sairaanhoitajaopinnot
Opiskelen toista vuotta sairaanhoitajaksi ja tämä syksy on ihan helvettiä! Nyt alkoi opinnäytetyöpaska ja suurin osa tunneista on sen taki jotain tutkimus,- ja kehittämistoimintaa. Mellä on tälle syksylle kymmenen isohkoa tehtävää ja tenttiä ja niistä yksi (1) liippaa hoitotyötä!! Kaikki muu on opparin ympärillä risteilevää paskaa. Kuka hiekkapillu keksi pistää sh-opinnot ammattikorkeakouluun??? Olisi niin paljon tärkeämpää opittavaa. No osataanpahan tehä hieno oppari, kun valmistutaan, mutta toivottavasti mua ei laiteta näillä opeilla sairaanhoitajan hommiin, hui!!
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:40"]
Sairaanhoitajan työ on tänä päivänä paljon muutakin kuin pelkkää hoitotyötä. Kyllä noistakin kursseista on varmasti jotain hyötyä työelämässä, ainakin minulle on ollut. Unohda nyt tuollainen asenne ja tee vain ahkerasti töitä, kyllä se siitä kohta helpottaa.
[/quote]
Kiitos tsempistä. Nyt vaan RR kohtuu korkealla, kun ei ole ollut vapaapäiviä syyskuun alun jälkeen (teen lähärin 3-vuoroduuni 100% työajalla ja opiskelen työn ohessa) että kaipa tämä tästä, seuraavat vapaat ensi viikolla ja vieläpä 2 päivää!!! Toivon todellakin, että näistä kouluhommista on joskus, ikinä, mitään hyötyä.
ap
Mitä jos jättäisit työn teon vähän vähemmälle ja keskittyisit opintoihin? Kannattaa laittaa opiskelu nyt etusijalle ja ottaa siitä kaikki mahdollinen hyöty irti, sh-opinnot kestävät kuitenkin loppujenlopuksi aika vähän aikaa. Kyllä niitä töitä ehtii tehdä sitten valmistumisen jälkeenkin kyllästymiseen asti. :)
Sairaanhoitajan työ on tänä päivänä paljon muutakin kuin pelkkää hoitotyötä. Kyllä noistakin kursseista on varmasti jotain hyötyä työelämässä, ainakin minulle on ollut. Unohda nyt tuollainen asenne ja tee vain ahkerasti töitä, kyllä se siitä kohta helpottaa.