis vaimo".

Vierailija
11/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. En muista mitä kehui viimeksi, varmaan perinteinen tissit tai perse. Sanoo se aina muutenkin ihanaksi ja kauniiksi :)

Vierailija
12/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui viimeksi lauantaina ulkonäköä. Eilen sanoi rakastavansa. Viikoittaista molemmat. Ei sentään liioittele ulkonäköpuolta silloin, kun rasvaisin hiuksin makaan verkkareissa ja meikittä katsomassa telkkaria :) Silloin sanoo vaan, että rakastaa. 

Vierailija
13/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä, ei huomaa vaikka olisin yrittänyt tsempata. En ole ruma :(

Vierailija
14/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 22:20"]

Ei ikinä, ei huomaa vaikka olisin yrittänyt tsempata. En ole ruma :(

[/quote]

Onko siinä miehessä sitten muita erityisen hyviä ominaisuuksia jonka vuoksi pidät sen?

Vierailija
15/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Viimeksi tänään kehui mun hiuksia.

Vierailija
16/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes päivittäin. Sanoo esim. lapselle, että katsopa, sinulla on maailman kaunein äiti.

Vierailija
17/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, viimeksi taisi kehua kauniiksi mua kun lähetin itsestäni suihkusta tulleena kuvan kisupentujen kanssa kun hän on työmatkalla :D

Yleensä kehuu aina sellaisina hetkinä kun en itseäni kovin kauniiksi tunne, esim suihkussa tai aamulla vasta heränneenä :)

Vierailija
18/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisinko, että viikottain. Tilanne tulee yleensä yllättäen. Esim katsellaan telkkua, mies nousee lähteäkseen käymään jääkaapilla tms, vilkaisee minua ja pysähtyykin hetkeksi tuijottamaan sellainen lempeä ilme kasvoilla ja toteaa huokauksen kera 'Olet kyllä uskomattoman kaunis..'

Häkellyn yleensä koska tilanne tulee niin yhtäkkiä ja omasta mielestäni en edes ko. hetkellä ole mitenkään hehkeä: naama kiiltää rasvaisena, tukka sotkussa ja tungen tyyliin juustonaksuja suuhun paraikaa isompaa määrää kun mitä leipäluukkuun mahtuisi! o.O

Vierailija
19/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan :( tytär saattaa sentään joskus kehua ja sitten mies ehkä vähän myötäilee, mutta oma-aloitteisesti ei ikinä. Olen ihan ok-näköinen ja olen kyllä miehiltä saanut kehuja ulkonäöstäni, mutta en koskaan omalta mieheltäni. Ei tunnu kivalta, ei.

Vierailija
20/35 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin kehuu ja osoittaa hellyyttä teoin ja sanoin. Minä myös hänelle. Ja kehuu kyllä kauniiksi ihan missä ja milloin vaan, vaikka makaisin siinä sohvalla verkkareissa tukka likaisena :D Minunkin mielestä hän on hyvännäköinen ja komea aina, ei se katso sitä millaiset vaatteet tai tukka on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi