Tuttu on amk-opettaja ja haukkuu kaikki jotka ovat päässeet ammattitutkinnon jälkeen amk:hon!
Kiva opettaja. Viimeksi taas haukkui lähes ali-ihmisiksi niitä jotka ovat tulleet amiksesta amk:hon opiskelemaan.
Pelottaa tuollaiset opettajat - antavatko yo-pohjaisille parempia arvosanoja yms.
On muutenkin ylimielinen ihminen - omassa nuoruudessa tuollaisia ihmisiä ei päästetty opettamaan. Onko taso laskenut?
Kommentit (12)
Se on varmaan tän palstan amk-hullun serkku?
Siis haukkui missä? Luennolla? Ei varmasti.
Amk-opettajat ne vasta porukkaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Siis haukkui minulle omia oppilaitaan eli niitä jotka ovat ammattitukinnon jälkeen hakeutuneet amk:hon.
Eikös se ole hänen tehtävä opettaa eikä haukkua oppilasainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis haukkui minulle omia oppilaitaan eli niitä jotka ovat ammattitukinnon jälkeen hakeutuneet amk:hon.
Eikö voi tehdä molempia? Vai oliko hän haukkumassa oppilasainesta sinulle siihen aikaan kun olisi pitänyt pitää luentoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä tunnistaa 2 viikon sisällä siitä kun ovat lukioon itse päässeet, omassa ikäryhmässä huomasi heti joidenkin suuren tarpeen halveksuen haukkua muita ja samalla korottaa itseään muita ylemmäs. Tuntuu että kykenemättömyys älylliseen dialogiin muiden kanssa korvataan sillä oman koulutuksen erinomaisuudella.
Amispuolella on veikeitä opettajia myös, osaavat ehkä sen oman opetusasiansa ja muuten melko.. no ei ihan viisaita.
Kielet ei ainakaan kovin vahvoilla. Oon kertonut jossain toisessa ketjussa tän, mutta opetus: keskittyi opettajaan, perhettä ja kengännumeroa myöten juurta jaksain kaikki hänestä. Todella kiinnostavaa, NOT. Ehdotin voimmeko siirtyä aiheeseen. Hän ei pitänyt siitä ja koetti vitsailla minun sukunimellä suomentaen ruotsinkielisen sukunimen Saksan ja Ruotsin sekoituksella, tajusi sentään hävetä, kun oikaisin hänen kömpelön nimen vääntelyn.
No voi käydä molemmat. Lukion ja amiksen. Itse olen tehnyt niin
Vierailija kirjoitti:
Amispuolella on veikeitä opettajia myös, osaavat ehkä sen oman opetusasiansa ja muuten melko.. no ei ihan viisaita.
Kielet ei ainakaan kovin vahvoilla. Oon kertonut jossain toisessa ketjussa tän, mutta opetus: keskittyi opettajaan, perhettä ja kengännumeroa myöten juurta jaksain kaikki hänestä. Todella kiinnostavaa, NOT. Ehdotin voimmeko siirtyä aiheeseen. Hän ei pitänyt siitä ja koetti vitsailla minun sukunimellä suomentaen ruotsinkielisen sukunimen Saksan ja Ruotsin sekoituksella, tajusi sentään hävetä, kun oikaisin hänen kömpelön nimen vääntelyn.
Meillä oli peruskoulussa tällainen ope, aiheeseen ei päästy ikinä, en käsitä miten ylipäätään sai työnsä pitää kun ei sitä edes tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan terveydenhuoltoalaa.
Meillä hoitotyön oopettaja haukkui lukiosta tulleet, koska eivät osanneet ennestään mitään.
Veikkaan terveydenhuoltoalaa.