Katsokaas tämä, homoudesta voi parantua
Kommentit (24)
Jos itse minä suostun kidutukseen, niin sinä et ole se oikea ihminen tulemaan minulle kertomaan, että minua ei saa kiduttaa. Mistä minä tiedän, mikä on oikein ja totta? Sinäkö tiedät absoluttisen totuuden eikä kukaan muu? Tuo on aika pahaa aliarvioimista, etten minä itse kykenisi ajattelemaan mitään omalla päälläni.
[
Jos joku on eri mieltä niin hän on heti antikristus.
puuttua kidutukseen vaikka sinä et sitä haluaisi.
Sinä et voi tietää koska sinut on manipuloitu näkemään vääryys oikeana. Ei siis ihme että tunnet itsesi aliarvioiduksi kun kerron ettei sinulla tarvitse olla kaksimetrsiä jalkoja tai käsiä
Sinä et voi tietää siksi koska sinulla ei ole sitä tietoa mitä minulla on. Näin tekivät kristitytkin kun he lähtivät hävittämään alkuperäiskansoja jotka elivät onnellisen tietämättöminä vääryydessä.
Hiukan lisää...Viranomaiset tiedostavat ongelman, mutta he vastakohtaisesti ovat kädettömiä ja jalattomia toimimaan. Olkoonkin että muutamaa kiilusilmä pastoria tarkkaillaan.
Vaikeaksi rikollisten esiintulon estää se, että he toimivat maanalta käsin, kuin rikollisten tuleekin. He eivät tule julkisuuteen toitottamaan menetelmistään koska tietävät, että kiljotiini kilahtaa heti. Nämä ihmispolot jotka saavat käsittelyn päätyvät lopulta mielenterveysjonoon jossa karmea totuus paljastuu. Kukaan ei tullut kertomaan ja pelastamaan.
vedettäisiin käsistä ja jaloista eri suuntiin, niin meidän pitäisi suvaita se.
Sinua kiduttavat olisivat sitä mieltä, että se on hyväksi sinulle ja olet itse suostunut kidutkseen. Koska sinulle on kerottu, että se on hyväksi sinulle ja sinusta tulee parempi ja taspainoisempi ihminen.
Kukaan ei ole vielä vaan päässyt kertomaan että mitä he tekevät sinulle on väärin. He ovat niitä jotka ovat suvaesevaisia yleisellä tasolla. Eli asioista tulee tabu joihin on otettava kantaa neutraalisti, vaikka sinun jalat ja kädet olisivat venyneet kahden metrin mittaisiksi.