Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan kuukaudessa nettona 1500€. Kaksi lasta ja omakotitalo.

Vierailija
04.10.2014 |

Täällä on ollut paljon keskusteluja siitä, mikä lasketaan köyhyydeksi. Itsellänikin on vakituinen toimi kunnalla, sairastuin pahasti, olin vuoden saikulla ja nyt olen kuntoutustuella. Ennen jäi käteen n. 2600€ verojen jälkeen, nyt 1500€. Velkainen omakotitalo, 2 lasta ja lemmikit. Välillä tuntuu (itseasiassa aika usein), etten jaksa enää yrittää. Ihan sama mitä yrittää tehdä, kaikki tuntuu vaan kusevan eikä mitään jää käteen. Köyhyys on joskus perseestä. Kysyttävää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole köyhä. Tainnut vain syntyä kultalusikka perseessä. Noilla tuloilla meillä elää 5 ihmistä

Vierailija
2/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää.

Myy talo, maksa velat pois, muuta keskustaan vuokra-asuntoon. Kun lapset ovat lentäneet pesästä ja rahatilanne helpottaa, osta oma pieni kerrostaloasunto. Pääset kaikkein halvimmalla.

1500 euroa nettona on tässä maassa hyvin. Turhasta valitat ainakin rahatilanteen osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1500 euroa nettona ei todellakaan ole hyvin tässäkään maassa etenkin jos perheen ainut ansaitsija. Se on todella vähän.

Vierailija
4/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kituuttelette velkaisessa okt:ssa? Jos kärsii omien valintojen takia, niin kenenköhän syy silloin on?

Vierailija
5/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan hakenut asumistukea?

Vierailija
6/6 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen entisistä tuloistasi. Olisin niistä laittanut tonnin kuussa säästöön pahan päivän varalle. Onneksi talon voi aina laittaa myyntiin.