Maskinkäyttäjät, aiotteko luopua maskin käytöstä lokakuussa?
Hallitus ehdottanut, että maskeista tarkoitus luopua silloin. Äitini ainakin sanoi käyttävänsä silti.
Kommentit (49)
En ole vielä kertaakaan käyttänyt maskia koko epidemian aikana. Säästynyt pitkä penni.
Jos kaupat eivät enää pyydä käyttämään kasvomaskia niin en käytä.
Olen käyttänyt maskia vain, koska on pyydetty ja, koska muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sairastuu koronaan, kun ei käytä?
En tietenkään luovu. Lue vähän täältä kirjoituksista miten höyrypäistä porukkaa nuo rokotuksenvastustajat ovat! Tunkeavat joka paikkaan tyhmällä minä-en-ainakaan-kun-minä-olen-maailman-napa-ja-muut-eivät-ole-tärkeitä -höpötyksellään!! Itsesuojeluvaistoni on onneksi kunnossa!
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään luovu. Lue vähän täältä kirjoituksista miten höyrypäistä porukkaa nuo rokotuksenvastustajat ovat! Tunkeavat joka paikkaan tyhmällä minä-en-ainakaan-kun-minä-olen-maailman-napa-ja-muut-eivät-ole-tärkeitä -höpötyksellään!! Itsesuojeluvaistoni on onneksi kunnossa!
Jos olet ottanut rokotteet niin sullahan ei ole mitään hätää. Riski joutua teholle ennen rokotettakin oli jo pieni, rokotettuna olematon.
Itse en käytä maskia - tai lopetin sen käytön jossain vaiheessa kun huomasin, että se laski elämänlaatua ja aiheutti niin suurta ärsytystä, vihaa ja katkeruutta yhteiskuntaa kohtaan. Mutta täytyy myöntää, että saisin jotain tyydytystä siitä, jos jotkut eivät pääse maskeistaan eroon edes suosituksen päättymisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, eikös aloituksessa kysytty maskeista? Miten rokotusten vastustajat niihin liittyvät? Joo, olet oikeassa että rokotusten vastustajat ovat höyrypäisiä, mutta en ainakaan itse näe, miten suoraan tästä pitäisi vetää se johtopäätös, että kun joku on höyrypäinen, kannattaa käyttää maskia?
En, koska kuulun moninkertaisesti riskiryhmiin. Käytän, jos poistun kotini ulkopuolelle, mutta olen minimoinut kaikki kontaktit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sairastuu koronaan, kun ei käytä?
Itse ainakin koen, että maskinkäyttö laskee elämänlaatua niin paljon, että mieluummin otan riskin koronatartunnasta kuin käytän löoppuikäni maskia. Olen ottanut rokotteet, eli koronatartunta ei todennäköisesti olisi kohtalokas.
Kun suositus poistuu on kyseessä jokaisen henkilökohtainen ratkaisu.
En ole edes aloittanut maskin käyttöä.
Jos suositus poistuu, niin joo.
On kuitenkin koko rokotetta saatu jo.
Maskejahan jaetaan ilmaiseksi, eikä edes tarvitse ilmoittaa tulojaan. Har ihmeessä kunnaltasi ilmaiset maskit, jos se on rahasta kiinni.
Lopetan heti kun toisesta rokotteesta on kulunut parisen viikkoa. Eli jo ennen lokakuuta.
En luovu, koronan lisäksi on muitakin tauteja. Normi flunssaan ei edes ole rokotusta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en käytä maskia - tai lopetin sen käytön jossain vaiheessa kun huomasin, että se laski elämänlaatua ja aiheutti niin suurta ärsytystä, vihaa ja katkeruutta yhteiskuntaa kohtaan. Mutta täytyy myöntää, että saisin jotain tyydytystä siitä, jos jotkut eivät pääse maskeistaan eroon edes suosituksen päättymisen jälkeen.
Sulla ei taida olla elämä ihan tasapainossa, jos maskin käyttäminen tai se, että muut käyttävät, saa tuollaista aikaan.
Samaa mieltä, tämä ihmisten itsekkyys tuli minulle yllätyksenä. En tiennyt, että niin iso joukko on täysin ymmärtämättömiä ja itsekkäitä.
Monesko aloitus samasta aiheesta?