Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskinkäyttäjät, aiotteko luopua maskin käytöstä lokakuussa?

Vierailija
06.09.2021 |

Hallitus ehdottanut, että maskeista tarkoitus luopua silloin. Äitini ainakin sanoi käyttävänsä silti.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko aloitus samasta aiheesta?

Vierailija
2/49 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kertaakaan käyttänyt maskia koko epidemian aikana. Säästynyt pitkä penni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupat eivät enää pyydä käyttämään kasvomaskia niin en käytä. 

Olen käyttänyt maskia vain, koska on pyydetty ja, koska muutkin. 

Vierailija
4/49 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sairastuu koronaan, kun ei käytä?

Vierailija
5/49 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/49 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään luovu. Lue vähän täältä kirjoituksista miten höyrypäistä porukkaa nuo rokotuksenvastustajat ovat! Tunkeavat joka paikkaan tyhmällä minä-en-ainakaan-kun-minä-olen-maailman-napa-ja-muut-eivät-ole-tärkeitä -höpötyksellään!! Itsesuojeluvaistoni on onneksi kunnossa!

Vierailija
7/49 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään luovu. Lue vähän täältä kirjoituksista miten höyrypäistä porukkaa nuo rokotuksenvastustajat ovat! Tunkeavat joka paikkaan tyhmällä minä-en-ainakaan-kun-minä-olen-maailman-napa-ja-muut-eivät-ole-tärkeitä -höpötyksellään!! Itsesuojeluvaistoni on onneksi kunnossa!

Jos olet ottanut rokotteet niin sullahan ei ole mitään hätää. Riski joutua teholle ennen rokotettakin oli jo pieni, rokotettuna olematon.

Vierailija
8/49 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä maskia - tai lopetin sen käytön jossain vaiheessa kun huomasin, että se laski elämänlaatua ja aiheutti niin suurta ärsytystä, vihaa ja katkeruutta yhteiskuntaa kohtaan. Mutta täytyy myöntää, että saisin jotain tyydytystä siitä, jos jotkut eivät pääse maskeistaan eroon edes suosituksen päättymisen jälkeen.

Vierailija
9/49 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen, eikös aloituksessa kysytty maskeista? Miten rokotusten vastustajat niihin liittyvät? Joo, olet oikeassa että rokotusten vastustajat ovat höyrypäisiä, mutta en ainakaan itse näe, miten suoraan tästä pitäisi vetää se johtopäätös, että kun joku on höyrypäinen, kannattaa käyttää maskia?

Vierailija
10/49 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska kuulun moninkertaisesti riskiryhmiin. Käytän, jos poistun kotini ulkopuolelle, mutta olen minimoinut kaikki kontaktit.

Vierailija
11/49 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sairastuu koronaan, kun ei käytä?

Itse ainakin koen, että maskinkäyttö laskee elämänlaatua niin paljon, että mieluummin otan riskin koronatartunnasta kuin käytän löoppuikäni maskia. Olen ottanut rokotteet, eli koronatartunta ei todennäköisesti olisi kohtalokas.

Vierailija
12/49 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suositus poistuu on kyseessä jokaisen henkilökohtainen ratkaisu.

Vierailija
13/49 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes aloittanut maskin käyttöä.

Vierailija
14/49 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suositus poistuu, niin joo.

On kuitenkin koko rokotetta saatu jo.

Vierailija
15/49 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskejahan jaetaan ilmaiseksi, eikä edes tarvitse ilmoittaa tulojaan. Har ihmeessä kunnaltasi ilmaiset maskit, jos se on rahasta kiinni.

Vierailija
16/49 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan heti kun toisesta rokotteesta on kulunut parisen viikkoa. Eli jo ennen lokakuuta. 

Vierailija
17/49 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luovu, koronan lisäksi on muitakin tauteja. Normi flunssaan ei edes ole rokotusta.

Vierailija
18/49 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käytä maskia - tai lopetin sen käytön jossain vaiheessa kun huomasin, että se laski elämänlaatua ja aiheutti niin suurta ärsytystä, vihaa ja katkeruutta yhteiskuntaa kohtaan. Mutta täytyy myöntää, että saisin jotain tyydytystä siitä, jos jotkut eivät pääse maskeistaan eroon edes suosituksen päättymisen jälkeen.

Sulla ei taida olla elämä ihan tasapainossa, jos maskin käyttäminen tai se, että muut käyttävät, saa tuollaista aikaan.

Vierailija
19/49 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan käyttämään ffp2-maskia

Vierailija
20/49 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, tämä ihmisten itsekkyys tuli minulle yllätyksenä. En tiennyt, että niin iso joukko on täysin ymmärtämättömiä ja itsekkäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän